Bobblehead Bunny

1 Temmuz 2014

Born Pretty Store Desenli Tırnak Süsleme Taşları / Patterned Nail Art Rhinestones


Merhaba. Bugün sizlerle en hoş nail art malzemelerinden birini paylaşacağım. Uygulaması çok kolay ve çok tatlı görünüyor. Hadi bir göz atalım. 

Hello ^_^ Today I have one of the prettiest nail art items to share with you. It is nail rhinestones. It is too easy to apply and it looks so cute. Let's take a look at it.  


Daha şık görünmesi için nude bir oje kullandım. Ayrıca tırnak süsleme taşı diski ve tabii ki top coat ojesi de kullandım.

I used a nude nail polish to make it more elegant. Besides I used a rhinestone wheel and of course a top coat polish. 


Kullandığım disk buydu. İçinde yıldız, çiçek, kalp, damla, kare, ay... desenli taşlar var. 

This is the wheel I have used. It has star, flower, heart, drop, square, moon... shaped rhinestones.


Tırnaklarıma birer birer iki kat oje uyguladım. Islakken taşı yerleştirdim. Nasıl yapılacağının ortada olduğunu düşünüyorum o yüzden çok resim çekmedim.

I applied two coat of nail polish to mu nail one by one. When it is still wet I placed the rhinestone. I think it is very self explanatory, so I didn't take so many photos. 


Son olarak top coat uyguladım. Sonuç bu :) İstediğiniz rengi veya deseni kullanabilirsiniz. Born Pretty Store'un tırnak süsleme taşları ile şık ve sevimli tırnaklarınız olacak.

Ne düşünüyorsunuz? Beğendiniz mi? Bu taşlarla hangi renk oje kullanırdınız?

I applied top coat to finish. And this is the final look. You can use any color and shape you want. Your nails will look cute and elegant with Born Pretty Store's rhinestones. 

What do you think about it? Do you like it? Which color of nailpolish would you use with these rhinestones?


Bu ürünü sitelerinde incelemek için tıktık. Alışveriş yaptığınızda ACEW10 kodunu kullanarak %10 indirim almayı unutmayın. Kargo da ücretsiz ^_^

You can see this item on their website by clicking here. Don't forget to use ACEW10 code to get 10% discount while shopping. Shipping is free worldwide ^_^


4 yorum :

  1. Çok sevimli olmuş :) Ben de seviyorum böyle taşlar kullanmayı ama şu sıralar tırnaklarımın durumu felaket :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ne yazık ki bazen tırnaklar kırılıp hiç müsait olmuyor böyle süslemelere :/

      Sil
  2. Çok sade, çok cici olmuş. Ojenin rengi de bir harika.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...