Bobblehead Bunny

8 Temmuz 2014

Bitenler & Çöpe Gidenler 14


Dolu dolu bir bitenler yazısına hoşgeldiniz ^_^ Bu aralar bol bol ürün bitiriyorum. Normalde her ay bitenler yazım çıkmazdı. Artık çıkıyor ben de anlamış değilim. Neyse çok konuşmadan bitenlere geçiyorum :)

Bitenler & Çöpe Gidenler

Bitenlerin toplu hatıra resmi :)

Bitenler & Çöpe Gidenler

Bioderna H2o Misel Solüsyon- Mini boyunu bitirdiğimi daha önce yazmış olabilirim emin olamadım. Bitenler kutusunda bulunca ekleyiverdim. Çok severek kullanıyorum. Yedeği var tabii ki.

Yves Rocher Çift Fazlı Temizleyici- Fırçalarımı temizlemede kullanıyorum genelde. Göz makyajını temizlemede çok başarılı bulmuyorum ve yağlı his veren ürünlerden hoşlanmıyorum.

Raen Güllü Tonik- Nemli bırakmasını sevdim.

Bioderma Sebium Yüz Yıkama Jeli Deneme Boyu- Uzun süre gitti bana. Severek kullandım ve büyük boyunu açtım.

Bitenler & Çöpe Gidenler

Benri Koyu Renkler için Aseton- Gayet güzel bir aseton. Yedeği var.

Bath and Body Works Paris Amour Duş Jeli ve Losyon- Kokuları harika. Krem bitmiş gibi görünmüyor ama bitenler kutumda yuvarlandığı için öyle.

Alterra Sabun- Kokusu bir harika. İçeriği de güzel. Sık sık alacağım bir ürün olacak.

Bitenler & Çöpe Gidenler

Rapunzel Kömür Özlü Saç Maskesi- Güzel nemlendiriyor. İçinden az çıktı ama pek bir şey anlamadım.

Clarins Peeling- Çok yumuşak bir peelingdi. Beğendim.

Natura Siberica- İçeriği gayet güzel olan nemlendirici bir maskeydi. Ne yazık ki bende alerji yaptı.

Bitenler & Çöpe Gidenler

Flormar nail art ojesi ve Elite simli oje- İkisini de yarıladım sayılır. Yapıları bozuldu diye atıyorum. 

Bitenler & Çöpe Gidenler

Lilibe pamuklar ve Benri Islak mendil- Bitenler klasiklerinden. Lilibe'ye bir süre ara vereceğim sanırım. Benri'nin yedeği açıldı bile. 

Benim bu ay bitirdiklerim bunlardı. Siz bu ay neler bitirdiniz?



12 yorum :

  1. Ooo baya ürün bitmiş. Darısı yenilerinin başına:)

    YanıtlaSil
  2. Canım cildin yağlı mı ? Sebiumu neden kullanıyorsun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karma canım cildim. Temel olarak deneme amaçlı kullanıyorum :)

      Sil
  3. Oh ne güzel yer açılmıştır şimdi. Bende bitirmek konusunda pek iyi sayılmam, aslında bitiyor ama ben boş kutuları saklamaya üşeniyorum galiba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz açıldı sayılır. Boş kutu saklamak çok sinir bozucu :/

      Sil
  4. Sayemde:)))) yeniler yavaş gelsin:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba :)
    Benim birkaç sorum olacak da.
    Şimdi ilk olarak benim dudaklarım çok ince. Yani alt dudağım normal kalınlıkta da üst dudağım neredeyse kaybolacak gülümsediğimde o derece. Ben dudaklarımı daha dolgun göstermek için ne yapabilirim? Aynı zamanda bir de doğal durmasını istiyorum yani öyle ruj falan olduğu çok belli olmasın :)
    Bir de kirpiklerimi daha uzun göstermek için şeffaf rimel arıyordum da herhangi bir öneriniz var mı :)
    Cevaplarsanız çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)

      İnce dudaklar için dudak kalemi kullanabilirsiniz. Üst dudağı dolgun göstermek çok zor, başka bir yöntem bilmiyorum :/

      Şeffaf rimel kullanmadım yıllardır. Ama Essence'de görmüştüm, uygun fiyatlı bir alternatif olarak bakabilirsiniz.

      Umarım yardımcı olabilmişimdir.

      Sil
  6. Yenileri güle güle kullan canım :) Blogumada beklerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...