Bobblehead Bunny

23 Temmuz 2014

Benefit World Famous Neutrals- Most Glamorous Nudes Ever Palet


 Benefit'in Most Glamorous Nudes Ever bir süredir elimden düşürmediğim bir palet. 

Benefit World Famous Neutrals- Most Glamorous Nudes Ever Palet

Ambalajı bütün Benefit ambalajları gibi çok sevimli. Karton ve mıknatıslı kapağı var. Çantada taşımak için çok uygun değil bence oldukça kaba bir ambalajı var.

Benefit World Famous Neutrals- Most Glamorous Nudes Ever Palet

İçerisinde 2 tane krem 4 tane toz far bulunuyor. 

Benefit World Famous Neutrals- Most Glamorous Nudes Ever Palet

Gördüğünüz gibi toz farlar oldukça büyük. Krem farlar biraz minik ama oldukça yeterli bence. Zaten kururlar fırsat gelmeden.

Benefit World Famous Neutrals- Most Glamorous Nudes Ever Palet

Birthday Suit vizon rengi bir krem far. My two cents ise bronz renkte. Call my Buff güzel bir ten rengi. Göz kapağının rengini eşitlemek için gayet güzel bir far. It's complicated hoş bir açık pembe. Kiss me I'm Tipsy içinde ışıltılar olan bir kahve. Gilt-y pleasure ise altına çalan bir kahverengi. Farların hepsi ışıltılı bu arada.

Benefit World Famous Neutrals- Most Glamorous Nudes Ever Palet

Kolumda uygulanmış halleri. Yukarıda anlattığım sırayla sürdüm. 

Krem farların yapısını beğendim. Kolay sürülüyorlar ve çizgilenme yapmıyorlar. Toz farları da beğendim. Yalnız kiss me I'm tipsy'nin pigmentasyonu diğerlerine göre biraz düşük. Diğer üçünü daha fazla sevdim o yüzden. Farlar fazla tozutmuyorlar, kolayca uygulanıyorlar.

Genel olarak paleti beğendim. Ama bu kadar fahiş fiyata satılan bir ürünün içerisindeki bir farın pigmentasyonunun yeterince iyi olmaması bence kabul edilemez. O yüzden beğendiyseniz denemeden almayın derim. Fiyatı ise sanırım 110 lira falan. Bence bu fiyata indirimde üç tane The Balm paleti alınıp kullanmak daha mantıklı ama çok beğendiyseniz sizin bileceğiniz iş tabii :)

Siz bu ürünü denediniz mi? Bu fiyata almayı düşünür müydünüz?



22 yorum :

  1. Fiyatları yüksek ya :/ Renkler çok güzel ama güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzeller ama fiyat uçuk :) Teşekkürler :)

      Sil
  2. Enemmm çok güzelmiş! Ama o fiyata bence etmez muadili olan çok palet var çünkü, pigmentasyonları Wet n Wild'dan az duruyor. Far bazıyla süper olurlar ama=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wet n Wild pigmentasyonda daha iyi. Benefit ülkemizde aşırı pahalı. Far bazıyla daha iyi :)

      Sil
  3. Renkleri güzel ama dediğin gibi The Balm'ın paletlerinden alırım daha iyi :)

    YanıtlaSil
  4. Benefit' in TR de ki fiyat politikasından nefret ediyorum. Çok pahalı ve bu fiyatı haketmiyor. Dediğin gibi 4 toz far 2 krem fara bu kadar para vereceğime The Balm' dan bir kaç palet alırım daha iyi. Zaten bulunmaz hint kumaşı bir rengi yok her markada var bu tonlar. Sen bana bakma tabi güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, dediğin gibi hak etmiyor. Far başına 20 lira hemen hemen. Çok fazla bence de. Yine de seviyorum ama teşekkürler ^_^

      Sil
  5. Çok sevdim bunu! Tam sonbahar paleti ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dört mevsim kullanırım ben bu renkleri Edaa, tam benlik ^_^

      Sil
  6. Renkler cok hos gercekten, ben de far kullandim mi %90 bu renklerden sasmiyorum:) gule gule kullan

    YanıtlaSil
  7. Çok haklısın Alicecim bencede bu kadar düşük pigmentasyon bu kadar yüksek fiyat ki sen sadece birini demişsin ama hepsi düşük görünüyor pigmentasyonları çok da renk vermemişler dediğin gibi The Balm alırsın indirimde daha mantıklı katılıyorum bunu çekilişte kazanamadım diye üzülmüştüm
    Ama farların rengi bana çok hitap ediyor o ayrı güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence diğerlerinin pigmentasyonları yerinde :) Ama ben de 2-3 adet The Balm paleti alırdım yerine.
      Renkleri tam kahverengi severlere göre :)
      Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  8. Gerçekten harika renkler ama paletin yapısı da fiyatı pek hoşuma gitmedi, benzeri ürünler bulunur gibime geliyor :)

    YanıtlaSil
  9. Palet çok güzelmiş ama haklısın çok daha iyi paletler var o fiyattan çok çok daha aza ^__^

    YanıtlaSil
  10. renkler gerçekten çok hoş ama Balm paletlerinde de bulabileceğimiz renklerden bence biraz pahalı :)

    http://kitaplarvebulutlar.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  11. Bende bunu yazan birileri yok mu diyordum ^^ Iyi fikir verdi yazan ellere saglik. Renkler cok sade ve sik alirim ki bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Renkler oldukça sade ve şık dediğin gibi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...