Bobblehead Bunny

16 Temmuz 2014

Bakımlı Kedi'den 10 Liraya Bulabileceğiniz 10 Başarılı Drugstore Ürünü

Herkese merhabalar :) 

Alice'in başlattığı bu seriyi çok beğenerek takip ediyorum. Beni de dahil ettiği için Alice'e çok teşekkür ederim. 10 TL civarında fiyatlarla alabileceğiniz 10 güzel ürün tanıtacağım bugün. Aslında uygun fiyatlı ve kaliteli ürün bulmak zor değil. Özellikle Gratis ve Watsons'ın sıklıkla yaptığı indirimleri takip ederseniz oldukça karlı çıkabilirsiniz.


Wet n Wild farlların methini duymayan kalmamıştır sanırım. Benim günlük makyaj için favorim Walking on Eggshells adlı üçlü palet.


Wet n Wild farların renk verişleri oldukça iyi ve yapıları yumuşacık.


Garnier BB Krem Göz Altı Roll On ; bu ürünü indirimden 7 TL'ye aldığımı hatırlıyorum. Ortanın biraz altında bir kapatıcılığı var. Göz altlarında kurutma yapmadı aksine nemlendirdi. Ben bir sorun yaşamadan severek kullanıyorum ; fakat bu ürünün bazı kişilerde alerjiye sebep olduğunu duymuştum.


Wet n Wild'ın farları kadar allıkları da güzel. Renk verişleri oldukça yüksek. Kolay dağıtılıyorlar. Ben de ki rengi Heather Silk adlı tatlı bir pembe. Yanlış hatırlamıyorsam fiyatları 12.5 TL'ydi.


Essence Long Lasting rujları mutlaka denemelisiniz. Yapıları yumuşacık. Dudağı kurutmuyor. Renk seçenekleri oldukça güzel ve fiyatları çok uygun. Daha ne olsun değil mi ? Çok kalıcı rujlar değil ; fakat yine de hatırı sayılır bir süre dudakta verdikleri rengi koruyorlar. Fiyatı 8.5 TL.


Essence All About Matt transparan pudrayı hem yüzümde hem göz altlarımda severek kullanıyorum. Cildi matlaştırıp makyajı sabitliyor. 

Rimel olarak Maybelline rimelleri çok başarılı buluyorum. İndirim zamanlarında oldukça uygun fiyatlara bulunabiliyorlar. Benim favori ikilim Maybelline Rocket Volume Express maskara ve The Falsies Black Drama. Rocket Volume Express maskara kirpiklerimi tek tek ayırıp dolgunlaştırıyor, The Falsies Black Drama ise uzun ve kıvrık kirpiklere kavuşmamı sağlıyor.

Emily dudak kalemleri de mutlaka şans vermeniz gereken ürünler arasında. İki üç TL gibi bir fiyata satılıyorlardı yanlış hatırlamıyorsam. Renkleri yapıları harika, yumuşacıklar. Ben çoğunlukla ruj gibi tüm dudaklarıma uygulayıp kullanıyorum.

Bronzer olarak Rimmel London ürünlerini deneyebilirsiniz. Ben de Rimmel London Match Percection Bronzer var. Hafif simli bir yapısı var, renk vermesi pek iyi değil ; fakat allık olarak veya tüm yüze renk gelmesi için kullanıldığında ciltteki duruşu harika. 

Essence Long Lasting göz kalemleri 5 TL gibi uygun bir fiyata alabileceğiniz en güzel göz kalemleri. Benim gibi göz kalemi açmaktan nefret edenlerdenseniz asansörlü ambalajlarını çok seveceksiniz. Ayrıca akma bulaşma yapmamaları ve renkleri ile de benim kalbimi fethettiler :)

Eklips fondöten süngerini bu listeye eklemezsem olmazdı. Uzun süredir hem fondöten hem kapatıcı için severek kullanıyorum. 


Yukarıdaki fotoğraftaki ilk swatch Essence Long Lasting rujlardan Coral Calling rengine ait, ikincisi On The Catwalk isimli ruj, üçüncüsü Emily dudak kalemlerinden 201 numaralı renk, dördüncü swatch Essence Long Lasting göz kalemlerinden I Have a Green isimli renk, beşinci swatchta ise Wet n Wild Heather Silk isimli allığı görebilirsiniz.

Bu yazımda bahsettiğim ürünlerin çoğunun detaylı yazısı bloğumda mevcut. Umarım yazıyı zevkle okumuşsunuzdur :) Alice'e tekrardan çok teşekkür ediyorum. 

Güzel kalın :)

6 yorum :

  1. Bu yazıyı her okuduğumda ben de birkaç ürün düşünmeye çalışıyorum ama birkaç marka dışında bulamıyorum. 10 lira büyük para değilmiş ya da bizde kozmetik pahalı bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında indirimleri takip ederek 10 TL altına veya civarına güzel ürünler bulmak mümkün. İndirim zamanları birçok üründe %50'lere varan indirimler yapılıyor. Normal fiyatları pahalı iken indirimlerde çok uyguna denk gelen ürünler var. Mesela bu yüzden ben indirim zamanları dışında kozmetik alışverişi yapmıyorum genelde :)

      Sil
  2. Bir sey sormak istiyorum canim :) watsons gratis bu bayram da indirim yapacak mi
    BilginiZ var mi ? :))

    YanıtlaSil
  3. Benim de sık kullandığım ürünler bunlar, 10 liraya göre başarılılar =)

    YanıtlaSil
  4. İki sevdiğim blog yazarı bir yazıda buluşmuş; Alice ve Bakımlı Kedi :) Ürün seçimleri çok zevkli ve isabetli <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım yorumun beni çok mutlu etti :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...