Bobblehead Bunny

25 Temmuz 2014

Avene Eau Thermale Termal Su


Bugün sizlere hassas ve alerjik ciltlerin çok sevebileceği bir üründen bahsedeceğim. Avene Termal Su ^_^

Avene Eau Thermale Termal Su

Daha önce olumlu yorumları okuyup acaba demiştim ama kullanınca çok sevdim. İlk olarak yazın serin serin yüze fıslatmak çok iyi geliyor. İnsanı ferahlatıyor. İkincisi cilt nemleniyor ve yumuşacık oluyor, kendini yeniliyor. Son olaraksa alerjilere iyi geliyor. Çok alerjik bir cildim var. Son zamanlarda alerji tedavisi de görüyorum, cidden kafayı yemiş durumda. Avene termal suyu kullandığımdan beri alerjiye bağlı kızarıklıklarım oldukça hafifledi. O yüzden severek kullandığım bir ürün oldu. 

Yenisini alır mıyım? Farklı termal suları denemek isterim ama daha iyisini bulamazsam muhtemelen Avene'yi alırım.

Ürünü Dermoeczanem.com'dan edinebilirsiniz. 300 ml'si 26.25 liraymış şu an, bence gayet uygun boyutuna göre. Çünkü benim elimdeki 50 ml deneme boyu ve bir aydır kullanmama rağmen bitmedi ^_^

Sizin favori termal suyunuz hangisi? Avene'yi denediniz mi?


12 yorum :

  1. Avene ve La Roche Posay kullanıyorum, aralarında bir fark göremedim. Epilasyondan sonra veya cilt maskelerinin üstüne sıkıyorum. Pek etkili gelmedi bana. Cildim alerjik veya hassas değil sanırım ondan. Epilasyondan sonraki kızarıklıkları da pek almadı, çok şey beklemiş olabilirim. Alerjik olsaydım alırdım ama şu an yeniden alacağımı sanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben oldukça alerjik olduğum için iyi geldiğini düşünüyorum :) Ciltten cilde değişir tabii ki. Herkese iyi gelecek diye bir şey yok ^_^

      Sil
  2. Ayy yaz geldi geçti ben hala şunu sipariş verip alamadım püü bana :) Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alırsın canım acelesi yok ya :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ben de hem Lrp hem bunu kullanıyorum. Lrp minik boy olduğundan hep çantamda, terlediğim sıcak bastığı an sıkıveriyorum. Bunu da epilasyon sonrası, spor sonrası kullanıyorum. Çok seviyorum ikisini de=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lrpyi merak ediyorum ben de. Bir ara onu da deneyeceğim sanırım :)

      Sil
  4. Piyasa da ne kadar termal su varsa hepsini denedim hem de 1 tüp değil "ben bunu anlamam ki" deyip 2 şer tüp denedim cidden Avene gibisi yok :D Hatta blogumda yazısnı bile yazdım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene en güzeli mi diyorsun ^_^ Ben de macera peşindeyim bu benim ikinci termal suyum da :D

      Sil
  5. Siz internetten almışsınız ama eczanelerde sample boyu satılıyor mudur acaba bilginiz var mı? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında etkinlikte hediye edilmişti, daha önce yazısını yazmıştım :) İnternette satılıyor sample boy ama eczaneler hakkında bir fikrim yok. En iyisi bir eczaneye sormak :)

      Sil
  6. Nemlendiriyor yazmışsın ya acaba yağlı ciltlerde bi problem yaratır mı ki ben de merak ediyorum termal suları :)
    Bu arada yazılarını okumayı çok ozlemisim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su olduğu için problem olacağını düşünmüyorum :) Ama yine de belli olmaz tabii.
      Ben de seni özlemişim, hoşgeldin ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...