Bobblehead Bunny

13 Temmuz 2014

Alice Instagram Diyarında 33-34


Bu sene çok mu hastalandım ne? Yine hastalandım, annem de bana baktı :(


Minik bir Flormar alışverişi yaptım. 


Elimdeki rujları swatchladım. Hangi ruj tek tek Instagram hesabımda yazmıştım. Oradan bakabilirsiniz. Bunlar Rimmel London'lar.


Wet n Wild'lar.


The Balm ve Mac.


Miss Sporty. 


Maybelline ve Flormar. 


Marstan Düşen Kadın ve Seregon's World ile Faberlic'in ana merkezine, ürünleri karıştırmaya gittik ^_^


Amonyaklı ve amonyaksız saç boyaları. 


E2E kalem ve farlar. 


Sonra da kızlarla bir şeyler yemeye Cook Shop'a gittik. 


Faberlic bizi evimize hediyelerle uğurladı. Beğendiğimiz ürünlerden hediye ettiler bize. 


Seregonkozmetiksatis hesabından aldıklarım. Güvenle alışveriş yapabilirsiniz. Çok uyguna high end ve drugstore satıyor. 


Flormar Beauty Toys serisinden Purr Cat. İşaret parmağımda da Wet n Wild Sparkled var. 


Flormar Jelly Look serisinden Salmon Pink. Rengine bayıldım :)



Faberlic'in E2E serisinden mint rengi oje. Hafif sedefli. Kokusu çok güzel. Kalıcılığı da orta seviyede. 


Blogda çekiliş başlattım. Sağ kısımdan ulaşabilirsiniz. 


Instagramda 1200 kişi olduk <3


Günün yardımcıları :)


Makyaj ürünlerimi tekrar düzenledim. Eskiyenleri ve sıkıldıklarımı gönderdim. Daha sade oldu :)

Benim Instagram'da son iki haftam böyle geçti. Beni takip etmeyi unutmayın!

Siz bu hafta neler yaptınız?

İyi Pazarlar. 

6 yorum :

  1. Bir salmon pink gördüm sankiiii. Bu arada rujların çok güzeel:))

    YanıtlaSil
  2. Maybelline ve Flormar rujlarının olduğu fotoğraftaki 3. sıradaki rujun rengini çok beğendim.Faberlic ürünlerini de son zamanlarda görüyorum ve merak ediyorum :) Bu arada çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pretty serisinden P309 :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Dolu dolu geçti instagram hayatın :)
    Essence parfüm nasıl? Kalıcılığı,kokusu? Memnun musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu hafta dolu doluydu :)
      Kalıcılığı çok iyi değil ama kokusuna bayılıyorum. Çok tatlı bir kokusu var, tavsiye ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...