Bobblehead Bunny

27 Haziran 2014

Wet n Wild Megalast Ruj Coral-ine


Wet n Wild ürünleri Gratis'lere geldiğinden beri pek çok ürünlerini denedim. Beğenip ikincisini hatta üçüncüsünü aldığım şey ise Megalast rujları oldu. Ne yazık ki Just Peachy istediğim gibi çıkmadı ama bugünkü yazımızın konusu o değil, ona yakında geleceğiz :)


Coral-ine ismi gibi mercan rengi bir ruj. Ambalajı ne yazık ki çok kalitesiz. Hele içeri tam girmeyen tipte oluşu beni deliye döndürüyor.


Kullanım ömrü 18 ay. 


Kolumda duruşu bu şekilde. 


Dudağımda ise böyle görünüyor. Dudak rengine göre değişebilir tabii ki. Ama bence Coral-ine önümüzdeki yaz sık sık kullanılabilecek harika bir mercan. Sürümü kolay ve pigmentasyonu güzel. Mat ve oldukça kalıcı. Serinin aklımda kalan renkleri var daha. Hepsinin yapısı aynı değil diye korktuğumdan almaya çekiniyorum biraz. Ama Coral-ine ve Rosebud yapısını ve rengini beğendiklerimden oldu.

Wet N Wild Megalast rujları Gratis'lerden 9.75 liraya bulabilirsiniz. Bu fiyata alınabilecek en güzel rujlardan olduğunu düşünüyorum. Beğendiğiniz bir renk de varsa mutlaka inceleyin.

Siz bu rujlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Hangi renklerini denediniz?


12 yorum :

  1. Ambalajların kötü olduğu noktasında katılıyorum;ancak bence de renkleriyle kurtarıyorlar :) Ben Cherry Bomb rengini seviyor ve kullanıyorum.Bu renk de hoşmuş ve oldukça yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cherry Bomb rengini çok merak ediyorum ben de ama sonbaharda alırım dedim :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Aynı şeyler favorimiz. :D Ben de bayıldım Coral-ine'a sonra da gidip Rose-bud'ı aldım. Çok güzeller. Ambalajlar berbat cidden. Coraline sürerken dibinden kırıldı sanırım çok oynamaya başladı. Çok çıkarmaya korkuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de tam tersi oldu :D Önce Rosebud sonra Coreline'ı aldım. Ayrıca benim de Rosebud dibinden kırıldı. Biraz eritip yapıştırdım ama aynı şekilde çıkarmaya korkuyorum :D

      Sil
  3. cherry bomb ve cinnamon spice da beni aldıklarım ambalaj dışında memnunum..

    YanıtlaSil
  4. Cinnamon Spice hiç dikkatimi çekmedi ona da bakayım :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan, canım. Senin yorumlarına her zaman güveniyorum, ona göre gidip ürün alıyorum. Rujun rengine bayıldım.
    Ayrıca Wet n Wild paletlerle ilgili neler düşünüyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Güvenin için teşekkür ederim. Umarım bu sefer de boşa çıkarmam :) Wet n Wild'ın üçlü ve sekizli paletleri güzel canım. Sekizlisini denemedim ama üçlü ile aynı gibi yapısı mağazada baktığım kadarıyla. Beşliler pek güzel değil tavsiye etmiyorum :)

      Sil
  6. Renk ten rengine ve saclarina cok yakismis, gule gule kullan :)
    Ben de bu seriden 2-3 rengi kullaniyorum ve genel olarak koyu ve canli renkler nudelara gore daha basarili..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Evet, sanırım koyu renkler daha başarılı seride. O yüzden açık renklere bakmıyorum artık :)

      Sil
  7. Just peachy den sonra bu rujlar hakkında kararsızdım ama bu renk mercan tonlarına pek de alışık olmayan beni bile heveslendirdi.Denemeye değer gibi duruyor.Ten ve saç renginle çok yakıştırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk Just Peachy'i kullananlar seriden soğudular gibi sanki ne yazık ki. Cidden Just Peachy olmamış, ben de beğenmedim. Ben de çok alışık değilim ama rengin güzelliğine dayanamadım. Teşekkür ederim ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...