Bobblehead Bunny

26 Haziran 2014

Tırnak Bakım Rutinim


Herkese merhaba! Tırnak bakımı biz kadınlar için çok önemli. Ben de bugün sizlere tırnak bakım rutinimden bahsedeceğim. 


Tırnak bakımımda kullandığım ürünler bunlar. Şimdi sırayla ne yaptığımı anlatayım.

İlk önce tırnaklarım çok uzadıysa ve biçimsizse tırnak makası ile kısaltıyorum. Dirty Works tırnak makasını kullanıyorum. Sonra uçlarını törpü ile düzeltiyorum. Törpüm Gratis'ten. Törpülemeyi tek yönde yapmaya gayret ediyorum. Diğer türlü tırnakların kırılmasına sebep oluyormuş. Sonra da eğer gerekli ise dört taraflı törpü ile tırnağımın üstünü hafifçe törpülüyorum. Özellikle sararmış tırnaklara iyi geliyor. Ama sık sık yapılmaması gerek. 


Kesme törpüleme faslı bittikten sonra tırnağıma yağ sürüyorum. Aslında severek kullandığım ürün Lush Lemonn Flutter'dı ama o bozuldu ne yazık ki. Alana kadar bu ikili ile idare ediyorum. Soldaki Organique'in shea yağı. Tırnaklarıma kullandım ve çok güzel nemlendirdiğini düşünüyorum. Sağdaki ise Pink Black Beauty Care'in tırnak bakım yağı. Özellikle sararmalara iyi geliyor. Bu ikisinden birini sürüp masaj yaparak yediriyorum. Sonra biraz bekliyorum. Tırnak etlerim de yumuşayınca üst resimdeki mor renkli tırnak eti itici ile tırnak etlerimi ittiriyorum. Hayatımda hiç manikür yaptırmadım. O yüzden aldığım sonuç gayet iyi oluyor. 


Bir yarım saat kadar bekledikten sonra ellerimi yıkıyorum. Sonra da tırnağıma mutlaka tırnak sertleştirici uyguluyorum. Tırnaklarım kırılmaya çok müsait. Uygulamazsam hepten kafayı yiyorlar :) Son birkaç seferdir kullandığım ürün ise Kalyon'un. Gayet memnunum diyebilirim sanırım. 

Tırnaklarım oje sürmeye hazır oluyor böylece ^_^

Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Kırılan ve kat kat ayrılan tırnaklara önerileriniz varsa yorum olarak yazarsanız çok sevinirim. 

Teşekkür ederim ^_^

6 yorum :

  1. Pastel'in keratinli tırnak sertleştiricisinden çok memnunum. Çatlayan kuruyan tırnaklarımı eski haline getirdi. Bir de badem yağı nemlendirme için güzel ve ucuz bir alternatif.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel'in tırnak sertleştiricisini ve badem yağını not ettim. Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  2. Tırnak rutininden de anlaşılacağı üzere tırnaklarına çok iyi bakıyorsun :) Şu yaşıma kadar hiç tırnaklarıma bakım yapmadım.Tırnak bakım setim,törpülerim var hepsini çeyizime koydum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bakmaya çalışıyorum canım çünkü sağlıksız tırnaklarım var :) Senin tırnakların güzelse çok fazla bakıma da ihtiyacı yoktur tabii ^_^

      Sil
  3. lush türkiye pazarından çekildi, artık lemon fluttera ulaşamayacağız malesef :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki biliyorum. Yazıyı daha önce yazmıştım. Çok üzüldüm :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...