Bobblehead Bunny

12 Haziran 2014

Rival de Loop Young Kalem Göz Farı- Deep Brown


Rossmann'ın gayet uygun fiyatlara sahip Rival de Loop standlarından pek çok güzel ürün bulmanız mümkün. 

Rival de Loop Young Kalem Göz Farı- Deep Brown

Kalem farlar pek popüler olduğu için bu kalemi de indirimde görünce merak ettim ve aldım. Deep Brown isimli bu kalemi severek kullanıyorum.

Rival de Loop Young Kalem Göz Farı- Deep Brown

Çok güzel, bronz bir rengi var. Rengi benden tam puan aldı. Sürülmesi de çok kolay, yumuşacık. Kalıcılığı harika değil ama idare eder. Çizgilenir mi onu da bilmiyorum çünkü ben far değil, kalem olarak kullanıyorum.

Normalde 4 liraya satılan ama indirimde 2 liraya bile alabileceğiniz bu kalemlere bir şans vermenizi öneririm.

Siz Rival de Loop ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz?



14 yorum :

  1. Geçen yıl almıştım ben de bu rengi, gerçekten çok güzel, ayrıca farlara da çok güzel baz oluyor:) güle güle kullan canıım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far bazı gibi hiç denememiştim. İlk fırsatta denemeliyim ^_^ Teşekkür ederim canım <3

      Sil
  2. Rengi en sevdiğim kahve tonu çok hafif kızıllıkta içeriyor sanırım. Çok hoşuma gitti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hafif bir kızıllığı var sanki :) Beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. Farı seven ama geç kalma hastalığı olduğu için hiç kullanamayan biri olarak kalem farlar benim için üretilmiş :) Bu renk de çok güzel ve çok ucuz almak isterim unutmazsam tabi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far kullanımı epey uzun sürüyor cidden geç kalanlar için değil :) Oldukça ucuz ve güzel, öneririm :)

      Sil
  4. bende laciverti vardı canım dediğin gibi kalıcılığı iyi değil ama baz olarak kullanılabilir. ayrıca bunun rengi de güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baz olarak da deneyeyim bir :) Çok güzel rengi :)

      Sil
  5. Bende geçen sene indirim zamanına denk gelmiştim rival de loop'un ikili farını almıştım 2 tl'ye çok memnun kalmıştım.Bu kalem farda çok güzelmiş.Özellikle rengi ve fiyatı harikaymış.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim döneminde çok uygun oluyorlar. Farlarını annem kullanıyor o da memnun. Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  6. RDL urunlerinin genel olarak kaliteli buluyorum. Bu farlardan bende de var. Daha 1 kere deneyebildim ama guzel bir uruunn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de kaliteli ürünleri. Şimdiye kadar beğenmediğim şeyleri olmadı :)

      Sil
  7. Canım seni mimledim
    http://realistyazar.blogspot.com/2014/06/ayy-ben-mimlendim.html?m=0

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...