Bobblehead Bunny

10 Haziran 2014

Rimmel London Sweetie Crush Ojeler- Sherbet Sweetheart ve Candyfloss Cutie


Watsons kataloğunda Rimmel London'ın Sweetie Crush ojelerini görünce çok heyecanlanmış ve almayı kafama koymuştum. Sonra şansıma katıldığım etkinlikte hediye edildi. O kadar sevindim ki anlatamam sanırım. Yorumlarıma geçelim bakalım :)

Rimmel London Sweetie Crush Sherbet Sweetheart

Sweetie Crush ojeler dokulu yapıya sahip. Bir zamanlar çıkan kumlu ojelere benziyor ama daha farklılar. Daha parlak ve daha az dokulular bence. Mat ama ışıltılı bir yapıları var. Dokusunu bozmamak için üzerine parlak cila sürmemek gerekiyor. 


Sherbet Sweetheart ojenin rengi ise açık bir sarı. Sarıyı çok sevmem ama açık olması sebebiyle bunu beğendim. İçerisinde ışıltılar da bulunduğu için kullandığım sürede altın rengi gibi göründü gözüme bazen. 

Rimmel London Sweetie Crush Candyfloss Cutie

Candyfloss Cutie rengine ise katalogda vurulmuştum, vurulduğum kadar da varmış! Cidden böyle pamuk şeker gibi tatlı bir pembesi var. Bu dokuya da çok yakışan bir renk olmuş. Sık sık kullanacağım bir oje olacak önümüzdeki yaz. 

Ojeleri ikişer kat sürdüm. Tembelliğim sebebiyle üçer gün kullandım. Parlak ojeler gibi hemen bozulmadı, sadece uçlardan aşındı. O yüzden tam da benim gibi tembel bünyelere göre olmuş bu özelliği. Ama çıkarması da bir o kadar zor. Folyo yöntemi kullanılmadığı sürece tırnaktan çıkarmak imkansıza yakın. O yüzden folyo yöntemini de anlatayım kısaca.

Alüminyum folyoyu uzun uzun tırnağınızı saracak parçalara bölün. Bir pamuğa aseton dökün ve parmağınıza sarın. Üzerine de folyoyu sarın. Bütün parmaklarınıza uygulayın. 3-5 dakika bekleyin. Folyoları açın. Pamukları hafifçe ovalayarak parmağınızdan çıkarın. En inatçı ojeleriniz bile çıkmış olacak :)

Kısacası ben Sweetie Crush ojeleri beğendim. Çıkarmasının zor olması hariç bir sıkıntısı yok, onu da folyo yöntemi ile çözüyorum. Diğer renklerine de göz koydum bile, sanırım seriyi tamamlayacağım :)

Sweetie Crush ojelerin fiyatı 4.5 lira. Watsons mağazalarından edinebilirsiniz.

Siz bu ojeleri denediniz mi? Favoriniz hangi renk?




20 yorum :

  1. Çok sevimli renkler :) sanki tırnaklarına şeker serpmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Bana da öyle geliyor, toz şekerli sanki :)

      Sil
  2. Kısa tırnaklarında süper durmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Uzatmayayım o zaman ^_^

      Sil
  3. Merhaba
    Ben de başka bir rengini yazmıştım blogumda. Bunlara da bayıldım. Hele pembe çok güzel. Onu da denemek lazım. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım bloğunuza, mavisi de çok şekermiş :) Siz de güle güle kullanın :)

      Sil
  4. Ayh bunlar ne kadar da tatlı canımcım en az senin kadar ^.^

    Sarı rengine bu sezon bağımlı oldum daha yeni sarı bir elbise aldım ^.^ İlk İstanbul'a gidişimde watsonsdan bu ojeleri alacağım ^.^ Bu şirin ojelerin acaba bebek mavisi de var mı? Umarım vardır ^.^

    Uzun süre kalıcı ojeler tam benim gibi tembellere göre ^.^ Ne yapayım sık sık oje çıkarıp sürmeyi unutuyorum ~.~ Güle güle kullan canım öptüm çok :*

    Crocus xo
    crocusinsun.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden tatlı değiller ^_^

      Sarısı da güzel ama benim favorim pembe :)

      Bebek mavisi değil de, daha koyu bir mavisi var.

      Ben de çok tembelim, aşırı üşenirim oje çıkarmaya :)

      Sen de güle güle kullan canım, öpüyorum :)

      Sil
  5. Pembe olan cok hos gozukuyor gercekten seker gibi :)

    YanıtlaSil
  6. aiy sarısına bayıldıııım!

    YanıtlaSil
  7. Renklere bayıldııım bayıldııım bayıldııııım ♥♥♥♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...