Bobblehead Bunny

17 Haziran 2014

Raen Tonik Hidrolat- Gül


Mayıs ayında düzenlediğimiz etkinlikte Raen tarafından hediye edilen toniği bir süre kullandım. Bugün sizlerle yorumlarımı paylaşacağım. 

Raen Tonik Hidrolat- Gül

Önce hidrolat neymiş öğrenelim ^_^ Benim de bilgim yoktu, sitelerinden araştırdım. 

"Hidrolatlar, su buharı distilasyonu sırasında bitkinin veya meyvenin kendi öz suyu olarak açığa çıkar, yoğunluğu esansiyel yağa göre daha ağır olduğu için alt yüzeydedir. Damıtma yoluyla elde edildiği için içeriğinde eser miktarda esansiyel yağ da bulundurur. Tüm ciltler için uygundur."

Bu toniği sabah ve akşamları yüzümü yıkama jeli ile yıkadıktan sonra sürdüm. Bitene kadar bir süre kullandım. Kullandıktan sonra ciltte yumuşacık bir his bırakıyor. Ciltte kalan kiri ve yağı temizliyor. Temizleme jelinin verdiği gergin hissi alıyor. Ürün gül kokusuna sahip tabii ki. Koku hassasiyeti olanları veya gül kokusu sevmeyenleri rahatsız edebilir.

Bu toniğin 200 ml'lik tam boyunu Raen'in sitesinde bulabilirsiniz. İncelemek için tıktık. Ayrıca Lilakutu'dan da edinebilirsiniz.


2 yorum :

  1. Hidrolat neymiş öğrenmiş oldum :)

    YanıtlaSil
  2. ben bildiğimiz gül suyunu tonik olarak uyguluyorum. Cildime inanılmaz bir güzellik ve tazelik katıyor. Tavsiye ederim
    http://nildanindunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...