Bobblehead Bunny

6 Haziran 2014

Oriflame The One Colour Impact Krem Göz Farı- Golden Brown


Bugün sizlere Oriflame'in yeni çıkan The One serisindeki krem farlardan birini tanıtacağım. 

Oriflame The One Colour Impact Krem Göz Farı- Golden Brown

Ürün ufak bir kavanozda. Ufak olması daha iyi olmuş, çünkü farlar zaten kolay biten ürünler değiller. Böylesi daha iyi olmuş.

Oriflame The One Colour Impact Krem Göz Farı- Golden Brown

Bendeki rengi Golden Brown.

Oriflame The One Colour Impact Krem Göz Farı- Golden Brown

İçinde altın rengi ufak simler bulunduran koyu kahverengi bir far. 

Oriflame The One Colour Impact Krem Göz Farı- Golden Brown

Elimde duruşu ise bu şekilde. The One krem far bildiğim krem farlardan çok farklı. Çünkü sürerken krem gibi ama sonra toz gibi duruyor. O yüzden duruşunu çok beğendim. Pigmentasyonu oldukça başarılı. Kalıcılığı da gayet iyi. Benim gözümde tek eksisi bende çizgilenme yapması oldu. Onun da önüne far bazı kullanarak geçtim. O yüzden gayet iyi anlaştık. 

Oriflame ürünlerini satış temsilcileri aracılığıyla alabilirsiniz. Haziran kataloğunu incelemek isterseniz tıktık. 



8 yorum :

  1. Daha açık tonlarda çizgilenme sorunu olmuyor :)) Ben çok sevdim yapısını =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki renkle alakalı bir durum :) Ben de sevdim genel olarak :)

      Sil
  2. Çok kullanışlı bu tonlar çok seviyorum ben. Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severim kahve tonlarını. Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  3. Çok tatlı bir renk. Sana da yakışmıştır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sena'cım. Eminin sana da çok yakışır bu renk ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...