Bobblehead Bunny

16 Haziran 2014

Nail Trick Peel Off Soyulan Oje- Blue Black


Instagram hesabımda bu ürünün beni hayrete düşürdüğünü paylaşmıştım, tabii ki bloğumda da paylaşmak istedim ^_^

Nail Trick Peel Off Soyulan Oje- Blue Black

Oje konusunda çok tembel bir insanım. Sürdüğüm oje bir katta rengini veriyorsa ve çabuk kuruyorsa baş tacı edebiliyorum. O yüzden Nail Trick'i baş tacım yapabilirim sanırım. Bu iki yönünü gerçekten çok sevdim. Ayrıca soyularak çıkarılmasını da çok pratik buldum. Kısa süreli tatillerimizde yanımıza aseton bile almadan oje işini halledebiliriz. O yüzden acil durumlar için harika bir oje.

Nail Trick Peel Off ojeler çözücü, alkol, formaldehit, toluen, fitalat, asetat, glikol eter gibi zararlı uçucu kimyasallar ve parfüm içermiyor, çevre için zararsız.  

Beğenmediğim yönünü de paylaşacağım tabii. Soyulan bir oje olması sebebiyle kalıcılığı da az. Uçlardan soyuluyor. Darbe aldığında da soyulabiliyor. O yüzden bir günden fazla kullanmak mümkün değil.

Ben altına base coat, üzerine top coat uygulamadım soyulmasını engeller diye. Ama kalıcılık artıran kendilerine ait bir top coat varmış, onu kullanmanın daha iyi olacağını düşünüyorum.

Nail Trick'i benim gibi tembel bünyelere ve acil durum ojesi arayanlara öneriyorum. Lilakutu'dan ve n11'den edinebilirsiniz. İncelemek için tıktık.

Siz soyulan oje fikrini nasıl buldunuz?


4 yorum :

  1. Looks nice :)

    Check out my new post Here!!!

    YanıtlaSil
  2. kalıcılığı nasıl bu soyulabilen ojelerin canım? ben hiç denemedim pek kalıcı olmaz kendi kendine soyulur gider diye tahmin ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım öyle komple soyulup gitmedi ama uçlardan aşındı benimki. Çok dayanıklı diyemem o yüzden :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...