Bobblehead Bunny

25 Haziran 2014

Maybelline Baby Lips Pink Punch


Baby Lips uzun zamandır beklenen ve Haziran'dan beri sonunda ülkemizde satılmaya başlanan bir ürün. Bu aralar herkes yazdı, sıkıldınız biliyorum. O yüzden kısa keseceğim. 

Maybelline Baby Lips Pink Punch

Böyle kutuda gelmelerini çok beğendim. İlk açan biz oluyoruz. Bütün makyaj ürünleri böyle yapılsa ya. 

Maybelline Baby Lips Pink Punch

İçeriğini hiç beğenmedim. 

Maybelline Baby Lips Pink Punch

Ambalajları çok tatlı. Sırf ambalajları yüzünden aldım zaten ikincisini. 

Maybelline Baby Lips Pink Punch

Rengi ise soğuk bir pembe. Rengini çok vermiyor. Nemlendirmesi güzel. 

Bu Baby Lips'leri  hangi vlogger/bloggerlar abarttı bilmiyorum ama o kadar abartılacak bir şey de değilmiş. Yabancı olanlar için konuşuyorum özellikle. Öyle bir anlatıyorlar ki sanki dünyanın en özel dudak balmı. Dudak balmı işte, çok renk de vermiyor. İçeriği de kötü. Bu kadar tantanayı kim çıkardı merak ediyorum. Biz de Baby Lips'imiz olmalı moduna girdik boşuna. Bir ara yurtdışından getirtmeyi ya da Ig'den almayı bile düşündüm yani nasıl anlatıldıysa. Demek ki neymiş, çok abartılan şeylere takmıyormuşuz. Bazıları gerçekten güzel oluyor ama bazıları da böyle hayal kırıklığı. Boşu boşuna internetten alıp 3 katını ödemeye gerek yokmuş. 

Fiyatı da 5.90. Ambalajı, kokusu, nemlendirmesi için alıp renk verme ve içerik konusuna takılmayacaksanız tavsiye edebilirim. Yoksa tavsiyem 5.90'ı cebinize saklamanızdır. 

Siz Baby Lips'ler hakkında ne düşünüyorsunuz?


18 yorum :

  1. Sonuna kadar katiliyorum:) lip balmin asil ozelligi olan nemlendirmeyi cok daha iyi yapan lip balmlar var. Bu sadece goruntu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ne yazık ki. Sırf görüntü olmuş :/

      Sil
  2. Ben de fazla sisirilen gereksiz bir urun oldugunu dusunuyorum :) Yillardir kullandigimiz nivea'nin renk verenlerinden ne farki var ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklın yolu bir demek ki :) Eski mat Nivealara benzettim ben, yenileri gibi parlak değil sanki çok :)

      Sil
  3. bir ben alamadım heralde ama sanırım çok şey kaybetmedim:)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten dediğin gibi sıradan bir ürün tatlım, biraz daha para verip Blistex falan alınabilir çok daha iyi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki İngiltere'deb almamışım canım :) Blistex hiç denemedim ama nemlendirmesi daha iyidir eminim :)

      Sil
  5. Çok kızmıyorum değil bunlara en berbat ürünleri bile sırf onlarda yok diye sanki inat yapar gibi övüyorlar alıyorsun kullanıyorsun sonuç hüsran ama yinede ambalajını için bile alasım gelmiyor değil hani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle valla ben de sinir oluyorum. Ama ambalaj şahane :)

      Sil
  6. tek sevdiğim yanı kokusu! içeriği de çok kötü, bir güneş koruma faktörü bile yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu da şeker :) Ama dediğin gibi sevilecek pek yönü yok :)

      Sil
  7. Nemlendirmede neutrogena lip moisturizer'ım-renklendirmede,tat ve kokuda nivea fruity shine pink guava 'm benim için kafidir aslında.. Ama ambalaja da vuruluyoruz işte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki ambalaja da kanıyoruz böyle :/

      Sil
  8. içerikle ilgili neyi beğenmedin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci sıradaki Petrolateum, ayrıca Benzyl Alchol ve Parfüm.

      Sil
  9. bloğunuza bi göz attım çok güzel ve yararlı peki bişey sorucam baby lips lerde güneş koruma faktörü var mı ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim. Ürün şu an elimde olmadığı için emin olmasam da Spf vardı diye hatırlıyorum. Mağazada incelemenizi tavsiye ederim yine de :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...