Bobblehead Bunny

30 Haziran 2014

Makyaj Düzeni Serisi- 50- Yeşil Mercan ve Düzeni

"Serinin 50. yazısına geldik bile. Geçtiğimiz hafta sevgili Mutlu Dikim konuğum olmuştu. Yazısını kaçırdıysanız ve okumak isterseniz tıktık. Bu hafta ise konuğum Yeşil Mercan bloğunun sahibesi sevgili Merve. Onun düzenini karıştıralım mı?"
Merhaba,ben Merve, Yeşil Mercan blogunun sahibesiyim... Alice Makyaj Diyarında' yı keşfettikten sonra geçmişe dönük çoğu postu ilgiyle okudum.. Ama özellikle her kadın gibi makyaj malzemesi kurcalamaya bayılan biri olarak Makyaj Düzeni Serisi'ni ilgiyle aynı gün içinde bitirdim ve yer almak istedim.. Beni kırmayan ve konuk olarak blogunda yer veren Alice'e teşekkür ediyorum.. :) Ayrıca fotoğraf makinemin objektifi bozulduğu için ve Alice'i bekletmemek için telefonla çektim fotoğrafları daha kaliteli olmasını isterdim ama çok üzgünüm görüntü kalitesi ve ışık yetersizliğinden dolayı...
Gelelim düzenime;
Ayakta makyaj yapmayı daha çok sevdiğim için yatak odası takımı alırken ben böyle bir şifonyer seçtim.. Kapaklı dolap dışında makyaj ve bakım ürünlerim yer alıyor..
Üstünden genel bir görünüm (parfüm ve oje hastası olan biri için şu şekilde);



IKEA dan aldığım bloggerlar arasında klasikleşen saksılarımda az ve öz olan makyaj fırçalarım ve saç fırçalarım duruyor.. İnekcikli kutuda tokalarım, öndekilerde ufak takılarım...


Bu minik çekmecelerde rujlarım duruyor.

Normalde takı çekmecesi olan çekmecelerde renkli kozmetiklerim ve cımbız v.s. gibi elimin altında durmasını istediklerim duruyor..



Birlikte açıkken şu şekilde...

Alt çekmecede ten grubu ürünler;fondoten,bb cream,pudra ve allıklar..


Onun altında,banyoda kullandıklarım dışında zaman zaman kullandığım veya yedek olan cilt ve el bakım ürünleri,makyaj temizleyiciler duruyor;

Bir altında vücut,ayak ve saç bakım ürünleri;

En altta saç düzleştiricisi,maşa,makyaj çantaları v.s. duruyor.

Ojelerim rafta duruyor,rengarenk,şeker gibi... :)

Şifonyerin üzerindeki küçük saat kutumda günlük kullandığım pamuklarım ve büyük kutuda da numuneler bulunuyor...


Yandaki rafta küçük çeyiz sandığım ve kutularda takı ve tokalarım duruyor..
Banyoda da günlük ve duşta kullandığım cilt bakım ürünlerim-şampuan-krem-duş jellerim..




Son olarak 5 uygun fiyatlı favori ürünüm;
1-The Balm Nude Tude Palet-Bildiğiniz üzere indirimlerde oldukça uygun fiyata alınabilecek kaliteli bir ürün-romantik ve nude makyajın arananı bence..sanırım kadınlar gününde 32 TL.ye almıştım..
2-Loreal Volume Million Lashes Mascara-Silikon fırçalı bir ürün. Fiyatını unuttum ama internetten uygun fiyata almıştım..
3-Golden Rose-Ultra Rich Color Lipstick-Sanırım 18 TL.'ye almıştım, çok tatlı bir metalikliği var, farklı bir kırmızı..
4-Oriflame BB Cream-Kapatıcılığı ve tende duruşunu çok sevdiğim ürün, İndirimlerde epey uygun fiyata alınır..
5-Oriflame The One Eyeliner-Black-Yeni kullanmaya başladım ancak sürüşü ve kalıcılığıyla etkileyici, pratik bir ürün...

9 yorum :

  1. Resimler telefonda acilmadi:(

    YanıtlaSil
  2. Resimler görünmüyor ,ben mi göremiyorum ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görünmüyordu, düzelttim :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. bayıldımmmm çok güzel olmuşşşşş hepsi hayran kaldımmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,beğenmenize sevindim... =)

      Sil
  4. Çok sade bir düzen, bayıldım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.. elimden geldiğince sade tutmaya çalışıyorum, beğenmenize sevindim.. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...