Bobblehead Bunny

23 Haziran 2014

Makyaj Düzeni Serisi- 49- Mutlu Dikim ve Düzeni


"49. haftadan herkese merhaba. Geçtiğimiz hafta sevgili CrocusInSun konuğum olmuştu. Yazısını kaçırdıysanız ve okumak isterseniz tıktık. Bu hafta ise konuğum Mutlu Dikim bloğunun sahibesi sevgili Ayşe. Bakalım onun düzeni nasılmış?"

Merhabalarr :) Bugün sizinle minik makyaj düzenimi paylaşacağıımm :) Minik diyorum çünkü gerçekten çok az ölee hep devasa makyaj dolapları olcak diye bir şart yok kiii :) Ben daha çok bakım ürünlerini kullanmayı seven biriyim vee doğallıkk en önem verdiğim şey tabisii.. Ama biz bayanlar süslenmeden durmadığımız için öyle ufak bir makyaj düzenim varr :) Hadi bakalımm bende neler varmış nelerrrr :)


Burası benimm pafüm ve süs köşemm :) Öyle çok koku kullanamıyorum astımım olduğu için çok hafif kokular olması gerekiyor yoksa hemen öksürüyorum maleseff :( Şu an en çok Dore'nin La Rive ve Orıflame'nin bu pembiş parfümünü değişerek kullanıyorum çokk memnunumm.


 Burası da ıvır zıvır dolabııı :) Yok yok krem parfüm saç spreylerimm falan filann :)


Eveettt :) Asıl mevzu isee makyaj malzemelerimm :) Dedim azcık bir şeyler öyle bin bir çeşit fondötenlere fırçalara gerek duymuyorum ne yazık kii :) Genel olarak Yves Rocher'in ürünlerini tercih ediyorum daha çok içime siniyor nedenseee. Pudram, fondötenim, allık ve göz altı aydınlatıcım Yves'ten. Rimelde çeşit seviyorum 4 5 tane olmazsa olmuyor maleseff :) İşte kalemlerim rujlarım nemlendiricilerim var bir de. Genel olarak Avon, Oriflame,  Nivea, Max Factor olarak yapmışım alışverişimi.


Bunlar da günlük bakımlarımda kullandğım şampuanlarım ve temizleme jellerim.
Resmin sol tarafında bulunan Optimum serisinden de şiddetle kaçının derim estetisyen birisinden almıştım. Watsons'un ürünü ama çok kötü çıktı yüzümü kıpkırmızı yapıyordu sürdüğümde kim bilir ne vardı içinde şiddetle kaçının derimm :)                                                                                        

Bana bu güzel blogunda yer ayırıp misafir ettği için alice makyaj diyarına çooookkk teşekkür ediyorumm Umarım beğenirsiniz ben de herkesi bloguma beklerimmm. Benden şimdilik bu kadar koccaman öpüldünüz hoşçakalınnn :)

4 yorum :

  1. Salicade şampuanı görünce içim cız etti valla. Ben de kullanıyorum inşallah benimki gibi saç derisi problemin yoktur. Az ve öz ürün ise iyi olmuş ihtiyaçlarını karşıladığı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef problemli bir derim var ama bu şampuan sayesinde çok rahatladım herkese tavsiye edeblirim.az ve öz herzaman en iyisidir bnce :)

      Sil
  2. Aynana bayıldım! Düzenin de sade ve fazlasıyla rahat ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşşekkür ediyorumm :) benim ihtiyaçlarımı karşılyor çok şükür aşırı makyaj düşkünü biri değilim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...