Bobblehead Bunny

16 Haziran 2014

Makyaj Düzeni Serisi 48- Crocusinsun ve Düzeni


Herkese merhaba ^_^ 47. haftamızda sevgili Makyaj Dünyam konuğumdu. Yazısını kaçırdıysanız ve okumak isterseniz tıktık. Bu hafta ise konuğum sevgili CrocusInSun. Bugün de çok tatlı bir düzeni göreceğiz, çekmece karıştıracağız. Bakalım düzeni nasılmış?

Merhabalar ^.^

Ben Çiğdem, CrocusInSun bloğunun yazarıyım ^.^ 



Bugün tatlı Alice'in konuğuyum ^.^ Öncelikle "bir anlık cesaretle" Alice'e konuk yazar olabilir miyim diye sorduğumda beni hiç kırmadan kabul ettiği için Alice'e kocaman sevgilerimi sunmak istiyorum ^.^ Neden "bir anlık cesaret" dememe gelince; çok fazla kozmetik ürünüm yok ~.~ Zaten fotoğraflarda da göreceğiniz üzere "fondötenim" bile yok ~.~ Fondötenimin olmamasının da en büyük sebebi cilt dostu olan bir fondöten bulamayışım... BB Krem imdadıma yetişse de benim favorim kesinlikle spf faktörlü kremler ^.^

Lafı çok uzatmadan fotoğraflara geçmek istiyorum, işte karşınızda makyaj düzenim ^.^

İlk fotoğrafta belli belirsiz çıksa da 3 çekmeceli komidinim, başucumun tacıdır ^.^ İlk çekmecesi ilaç, parfüm, defter, takı, toka vb. ıvır zıvırla; 3. çekmecesi ise kitap ve dergi ile dolu olduğu için onların fotoğrafını çekmedim ki iki çekmece gözünün düzensizliği ise ayrı bir konu ~.~ 2. çekmecem kozmetik çekmecesi ^.^ Diğer bazı ürünlerim ise annemin makyaj gözünde ^.^ Genel görüntü yukarıdaki şekilde (elbette bu düzenlenmiş hali genelde karmaşık duruyor ^.^). Düzenleme konusunda ise açıkçası çekmece gözüme girebilecek ve makyaj malzemelerimi düzenli tutabilecek kutu bulamadım Zonguldak'ta... Bende lidyana.com un verdiği kutuları değerlendirdim ^.^ Mutlu mesut yaşıyor bebeklerim kutuların içinde  Cilt bakım, saç bakım ve makyaj temizleme ürünlerim banyodaki dolapta duruyor. (Annemle ortak kullanmamızdan ötürü ^.^) Araya 2. fotoğrafın sol üstündeki Dirty Works Body Butter karışmış ~.~ Fotoğrafı çekip, düzenleyip, burada yazmaya başladığımda farkettim ve body butter doğru banyonun yolunu tuttu ^.^


Çekmecemin ön-sağ tarafında ojelerim, dibinde kalan Estee Lauder parfümüm ve makyaj fırçalarım mevcut. Makyaj fırçalarımı önceden makyaj çantamın içinde tutuyordum ama kirlenince makyaj çantasının da içini kirletip fırçaları yıkasam bile tekrar aynı durum yaşanıyordu.. Sık sık makyaj çantasını yıkamamın sonucunda da rengi şekli bozuldu... Ondan bende fırçalarımı serbest bırakmaya karar verdim ^.^ Böyle mutlular ^.^ Ojelerime gelince; markaları ve renkleri çeşitli... China Glaze, MAC, Golden Rose, Deborah, Pastel, Essence, Bourjois, Rimmel, Maybelline ve Flormar. Her kuruyan veya biten ojemin yerine aynısını almaktansa yeni bir keşif yapıyorum, böylece yeni maceralara yeni ojelerimle atılıyorum ^.^


Sol fotoğrafta göz ürünlerim (arada mac lightscapade görünüyor onu da aydınlatma amaçlı kullanıyorum ^.^) sağ tarafta dudak ve allıklarım mevcut. Rimellerim; Max Factor Wild Mega Volume (buradan sesleniyorum lütfen bu rimeli kaldırmayın, lütfen...), Max Factor Clump Defy (en asi kirpikleri bile yola getirip kıvırıyor, bunu da kaldırmayın lütfen...) ve Bourjois Volumizer (Bourjois markası yok artık :( ). Bunların öncesinde Benefit They're Real vardı ve üç maskaranın işini tek başına hallediyordu... Ama sıkıntısı bittiğinde bulunduğum şehirde bulamadığımdan (Zonguldak'ta sephora yok..) Bu üç rimel işimi görüyor. Daha doğrusu max factor ler. Bourjoisin fırçası güzel ama onun dışında bir lüksü yok. Mac haute&naughty çok daha iyi. Üstelik yakın fiyatları vardı yanlış hatırlamıyorsam :/ Farlarım genelde kahve ve gri tonlarında. Başka renkleri yakıştırmıyorum kendime...
Dudak ürünlerimde de genelde aynı renk skalasından gidiyorum. 5 adet mac rujum var (brick-o-la, Creme in your Coffee, Shy girl, Dare you ve Supreme Sheen serisinden Impressive) Yalnız Dare you rujumu bir çantamın içine atmışım ve bir türlü bulamadım... Düşmüş bile olabilir.. Zaten dibini gördüğüm için yenisini alacaktım çok da umursamadım ama fotoğrafını çekemediğim için üzüldüm :( Tarte lip stainlerim kurtarıcılarım. Lip balmlarımın çokluğu burada mevcut değil ^.^ Çok seviyorum lip balmları, her çantamda var; bana hediye olarak da en çok gelen lip balmlar veya tinted lip balmlar ^.^ Loreal allıklarımı allıktan ziyade aynaları için almıştım indirimden hala duruyorlar herhalde bozulana kadar da dururlar ~.~


Fotoğraftan anlaşılacağı üzere cildim normalden kuruya dönük ve beyaz tenli olduğum için (saçlarım kızıl, cildim beyaz ve yanaklarımda çiller mevcut) cilt bakımına önem veriyorum. Zaten başka şansım yok... Biraz dikkat etmeyim anında cildim geriliyor... 50 ve 30 fakötürlü kremlerimi yaz ve kış olarak dönüşümlü kullanıyorum. Mümkünse en masum içeriklere sahip olan kremleri tercih ediyorum. Çok az göz altı morluklarım mevcut ama onun içinde skin79 bb krem kullanıyorum. Zaten yanaklarımda olan çillerimi kapatacak bir ürün yok, varsa da aşırı yapay durup beni rahatsız eder. Ondan halimden memnunum. Daha doğrusu kendimi iyi tanıyorum ve ona göre yaşıyorum ^.^
• • • • • • • • • • • •

Sık sık kullandığım ürünler değişkenlik gösteriyor ama genel olarak yüz kremi, oje, ruj, far ve rimel makyajda tercihim olanlar. Asla kullanmam/sürmem dediğim birşey yok fakat kendime yakıştırmadığım tek şey bronzer. Belkide ben uygulamasını bilmediğim için kendime yakıştıramıyorum. Zaten yanaklarımda çiller olduğu için allık ve bronzer gereksiz gibi geliyor bana. Elbette bu kendim için düşüncem, yoksa bir başkasında görüp "wow" dediğim çok oldu ^.^ Lafı fazla uzatmayayım, işte karşınızda benim "Top 5" ürünlerim:  

Makyaj çantası: Accesorize 

{Sağ üstten başlayarak ilerliyorum} 
- MAC Frost Unconditionally Fabulous Oje: 
Limited Edition olan bu ojeye aşığım  Resmen "yaz gelsede simli ojemi sürsem oh-la-la" havasındayım tüm kış ^.^ Ne yazık ki bu ojeninki gibi iri "yanar dönerli" simleri olan bir oje bulamadım.. China Glaze Snow Globe iyi bir alternatif olabilir ama uygun fiyatlı ojelerde henüz rastlamadım.. Simli ojelerin en kötü özelliği zor çıkması ama zaten bende ojemin uzun süre dayanmasını istediğimden; deniz/havuz/kumsal demeden harika kalıyor ^.^ 

- MAC Brick-o-la Ruj (buradan alabilirsiniz): 
Mac Brick-oh-la benim "imza" rujum diyebileceğim bir ruj. (Şurada diğer iki mac rujumun yorumları mevcut.) Her duruma uyabilecek bir ruj Brick-oh-la ama Amplified Creme olmasından ötürü Cremesheen ler gibi dudağı çok nemlendirmiyor fakat Chremesheen lere göre çok daha kalıcı. (yeme-içme dahil rahat 5 saat dayanıyor) İkinci Brick-oh-la alışım ve sanırım bir 4-5 defa daha alacağım ^.^ 

- Yves Rocher İkili Far 11 Rose Nude Et Brun (buradan alabilirsiniz): 
Yves Rocher parfümlerde indirim varken sık kullandığım Rose Eclat aldığımda far hediyesi vardı ve Palladium Avm Yves Rocher deki tatlı satıcı bana bu farı önerdi istediğim şekilde ayarlayarak ister kahveli smokey ister hafif bir şekilde kullanabileceğimi söylemişti. Ben arada hafif bir kahveli smokey makyajı yaptığımda ama en çok da alt kirpik diplerim ve göz içinde kullanıyorum ^.^ Çok kalıcı, pul pul dökülmüyor ve harika duruyor! İçindeki çift taraflı aplikatörü ile kontrolü kolay. Bittiğinde aynısından alacağım kesin ^.^

- Max Factor Wild Mega Volume Maskara:
Bu rimel tüm sıcağa rağmen (buradaki postumun fotoğraf çekiminde kullandım) ve en ufak bir akma bile yapmayıp, Garnier in yüz temizleme suyu ile hemen temizlenip kirpiklerimi dökmemesi ile ayrı bir güzel ^.^ Uzatma konusunda birşey diyemem çünkü kirpiklerim oldukça uzun ama dolgunluk vermesi gayet iyi üstelik kirpikleri de yapıştırmıyor ^.^

- Pure Beauty Super Sheer Silky Touch Spf 30 Pa++ Yüz kremi:
Geçen yıl Watsonsdan almış olduğum Pure Beauty serisi bir harika iken Super Sheer Silky Touch Spf 30 ve Spf 50 kremler harika ötesi! Bu kremlerin gramajı, içeriği, yüzümü terletmemesi, koruması, garip kokmaması ve daha bir sürü sayabileceğim özelliğinden dolayı seviyorum hatta aşk yaşıyorum bu kremlerle  Fakat geçen yıl aldıktan sonra (3 al 2 öde ile 50 ve 30 faktörlü kremlerimin yanında nar özlü toniğim bedavaya gelmişti) Bir daha bulamadım ve ne zaman hangi Watsons a gitsem "bitti", "kalmadı" "bitti ama gelecek" cümleleri ve türevleri dışında bir şey duymadım ~.~ Bir sene boyunca hiç mi gelmez... En son Mart ayında İstanbul Kadıköy Watsons'a sorduğum da "bitti ama gelecek" fakat Optimum Watsons da "o ürün bir daha gelmeyecek" dedi.. Resmi sitesinde de (buradan) göremedim... İçerisinde paraben ve diğer zararlı ürünler içermeyip, 90gr. ve fiyatının 19.90 TL olması  benim o ürünü başımın tacı yapmaya yeter de artar.. Umarım bir gün bulurum...


Benim ürünlerim ve anlatacaklarım şimdilik bu kadar ^.^ Umarım sizleri sıkmamışımdır ve bu yazı dizisine, konuk olan diğer arkadaşlarım kadar layık olabilmişimdir ^.^ Sevgili Alice'e beni konuk ettiği için tekrar çok teşekkür ederim ^.^ Benden sonraki arkadaşımın düzenini merakla bekliyorum ^.^

Sağlık, mutluluk ve huzur hep sizinle olsun 

Sevgiler 

8 yorum :

  1. güzel upuzun bir post olmuş :))

    YanıtlaSil
  2. Pure beauty yüz kremi var olmasi lazm cunku watsonsın yeni katalogunda yer aliyor hatta 30tllik alisvers yapana 14.90 yazıyordu.bn de bunu alsam mi almasam mi diye dusunuyorum cnku cildim karmadan yagliya donuk yüzümü parlatr mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, benim cildim normalden kuruya dönük ama alın bölgesi yağlı bu yüzden net birşey diyemem karma yağlı cilt için parlamasını önlemek için rimmel stay powder ile yok edebilirsin ^.^ Çünkü bu ürün cildimde en ufak bir alerjik reaksiyon veya sivilce yapmadı ^.^

      Sevgiler ^.^

      Sil
  3. O kadar çok makyaj malzemesine rağmen ne kadar güzel bir düzenin var :]

    YanıtlaSil
  4. canım yok yokmuş sende
    fondötene gelince çillerin varsa paraya kıy kryolan al derim başka bir şey demem hem doğal duruyor hemde öyle bir kapatıyor ki anlatamam arkadaşım kullanıyor on numara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^.^ Elimdekiler bu kadarcık ^.^
      Bunca sene alıştığım için yüzümdeki çillere artık onlara alıştım fakat kryolan ı denemedim bir denemekte fayda var ^.^ Yüzüme sürdüğüm çoğu şey anında çamur gibi bir görüntü oluşturuyor bir arkadaşta clinique demişti kryolanda bakılacaklara eklendi ^.^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...