Bobblehead Bunny

9 Haziran 2014

Makyaj Düzeni Serisi- 47- Makyaj Dünyam ve Düzeni

"Makyaj Düzeni serisinde 47. haftaya gelmiş bulunuyoruz. Geçtiğimiz hafta sevgili Vanilyalı Dünyam konuğumdu. Yazısını kaçırdıysanız ve okumak isterseniz tıktık. Bu hafta ise konuğum Makyaj Dünyam bloğunun yazarı sevgili Duygu. Onun çekmecelerini karıştıralım mı?



Merhabalar,

Adım Duygu, makyajdunyam.com bloğunun yazarıyım. Alice ile ilk tanışmam, başlattığı kara kutu etkinliği ile oldu. Güzel bir etkinlikti.  :)) Makyaj düzeni serilerini de severek takip ediyorum. Ben neden konuk yazar olmayayım dedim ve işte karşınızdayım. :)))

Makyaj masamın, üst tarafının genel görünümü,


Sol tarafta saç ve vücut spreylerim, kuru şampuanlarım ortadaki aynalı kutuda ıvır zıvırlarım var. Sağ tarafta okunma sırasını bekleyen kitaplarım var. :))

Aslında şifonyerimin üstünü, daha çok makyaj masası olarak kullanıyorum arka tarafında büyük bir ayna olduğu için. :))


Sol taraftaki üçlü plastik çekmece çok işime yarıyor, elimin altında olmasını istediğim ürünleri yerleştirdim. Ortada ki kutuda günlük temizleyicilerim, kremlerim var ve olmazsa olmaz fırçalarım :)) büyük bir kısmı yıkanıp kuruma aşamasında olduğu için göremiyorsunuz. Tam bir fırça aşığıyım. Makyaj yaparken fırçalarla dans eder gibi, makyaj yapmaya  bayılıyorum. :))
                            
                               
                                

Plastik çekmecemin ilk gözünde, göz grubunu bulunduruyorum. Krem farlarım, eyelinerlarım, kapatıcılarım var.

                                  

İkinci gözünde, ten grubum var. Sık kullandığım fondötenim, CC kremim, allıklarım ve yüz bazım var.

                                 

Son çekmecemde ise far paletlerim var. 

Şifonyerimin ilk çekmecesine düzenleyici yerleştirdim. Çekmece düzenleyicisi ile kontrol altında tutabiliyorum. :)) Sol tarafta bilekliklerim, saatlerim, lipbalmlarım, arka tarafta çok fazla kullanmadığım ürünlerim var. Sağ tarafta ise ojelerim, bir gözünde ise günlük rujlarım bulunuyor. Bu arada çok fazla ruj kullanmayan biriydim onun için çok fazla rujum yok. Daha yeni yeni almaya ve sürmeye başladım. :)))

                                 

Düzenleyicimin yan tarafında ise parfümlerim, bronzer ve Benefit'in küçük deneme boyu seti bulunuyor.


Vee son olarak stok çekmecem ile veda etmek istiyorum. :))) Kullanılmayı bekleyen bir kaç ürün, pamuk ve makyaj temizleme mendillerim bulunuyor. Umarım beğenmişsinizdir. Sevgili Alice'cim  sana da 
çok çok teşekkür ederim bloğunu bana açtığın ve konuk yazar olarak kabul ettiğin için. 

Sevgilerimle,

10 yorum :

  1. Plastik çekmece çok güzel

    YanıtlaSil
  2. Evet, bence de plastik çekmece çok güzel. Nerden aldın :)

    YanıtlaSil
  3. Harika bir yazı tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  4. Çok sade bir düzen, her aradığını rahatça buluyorsundur ^__^

    YanıtlaSil
  5. Plastik çekmeceyi bir milyoncu tarzı bir yerden aldım, rahatlıkla bulabilirsiniz. :)) evet sade ama bazen çok dağıldığı ve zorlandığım oluyor. :))

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel etkinlikmiş. Hala davam ediyormu alice?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Son 1 kişilik yer var :) 5 hafta daha devam edecek.

      Sil
    2. peki o zaman katila bilirmiyim? ne zaman olur?

      Sil
    3. alicemakyajdiyarinda@hotmail.com'a mail atarsanız konuşabiliriz ^_^

      Sil
  7. stok bölümü aynı benim duruma benziyor düzenleyiciler hayat kurtarıyor cidden

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...