Bobblehead Bunny

19 Haziran 2014

Essence All About Cupcake Ruj


Essence ürünlerini hepimiz seviyoruz sanırım. Özellikle herkesin beğendiği ürünleri pek çoğumuzda var. Bu ürünlerden biri de Essence All About Cupcake.

Essence All About Cupcake Ruj

Açıkçası bu seride kullanmaya uygun pek az rujdan biri olduğunu düşünüyorum. Ambalajı ise çok kaliteli değil. 

Essence All About Cupcake Ruj

Numarası 53.

Essence All About Cupcake Ruj

Çok tatlı bir pembe renkte görünüyor. 

Essence All About Cupcake Ruj

Rengi de göründüğü kadar tatlı ama çok daha hafif renk veriyor. Renkli bir dudak balmı gibi benim gözümde. Pek de kalıcı değil. O yüzden kullanmayı pek tercih etmiyorum sanırım. Yine de böyle hafif renk veren pembe bir ruj arıyorsanız tavsiye edebilirim. 

Essence ürünlerini Gratis ve Rossmann'larda bulabilirsiniz. Fiyatı ise 7 lira sanırım. 

Siz Essence rujlar hakkında ne düşünüyorsunuz?


18 yorum :

  1. rengini en çok sevdiğim rujlardan ama dediğin gibi hiç kalıcı değil malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki. Kalıcı da olsa harika olurdu :)

      Sil
  2. daha önce hiç essence ruj kullanmadım ancak böyle transparan rujlar pek kalıcı olmuyor maalesef
    benim ruj tavsiyelerim için bir göz atın derim
    http://nildanindunyasi.blogspot.com.tr/2014/06/2014-yaz-ruj-modasi-yazn-henuz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki öyleler.
      Hemen göz atıyorum :)

      Sil
  3. Ben çok seviyorum bu ruju. Çok narin geliyor kullanmaya kıyamıyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajı biraz kalitesiz diye mi ki narin gelişi ^_^

      Sil
  4. Ben çok seviyorum bu ruju. Günlük kullanım için ideal :)

    YanıtlaSil
  5. geçenlerde aldım ben de..tatlı bi renk çok da yumuşak =)

    memyself-makeup.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yumuşacık, hafif bir rengi var ve çok şeker ^_^

      Sil
  6. Ben pek sevmedim, renk vermeyen balm gibi rujlardan hiç hoşlanmıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de renk verenleri daha çok seviyorum aslında ama bu da kötü değil ^_^

      Sil
  7. Rujun rengi çok hoşmuş canım :) Bir de biraz daha belirgin ve kalıcı olsaymış daha güzel olurmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ne yazık ki öyle. Rengi çok şeker ama ^_^

      Sil
  8. blogunuzu hemen takibe aldım :)
    bende takibe beklerim sevgiler :):):)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...