Bobblehead Bunny

3 Haziran 2014

Born Pretty Store Sevimli Kedili Tırnak Dövmeleri- Born Pretty Store Cute Cats Water Decals


Merhabalar! Bugün Born Pretty Store'un sevimli kedili tırnak dövmeleri ile bir nail art yapacağım.

Hello everyone! Today I am going to make a nail art with Born Pretty Store's cute cat water decals. 


Kullandığım malzemeler bunlardı. 

These are the items I've used. 

İlk önce tırnaklarımı dilediğim renge boyadım. 

First I painted my nails to the color I desire. 


Kullandığım dövme kağıdı buydu. Üzerinde sevimli kedicikler var. 

This is the water decal sheet. It has cute kittens on it.


Ben bu desenleri seçtim. Kestim ve üzerlerindeki şeffaf filmi çıkardım. 

I chose this patterns. Then I cut them and removed the clear film.


Sonra deseni suya koydum ve yirmi saniye bekledim. 

Then I put the pattern into water. I waited for 20 seconds. 


Desen kağıttan ayrıldı. 

 The pattern came off. 


Sonra deseni tırnağıma yerleştirdim. Top coat uygulayıp bu şekilde kullanabilirdim. Ya da en başından diğer tırnaklarımı siyaha boyayabilirdim.

I placed the patterns to my nails. I could just use my nails like this by applying top coat or I could paint my other nails to black on the first place. 


Ama ben Born Pretty Store'un 15'li fırça setinden noktalama aracını kullanmaya karar verdim. 

But I decided to use my dotting tool from my Born Pretty Store 15 pcs brush set. 


Diğer tırnaklarıma patiler yaptım. Aslında yüzük parmağımda farklı bir desen kullansam daha iyi olurdu ama bu da kötü olmadı.

I made some random paws to my other nails. Actually It would be better if I use a different pattern on my ring finger but this one is ok too. 




Beğendiniz mi? Ürünü sitelerinden incelemek isterseniz tıktık. %10 indirim için ACEW10 kodunu kullanmayı unutmayın. Ayrıca kargo ücretsiz!

Do you like it? If you want to see this item on website click here. Don't forget to use ACEW10 code to get 10% discount. And shipping is free worldwide!





10 yorum :

  1. Dayanamayacağım bende alışveriş yapacağım hemen :)) Bu arada çok şirin olmuş bayıldım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gayet memnunum özellikle bu water decal denilen ürünlerinden. Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  2. Süper olmuş! Bayıldım!!! Bana da yap!

    YanıtlaSil
  3. Ama aşırı güzelleeeeer!! Bebek mavisi ojenin üzerine de çok güzel olurlardıııı=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden çok tatlı olur bebek mavisi üzerine. Fikir için teşekkürler :)

      Sil
  4. Ayy cok cok cok guzeller. 5 kedi annesi olarak bu dovmelerin her birine ayrı ayrı bayıldım. Ayrıca senin tırnaklarına cok yakısmıs canım. Guzel gunlerde kullan . Opuyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım tam senlikmiş o zaman bu kedili set ^_^ Çok teşekkür ederim. Ben de öpüyorum seni ^.^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...