Bobblehead Bunny

29 Haziran 2014

Born Pretty Store Güllü Tırnak Dövmesi ile Nail Art - Born Pretty Store Rosy Water Decal Nail Art


Merhaba ^_^ Bugün sizlere Born Pretty Store'un tırnak dövmeleri ile yaptığım bir nail artı paylaşacağım. Bu tırnak dövmesi kağıdından daha önce farklı desenleri kullanmıştım. Nasıl kullandığımı görmek için tıktık. 

Hello ^_^ Today I am going to share a nail art design I did with Born Pretty Store's water decals. I have used another pattern from this water decal sheet before. Click here to read that post and see how I used water decals. 


Bugünse bu desenleri seçtim. Ama resmi çektikten sonra anahtarlı olanları kullanmamaya karar verdim. 

Today I chose this patterns. But I decided to not to use key patterns after I took the photo. 



Büyük güllü deseni baş parmağıma, daha küçük olanı ise yüzük parmağıma uyguladım. 

I applied big rosy pattern to my thumb and I used the smaller one to my ring finger. 


Desenleri tırnaklarımın köşesine uyguladım. 

I applied them to the corners. 


Bu da diğer tırnağım. Ne düşünüyorsunuz?

And this is the other. So, what do you think?





%10 indirim kazanmak için ACEW10 kodunu kullanmayı unutmayın! Ayrıca kargo ücretsiz!

Don't forget to use ACEW10 code to get 10% discount. Shipping is free worldwide!




8 yorum :

  1. "Not my cup of tea" ama fikri sevdim. Çok değişik kombinasyonlar üretilir bununla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım herkese uygun bir desen var kağıtta :)

      Sil
  2. Bayıldım,çok güzel! :)

    YanıtlaSil
  3. Çok cici duruyor canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Çokk güzeller gerçekten harika olmuşlar :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...