Bobblehead Bunny

4 Haziran 2014

Bitenler&Çöpe Gidenler-13


Herkese merhaba ^_^ Bu ay yine dolu dolu bir bitenler yazısı ile sizinleyim. 


Bunlar ürünlerin toplu görüntüsü. Tek tek hepsine bakalım.

İlk önce renkli kozmetik!

1- Yves Rocher Keçe Uçlu Eyeliner- Gayet güzel bir üründü. Ama kurudu gibi sanki. Çöpe gidiyor :)

2- Essence Lashes Go Wild Maskara- Aşırı sevdim diyemem. Ama bitirmeyi başardım!

3- NYC Big Curl Maskara- Ben bunun yazısını yazmadım sanırım. Çok ayıp etnişim çünkü harika bir maskara. Elimdekiler bitince almayı düşünebilirim.

4- L'oreal Color Riche Ruj- Çok severek kullandığım kırmızı bir rujdu. Bitmesine az kalmıştı. Bayağıdır benimleydi. Geçen süreyim dedim ama kokusu pek hoş gelmedi. Çöpe gidiyor.

5- Revlon Color Stay Dörtlü Far- Depot ettiğim farlardan. Severek kullandım. Tek eksisi gri rengi sık kullanmamamdı yoksa biterdi. Kullanayım dedim ama eski tadı vermedi. Çok eski farlar tebeşir gibi olur ya, öyle olmuştu. Çöpe gidiyor.


Saç ürünlerim:

6- Yves Rocher Anti Chute Şampuan- Severek kullandım. Ama içinde çok az var çok çabuk bitiyor sanki. O yüzden tekrar almayabilirim.

7- Cyrene Biomimetric Keratin Saç Maskesi- Deneme boyuydu. Severek kullandım. Tam boyu alınabilir.

8- Doa Macadamia Yağı- Saç bakım maskelerime eklediğim bir yağdı. Şurada bahsetmiştim. Tekrar alabilirim.

9- Yves Rocher Onarıcı Saç Maskesi- Buna bayılıyorum işte! Yedeği alındı bile.


10- Lush Lemony Flutter- Tırnaklarımda harikalar yaratan bir üründü. Son kullanma tarihine kadar kullandım ama son iki aydır kokusu değişmeye başlamıştı. Son kullanma tarihi geçince rezalet bir kokuya sahip oldu. Ürünün yarısı çöpe gitti tabii. Hemen hemen her gün kullanmış, arkadaşlarıma da dağıtmıştım bir de. Aşırı bereketli bir ürün. Beşte biri boyutunda satarlarsa tekrar alırım. Muadilini aramaktayım. 

11- Bath and Body Works Twilight Woods Duş Jeli- Odunsu, hoş bir kokuydu. Bir de kremi vardı bitirdiğim ama resmi çekerken bulamadım. BBW ürünlerinin kokularına hastayım. Ama içerikleri rezalet. Kendimi kaptırıp almamaya çalışıyorum :)

12- Dove Nemlendirici Duş Jeli- Kokusu harikaydı. Nemlendirmesi de çok iyiydi. Ama içerik konusu beni tedirgin ediyor. Daha doğal şeylere yönelmeye çalıştığımdan yenisini almam. 

13- Bath and Body Works Wild Berry Tulips Vücut Kremi- Bunun da kokusu bir harikaydı. Saatlerce de gitmiyor kokuları bu güzelliklerin. Ama dediğim gibi içerik sebebiyle yenisini almamaya çalışacağım. 

14- Perfect Purity Ağız Bakım Suyu- İdare ederdi ama çok da bir özelliği yoktu. Tekrar almam sanıyorum. 


Testerlar:

15- Clarins Tonik- Cildimde kalan kirleri güzelce temizledi. Ama şu an tam boyunu almayı düşünmüyorum.

16- Shiseido Yüz Temizleme Köpüğü- Cildimi kuruttu gibi geldi bana. Tam boyunu almam.

17- La Roche Posay Yüz Temizleme Jeli- Gayet güzel bir ürün. Tek eksisi bulaşık deterjanı gibi kokması. Elimdeki ürünler biterse bir şans verebilirim.


Ivır zıvırlar:

18- Benri Bebekler İçin Islak Mendil- Kokusu berbattı. Tekrar almam.

19- Benri Disk Pamuk- Kağıt pamuk demek daha yerinde olur. Daha ne kadar inceltecekler bilmem. Bana pamuk hissi vermiyor. Artık almayı bıraktım.

20- Benri Kare Pamuk- Disk pamuklardan biraz daha iyi. Ojelerimi temizlemek için kullanıyorum.

21- Benri Mini Islak Mendil- Gayet güzeller. İndirimde üçlüsünü bir liraya almıştım. Tekrar alabileceğim bir ürün.

22- Benri Kağıt Mendil- Yine indirimde yakalamıştım onlu paketini 1.5 liraya mı ne. Tekrar alabilirim.

Bu ay benim bitirdiklerim bunlardı.

Siz bu ay neler bitirdiniz?


22 yorum :

  1. çok fazla ortak bitenimiz var alice'cim :D bu arada yves rocher anti chute şampuanın ben de çok çabuk bittiğini düşünüyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki zevklerimiz benzer :) Evet ya bir ayı bulmadı bitti :/

      Sil
  2. Yves Rocher Onarıcı Saç Maskesinden ben de çok memnunum.Mis gibi de kokuyor:)

    YanıtlaSil
  3. Effaclar'ın hastasıyım :) Hatta kokusunu bile seviyorum.
    Benri pamuk hiç kullanmadım ama BİM'de satılan Apaks'tan memnunum, tavsiye ederim.
    Manikür kremini evde yapmaya karar verdim. Tariflere bakıyorum, muadilini bulamazsan bu da bir seçenek olabilir :)
    Bir de ben de içerik konusuna özellikle kremlerde dikkat etmeye başladım. Nide Pure & Natural süper olmasa da uygun fiyatlı bir alternatif olabilir. Yazısını da yazmıştım http://bakimsalseyler.blogspot.com.tr/2014/05/nivea-pure-natural-vucut-losyonu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana limonlu Pril gibi kokuyor. Kötü değil ama ne bileyim :D
      Apaks kullanmıştım sanki gayet iyiydi. Ben de A101 veya Bim'den temin etmeyi düşünüyorum zaten artık pamuklarımı.
      Lemony Flutter çok güzel de işte içinde çok fazla var. Bitmeden çöpe gidiyor.
      O kremin içeriğinde Phenoxyethanol var. Az kimyasal içermesi güzel ama yine de tam da güvenilir değil :)

      Sil
  4. Oh oh ne güzel bir sürü şey bitirmişsin ^__^ Yves Rocher maskeye bakayım ben bir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyayı bitirdim ^_^ Bak mutlaka, bence sen de seversin :)

      Sil
  5. Yves Rocher Onarıcı Saç Maskesi en sevdiklerimden saçımın neme doyduğunu hissediyorum resmen :) Yves Rocher Anti Chute Şampuan da en sevdiğim şampuan ama fiyatına göre miktarı çok az maalesef :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığımda ben de aynısını hissediyorum :) 200 değil 300 ml olsaymış aynı fiyata çok daha iyi olurmuş bence :)

      Sil
  6. Ohh maşallah ne çok şey bitmiş =) Gerçi bende 2 aydır deli gibi ürün bitiriyorum. Yves Rocher saç maskesini yazdım bir kenara ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla çok oldu bu ay :) Umarım senin de bol bol biter :) Ben çok beğendim tavsiye ederim :)

      Sil
  7. Nasil da fazla sey bitirmissin oyle! :) Lemony flutter'a uzuldum ama, keske biraz kucuk yspsalar sunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aştım kendimi :) Evet keşke ufak yapsalar :/

      Sil
  8. lemon flutterdan ben de çok memnunum :) dirsek, topuk, ayak, el gibi kuruyan yerlere de kullanabilirsiniz o zaman bitiyor. hem de kuruyan yerler yumuşacık oluyor tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim çok kuru değil ki o bölgelerim, sürmek aklıma gelmiyor :D Teşekkür ederim yine de :)

      Sil
  9. EGER BİTENLER YAZIMI BIRAZ DAHA YAZMAZ ISEM EV COP EVE DONECEK :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun süre yazmayınca ben de aynısını düşünüyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...