Bobblehead Bunny

2 Haziran 2014

Bioderma Sensibio H2O Misel Solüsyon


Sizin de olmazsa olmaz ürünleriniz var mı? 

Bioderma Sensibio H2O Misel Solüsyon

Misel solüsyonlara artık oldukça aşinayız. Ama ilk çıktıkları dönemde en popüleri Bioderma H2O'ydu sanırım. İlk kullandığımda  onsuz geçen yıllarıma üzülmüştüm açıkçası. Makyaj temizlemeyi çok zor buluyorum ve ne yazık ki hiçbir üründen de istediğim verimi alamamıştım. Yağlı ve çift fazlı temizleyicileri ben sevmiyordum, makyaj temizleme mendilleri de tam bir temizlik sağlamıyordu. Bu yüzden Bioderma Sensibio H2O tam bana göre. Çünkü su gibi bir his veriyor ve gayet iyi temizliyor. 

Yaklaşık bir yıldır kullandığım bir ürün. Öyle çok seviyorum ki 1 litre bitirdim, 1 litrelik daha stoğum var ^_^ 
Doğru kullanılmasının çok önemli olduğunu düşünüyorum. Doğru kullanılmazsa çıkarmıyor bu ya diye bir kenara atılabilir :D

Peki ben nasıl kullanıyorum?

-İlk önce iki adet disk pamuğu çok fazla ıslatmadan ürünü döküyorum.
-Bu iki pamuğu gözlerimin üzerine koyuyorum.
-En az 30 saniye bekletiyorum.
-Sonra kirpik diplerime hafifçe bastıra bastıra (hırpalamadan) aşağı doğru hareketlerle makyajımı temizliyorum.
-Pamukları aldığımda göz makyajım neredeyse tamamen çıkmış oluyor.
-Sonra 2 disk pamuğu daha ıslatıp cilt makyajımı temizliyorum.
-Son 2 disk pamukla ise cildimde kalanı (ki pek bir şey kalmamış oluyor) temizleyip göz makyajımın da son rötuşlarını yapıyorum. İlk etaptan sonra kirpik diplerime rimel akmış oluyor genelde, onu da temizleyince bütün makyajımı temizlemiş oluyorum.
-Genelde dudak makyajımı gün içinde yiyerek bitiriyorum ama varsa onu da siliyorum tabii. Bioderma misel solüsyonun tek sevmediğim yönü dudak makyajını silerken acı bir tat bırakması. En kalıcı dudak makyajını bile zorlanmadan çıkarıyor ama.

Sonrasında yüzünüzü durulamanız gerekmez ama benim gibi içiniz rahat etmeyecekse yüzünüzü yıkayabilirsiniz.

Bioderma Sensibio H2O Misel Solüsyon

İçeriğine ise harika denemez ama pek çok makyaj temizleyiciden daha masum. Propylene Glycol da olmasa daha iyi olurmuş. 

Kısacası Bioderma Sensibio H2O göz, dudak ve ten makyajımı temizlemede oldukça yeterli bulduğum, sürekli kullandığım ve her daim yenisini temin ettiğim bir misel solüsyon. Karma ve hassas cildimde hiçbir sıkıntıya yol açmadı bunca zamandır. Bazı blogger arkadaşlarımdan duyduğum gibi kirpik dökülmesine de sebep olmadı bende. Ayrıca tonik olarak da kullanmaya başladım ben. Alkol içermediği için cildimi rahatsız etmiyor çünkü. 

Bioderma Sensibio H2O'yu eczanelerden temin edebilirsiniz. İnternetten alayım derseniz Dermo Eczanem'den de edinebilirsiniz. İncelemek için tıktık.

Siz Bioderma Sensibio H2O hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorum bırakmayı unutmayın lütfen ^_^




19 yorum :

  1. Temizleyici olarak çok iyi ama ne yazık ki bende de kirpik dökülmesi yaptı. Şu an Garnier kullanıyorum ondan göz makyajı konusunda daha memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkeste farklı etkisi olabiliyor işte :/ Garnier'i de deneyeceğim :)

      Sil
  2. Benim de en sevdiğim misel solüsyon, sorunlu ciltler için ideal bence. Diğer markaları da denedim ama içerik olarak en güzeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, hassas ciltler için çok uygun. İçeriği Propylene Glycol olmasa gayet iyi :)

      Sil
  3. Blog dünyasında herkesin kullandığı ama benim kullanmamakta nedense ısrar ettiğim bir ürün. Piyasadaki neredeyse bütün makyaj temizleyicileri denedim bir bu kaldı bakalım inadım ne zaman kırılacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişman olabilirsin bence kullanmadığına :) O yüzden bir dene derim :)

      Sil
  4. Bende çok severek kullanıyorum. :) Sevmeyeni yoktur diye düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmeyeni, aman ne abarttınız diyeni de var aslında :D

      Sil
  5. Benim kirpiklerimi döküyor, bir de bununla kullandigim zaman yuzumu yikamadan duramiyorum cenem ve yanaklarimda kaşıntı, gozumde yanma yapiyor :( Onun disinda temizlemesinden memnunum diyebilirim :) benim cildim cok tepkili bir cilt :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkese her ürün yaramıyor işte ne yazık ki :(

      Sil
  6. Ben de cok aartıldıgını dusunuyorum. Bioderma'nın o kadar cok urununu kullanıp memnun kaldım ki bu urun digerlerinin yanında beni hayal kırıklıgına ugrattı. Tek seferde goz makyajımı cıkarmıyor. Ben once cift fazlı temizleyici ile temizleyip ardından misel sularla gecmeyi tercih ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence az bile abartılıyor :D İşte herkes her şeyi sevemiyor :) Ben de çift fazlıları sevemiyorum hiç :)

      Sil
  7. gratis veya whatsons larda satılıyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır maalesef sadece eczanelerde mevcut :)

      Sil
    2. Peki sizce tonik gibi kullanılabilir mi ?

      Sil
    3. Ben tonik gibi de kullanıyorum, memnunum :)

      Sil
    4. Hemen alıyorum o zaman :) ilginiz için teşekkürler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...