Bobblehead Bunny

25 Haziran 2014

Bioderma Sebium Yüz Yıkama Jeli


Bugün konuğumuz düzenlediğimiz etkinlikte Dermoeczanem.com tarafından hediye edilen Bioderma Sebium Yüz Yıkama Jeli. O zamandan beri kullanıyorum ve artık görüşlerimi sizlerle paylaşabileceğimi düşündüm. 

Bioderma Sebium Yüz Yıkama Jeli

Bioderma Sebium'un piyasada farklı boyutları mevcut. Bendeki 100 ml olanı. Karma bir cildim var. Aynı zamanda da hassas. Son zamanlarda da nedense sivilceye meyilliydi (3-5 tane sivilce öyle çok değil). Bu ürünü bir aydan fazladır sabah ve akşam kullanıyorum. Sıcak havalar nedeniyle T bölgemde başlayan yağlanmayı dizginlemeyi başardı. Sivilcelerim azaldı sanki. Cildimi -yanaklarımı- çok kurutmadı öyle korktuğum gibi. Yanak bölgem kuru olduğundan güzelce nemlendirmeye dikkat ettim sadece.

Bioderma Sebium Yüz Yıkama Jeli

İçeriği iyi diyemem ama gördüğüm en kötü içerik listesi de değil. Açıldıktan sonra altı ayda kullanılmalı. 

Cilt bakımı çok riskli bir konu. Özellikle sorunlu bir cildiniz varsa doktorunuzun tavsiyelerine uymanız önerimdir. Ama yağlı veya karma, sivilceye meyilli bir cildiniz varsa kullanabileceğiniz bir ürün. Yine de karar sizin, dediğim gibi cilt bakımı zor bir konu. 

Siz hangi yüz yıkama jelini kullanıyorsunuz? Bu ürünü denediniz mi?


8 yorum :

  1. Cildim bir ara aşırı yağlıydı lisedeyken kullanmıştım bunu, yağlı ciltler için süper bir temizleme jeli ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de yağlı ciltler için çok iyi :)

      Sil
  2. Ben de bunun La Roche Posay eşini Effaclar jeli kullanıyorum. Çok memnunum. Bundan bir önce de Avene Cleanance jel kullanmıştım. O da çok güzeldi. Geriye Sebium ve Vichy Normaderm kaldı. Onları da denersem son kararımı verebilirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O Effaclar jelin testerlarını denedim bence o da güzel bir ürün :) Ama Avene'yi denemedim :) Bence bu güzel bir ürün memnun kalabilirsin karma veya yağlı cildin varsa :)

      Sil
  3. İçerik daha iyi olsa süper olurdu :) bende severek kullandım canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet içerik de iyi olsa harika olurdu :) Demek ki cilt tiplerimiz benzer canım :)

      Sil
  4. Sivilceye fazlasıyla yatkın olan cildimde son 1,5 haftadır sebium global nemlendirici ile birlikte kullanıyorum.İlk başlarda küçük küçük yeni sivilceler çıksa da temizlemesini ve verdiği ferahlık hissini çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım daha da faydalı olur :) Temizlemesini ben de beğendim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...