Bobblehead Bunny

5 Haziran 2014

Alışveriş 29- Karman Çorman Alışveriş


Çok uzun zamandır alışveriş yazısı yazmadığımı fark ettim. Çünkü genelde oradan buradan birer parça aldım durdum bu ara. Hal böyle olunca da "Amaan kim yazacak?" demekten hiçbirinin yazısını yazmadım. Bugün oradan buradan aldıklarımı toparlayayıp bir yazı yazayım dedim. Eksikler vardır ama eminim fikir verir :)


Bunlar son zamanda aldıklarımın toplu görüntüsü.


Bunlar Gratis'ten aldıklarım. Soldaki disk pamukluk. Kutusuz çekmek durumunda kaldım çünkü kullanıyorum :D 7.75 liraydı.

Wet'n Wild üçlü far 14.95. Tekli far ise 6.5. Wet n Wild Rujlar 9.75 lira. Rosebud renginin yapısı çok güzel ama Just Peachy'de sıkıntı var sanki.

Babylips'ler 5.90. Cherry me ve Pink Punch renkleri var bende. Abartıldıkları kadar değiller. Lipbalm işte. Ig satıcılarından 15 liraya almış olsam oturmuş ağlıyor olurdum ben.

NK Express kurutucuyu Lens Makyaj'da gördüm aldım. Henüz denemedim. İndirimde 2 liraydı.

Wet'n Wild ojelerin de dört rengini aldım. Gül kurusunu beğendim açık pembe çok kötü. Diğerlerini denemedim.

Gratis alışverişlerini karman çorman yaptım. Dört kerede falan alındı sanırım bunlar.


Bu da Rossmann alışverişim. Bir kısmını Forum İstanbul Rossmann açılışında yaptım. Bir kısmını da Anneler Günü indiriminden. Rival de Loop kapatıcıyı çok merak ediyordum. İndirimde 3 liraya geldi. Ecotools far fırçası da açılış şerefine 7 liraya mı ne geldi. Facelle temizleyiciyi merak ettim aldım. 4.5 liraydı sanırım.

Ger kalanlar Anneler Günü indiriminden alındı. Isana traş köpüğünü severek kullanıyorum. Yedekledim. 3 lira falandı. Isana saç bakım yağını beş liraya aldım. Henüz denemedim. Koleston boyaların da tanesi 3 liraydı. Saçımı zaten Koleston ile boyuyorum. Harika bir indirim oldu. Kaptırıp altı kutu almışım :D


Bu kalanlar da karışık. Flormar ojeleri aldığımdan bahsettim mi bilmiyorum. 5.5 liraya mı ne, kendi mağazalarından aldım. İkisi de çok güzel ama Havana bana çok yakışmadı.

Golden Rose ojeyi Selin bana hediye etti. Onunla beraber alışveriş yaptığımız günden olduğundan araya kaynamış :D Çok beğendim bu arada ben.

Rimmel London ojeleri Watsons'tan aldım. 4.5-5 lira gibi bir şeylerdi. Black Cherries'e bayıldım. Ama Rita Ora tırnağımdan çıkmak bilmedi, sevemedim.

Nyx paleti de Douglas'tan aldım. Toprak tonlarında. 15 liraydı. Douglas'ta Nyx ürünleri felaket ucuzladı. Pek bir şey yok ama beğendiğiniz bir şeyler varsa alın mutlaka.

Umarım severek okumuşsunuzdur ^_^

Siz son zamanlarda neler aldınız?


28 yorum :

  1. Hayırlı olsun :) Just Peachy gördüğüm andan beri gözüme kestirdiğim rujdu. Nasıl bir sıkıntı var? Rengi çok güzel gözüküyor, tavsiye eder misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Rengi çok güzel ama yapısı sıkıntılı. Çizgilere doluyor hemen bir tuhaf. Tavsiye etmiyorum bu rengini.

      Sil
  2. Ohh güle güle kullan hepsini canım =)

    YanıtlaSil
  3. Aaa isana sac serumunu ben de cok merak ediyorum. Bizim burada ki Rossmann'da indirim doneminde sac serumlari raflardan kaldirilmis alamamistim . Hepsini guzel gunlerde kullan tatlim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa kaldırmışlar mı? Belki de bitmiştir hemen. Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  4. Glad to have found your site. Keep up the good work! DB Product Review

    YanıtlaSil
  5. Gülü güle kullam:) ben de bu sıralar aldım bays.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Sen de güle güle kullan :)

      Sil
  6. uwww nyc ye gitmem lazım o zaman:)) güle güle kullan cnm aldıklarını :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak mutlaka :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  7. yaaaa çok harika şeyler almışsınn hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel şeyler almışsın canım güle güle kullan:)
    ojelere özellikle bayıldım hatta wet n wild bordo ojenin yazısını da yazmıştım geçen gün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)

      Bordoyu kullanmayı hevesle bekliyorum zaten. Hemen bakayım :)

      Sil
  9. güzel günlerde kulan canım :) bende baby lips alırsam o 2 çeşidinden birini almayı düşünüyorum veya ikisini de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Bence dayanamaz ikisini de alırsın :)

      Sil
  10. Şu nyxleri bi türlü denk getiremedim güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım denk gelir :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Çok güzel şeyler almışsın.Özellikle ojelere bayıldım :) Hepsini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. En bayılarak okuduğum şey alışveriş yazıları :))Just peachy en istediğim rujdu ancak yapısı beklediğimden sert çıktı.Wwn markasını biraz gözümüzde büyütmüşüz gibi geldi bana ürünleri kullanınca.Ojelerin diğer renkleri umarım iyidir.Ecotools fırça aldığımdan beri elimden düşmedi diyebilirim. Hepsini güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim alışveriş yazılarını :) Ben de aynısını düşünüyorum. Ben Wet n Wild'ı büyüttüğümüzü düşünmüyorum aslında. Farları ve o seri rujları harika. Just Peachy kötü çıktı bir tek. Ojeler de iyi çıkar bence. Pembe renkten dolayı öyle çıktı :) Ecotools'u ben de çok beğendim. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  13. bende nyx istiyorum ama malesef burda yok :( güle güle kullan canım şahaneler :) alışveriş isteğim kabardı ya :D bende yeni bitenler yazısı ekledim bloğa beklerim talesofelf.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, keşke olsa :( Çok teşekkür ederim :) İnsan alışveriş yazısı okuyunca isteği kabarıveriyor :D Hemen bakıyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...