Bobblehead Bunny

15 Haziran 2014

Alice Instagram Diyarında- Son Bir Ay- 26-30


Herkese İyi Pazarlar! Son bir aydır Instagram yazısı yazmadım. Bir türlü denk gelmedi açıkçası. O yüzden bugünkü uzunca bir yazı olacak. Umarım sıkıca bulmazsınız. Araya yemek tarifleri bile ekledim. Sıkıcı bir Pazar gününde iyi gelir umuyorum ^_^


Yumurta delisiyim ben hiç söyledim mi bilmiyorum. Instagram'da sık sık omlet görebilirsiniz o yüzden. Bu da yeşil soğanlı ve salamlıydı. Salam ağır geldi bana yeşil soğanla muntazam oluyor. Tabii dışarı çıkılmayacaksa :)


Nail Trick ojeye bayıldım! Tek katta kapatıyor, kolay kuruyor. Ayrıca çıkarırken de soyarak çıkarılıyor. Oldukça pratik ^_^


Rimmel London'ın bu ojesine hasta oldum. İsmi Black Cherries. Siyaha çok yakın bir bordo arayana öneririm.


Oriflame'den çok cici bir kargo aldım. Bazı ürünlerin yazılarını yazdım bile bloğa. Teşekkür ederim tekrardan :)


Ikea ve Rossmann'da minik bir alışveriş yaptım. 


Lezzetli bir salata yaptım. Tarifi ekliyorum:

Patatesleri haşladım ve soğuttum, püre haline getirdim, üzerine rendelenmiş salatalık, bir diş sarımsak ve biraz da dereotu koydum. Üzerine de biraz mayonez ve yoğurt ekledim. Oldukça lezzetli oldu :)


İspanya'dan gelen Nestle yedim. Pek bir farkı yok bence. Bazı ülkelerin Nestle'si farklı lezzet(sizlik)te oluyor ama. 


Wet n Wild Just Peachy ruju aldım ve denedim. Bloğa detaylı da yazacağım. Ama kısacası Rosebud rengi gibi harika çıkmadı. Yapısı biraz değişik. 


Maybelline Baby Lips aldım. Çok da büyütülecek bir şey değilmiş. İyi ki yurtdışı ya da Ig satıcısı olayına girmemişim. 


Selin'le yine güzel bir gün geçirdik. Beraber kurabiye eşliğinde çay içme geleneğimizi de yerine getirdik tabii ^_^


Selin'le çıktığımız gün benimle eve gelenler bunlar oldu. Disk pamukluğu çok sevdim ^_^


Ananem GDO'suz diye yurt dışından çikolata toplamış getirmiş. Onları yedik ^_^

Wet n Wild Tickled Pink ojeyi denedim ve pek beğenmedim. Rengini 3 katta verdi çünkü. Üşenir kullanmam ben. 



Kozmetik çekmecemi düzenledim. 


Instagram'da bir çekiliş başlattım. Katılmayı unutmayın ^_^


Favori yaz ojelerimi paylaştım. 


Spagetti ile yaptım noddle yok diye ama yine de güzel oldu. Tarifi:

Soğanları büyük büyük doğradım. İçine kırmızı biber ve karabiber attığım kızgın yağa attım. İyice kavurdum. İcine rendelenmiş havuç ekledim. Onu da kavurup haşlanmıs didiklenmiş tavuk ekledim. Sonra da mısır ekledim. En son soya sosu ekleyip birkaç dakika çevirdim. İçine makarnayı ekledim sonra. Noddle ile yapılsa daha ama. Afiyet olsun ^_^


Selin aklıma Omurice soktu. Ben de yaptım yedim. Onun tarifi farklıymış ama ben internetten baktım yaptım. 

Pirinçleri haşladım. Ben göz kararı koydum ama fazla geldi. Haşlama suyuna tuz da koydum. 

Wok tavada, ayçiçek yağında irice doğranmış soğanları kavurdum. Sonra mısır ve haşlanmış tavukları ekledim. İçine isterseniz mantar da ekleyebilirsiniz. Harca karabiber ve tuz ekledim. Sos kısmı ise internette de tam bir muamma. Sadece soya sosu koyanlar var, ketçap koyanlar var. İkisini de koyanlar var. Hiçbirini koymayanlar var. Ben ikisini de koymayı seçtim ama ketçap koymasam daha iyi olurdu sanki. Sonra içine haşlanmış pirinçleri de koyup iyice karıştırdım. 

3 yumurtayı güzelce çırptım. İçine çok az süt koydum. Tuz ekledim. Krep tavasında büyük bir omlet yaptım. Hazırladığım harcı omletin yarısına doldurum diğer yarısını üzerine kapattım ve tabağa aldım. Üzerine ketçap ile süsleme yaptım. Ben kalp yaptım aslında ama bozuldu :D


Oburlukta son noktayım. Son zamanlarda hep evde olmamın sonucu bu sanırım :D Yine tarifi veriyorum. 

Spagettileri bir yanda haşlayın. Uzunca doğranmış soğanları wok tavada, yağda iyice kavurun. İçerisine havuçları ekleyin, yumuşayana kadar kavurun. En son ince ince doğranmış sosisleri ekleyin. Onları da iyice kızartın. Sonra ise üzerlerini örtecek kadar süt koyun. Bir çay kaşığı kadar da un koyun (Benim tariflerim iki kişilik oluyor genelde siz kendinize göre ayarlayın) Süt uçmaya, unun etkisi ile sos koyulaşmaya başlayacak. İçerisine bol karabiber ve tuz koyun. Sonra da rendelediğiniz ya da ufak ufak doğradığınız kaşarları ekleyin. Kaşarlar da eriyince haşladığınız spagettileri wok tavaya alıp iyice karıştırın. Makarnanız hazır ^_^


Güneşi görünce yaza uygun, altın rengi baskın bir makyaj yaptım :)


En son da bu güzelliği yaptım. Yiyenler çok beğendi. Şiddetle tavsiye ediyorum :) Tarifi: 

Kuskusu haşlayın. Bol yoğurdun içerisine iki üç yemek kasığı mayonez, bir diş de sarımsak koyun. İyice karıştırın. Sonra da içine biraz doğradığınız kırmızı (mor olan) lahanayı, küp küp doğranmış salatalık turşusunu ve çok az da dereotunu koyun. Ben lahanaları uzunca doğradım ama kare doğransa daha iyi olur. Afiyet olsun :)

Yemek bloğu tadında bir Instagram yazısını bitirmiş bulunuyorum. Bu oburluk başa bela zaten kilo aldım :D Siz bu aralar neler yaptınız?


8 yorum :

  1. Mevsimsel bir durum bu sanırım ben başta olmak üzere etrafımdaki herkes "Ay boş ver bikiniyi bak ne pişirdim gel yiyelim" modunda :) Yemek blogun olsa takip edilesi olurmuş tariflerin oldukça pratik ve iştah açıcı gözüküyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gidişle bikiniyi giyince simitler çıkacak bizden :D Teşekkür ederim. Yemeyi sevince böyle oluyor ^_^

      Sil
  2. Instagram yazıları çok güzel oluyor ya resimli resimli böyle daha bir okuyası geliyor insanın :)

    Ojenin oyularak çıkarılması baya iyiymiş, aseton tırnağıma çok zarar veriyor çünkü benim, sırf bu yüzden deneyeceğim sanırım dediğin ojeyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman daha sık yazmalıyım ^_^

      Umarım sen de memnun kalırsın ^_^

      Sil
  3. Offf diyetteyim ben yaaa bu yapılır mı banaaaa:)

    YanıtlaSil
  4. Makyajın çok güzel olmuş amaa (:

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...