Bobblehead Bunny

29 Haziran 2014

Alice Instagram Diyarında 31-32


İki haftalık bir Instagram yazısı ile sizlerleyim. Geçtiğimiz hafta telefonumu değiştirdim. Artık sizlere daha güzel Instagram fotoğrafları sunacağım :) O yüzden artık çamur gibi fotoğraflara sinirlenmeden mutlulukla paylaşım yapacağım sanırım :)


Günün yardımcıları. Hepsini severek kullanıyorum :)


Minik bir alışveriş. Yeni kolyeler, Pastel Nude serisinden Blush ve Naked, Rimmel London Nail Nurse ve Wet n Wild Coral-ine alındı. 


Yine günün yardımcıları. Az ve öz bir gün olmuş :)


Son final sınavıma çalıştım. Çok şükür hepsinden geçtim, rahatladım :) Yazımı da çirkinliğini görmeyin diye bulanıklaştırdım evet :D


Ece'nin #favori3fircam tagine katıldım. Benim favori üçlüm bunlar. 


Sınavdan sonra erkek arkadaşımla Kadıköy'e geçtik :)


Eve metrobüsle döndüm tabii. Hava çok güzeldi :) Saat de geçti biraz metrobüs kalabalık değildi. 


Erkek arkadaşım bana Balm Jovi almış hediye olarak. Gelecek indirimde alacaktım, içimi okumuş ^_^ Teşekkür ederim <3


Büyük ekranda Kore dizisi izlemeye bayılıyorum <3


Bloğa Maybelline Baby Lips Pink Punch'ı yazdım okudunuz mu?


Makyajıma eşlik eden ürünler. 5 dakikada hızlıca yaptığım bir makyaj oldu. 


Bir başak burcu kadını olarak yine makyaj çekmecemi temizleyip düzenledim


Bloğa Wet n Wild Coral-ine ruju yazdım. Kaçırdım demeyin?


Makyaj fırçalarımı yıkadığım karışım: bebek şampuanı, Bioderma H2O misel solüsyon, Yves Rocher çift fazlı temizleyici. 


Yıkanıp güneşte kurumaya alındılar. 


Finallerden geçtiğimi öğrenmemin ardındaki gün işe yaramayacak notlarımdan kurtuldum! İleride lazım olabilecek şeyleri saklıyorum tabii ama bazı bilgiler de çok gereksiz...


Haftaya blogda olacak. Hazır olun ^_^


Fırçalarım tertemiz oldu. Bu hallerine bayılıyorum ^_^


 #benimstogum tagini başlattım. Katılmak isteyenleri bekliyorum ^_^  Benim stoğumda bunlar var. Abartmış mıyım ne?

Beni hala Instagram'da takip etmiyor musunuz yoksa? Profilime gitmek için tıktık.

İyi Pazarlar ^_^

12 yorum :

  1. Ruju çok beğendim :) Coral olsun, üç kuruş daha pahalı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. İlk fotoğraftaki rujun markası ne numarası ne acaba?

    YanıtlaSil
  3. Kolyeler nerden?bayıldım da kendilerine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mahalle üstünde bir takıcıdan aldım. Bakırköy ve Kadıköy'de çok var sokak aralarında :)

      Sil
  4. Takip ediyoruz tabiki :)
    Yeni düzenini görelim, lütfen!
    Ayrıca, tag'ına bayıldım. Hatta paylaştım bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın zamanda yazmaya çalışırım canım yeni düzenimi :)
      Gördüm canım paylaşımını, teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...