Bobblehead Bunny

6 Mayıs 2014

Wet n Wild Üçlü Far- Walking on Eggshells


Wet n Wild Gratis'lere geldiğinden beri herkes standlarının peşinde :D Bulanlar da güzel ne varsa bitiriyor (bulunca ben de öyle yaparım tabii :)) Neyse ki şansıma aylardır almak istediğim paleti yakaladım. Merak edenler için de hemen yazısını yazayım dedim :) 


Ürün güzelce kapatılmış şekilde geliyor. Bunu takdir ediyorum çünkü ülkemizde kullanılan ürün koruma bantlarına güvenmiyorum. En güzeli fabrikadan ilk bizim açacağımız şekilde çıkması. Bu arada farlarımdan biri ters yerleştirilmiş ama olsun :)

Biraz takıntılıyım aslında ters duran fara taktım. Yazısını silecek şekilde kullanıyorum ki sinirimi bozmasın :D Neyse konumuz bu değil. Üçlü farların içinde en basit bir şekilde göz makyajınızı yapabileceğiniz birbiri ile uygumlu üç renk bulunuyor. Renkleri nerede kullanacağımız bile yazılmış. En üstteki kaş kemiğine, altındaki crease bölgesine, en alttaki de göz kapağına uygulanıyor. Ben önce göz kapağıma uyguluyorum. Sonra crease bölgesine ortadaki rengi uygulayıp karıştırma fırçamla dağıtıyorum. Sonra kaş altı kemiğime uygulayıp onu da dağıtıyorum ve güzel bir göz makyajına kavuşuyorum. 


Paletin içindeki renklerin kolumda uygulanmış şekli bu. Alttan üste doğru sürdüm sırasını. 

Farlar gerçekten hep söylendiği gibi yumuşacık ve pigmentasyonu gayet iyi. Biraz tozutuyor ama çok sorun değil bence. Ayrıca kalıcılıklarından da memnun kaldım ben. Memnun kalmadığım tek şey aşırı kalitesiz ambalajı. Ama farlara bayıldım onu da sorun etmiyorum hadi :D Bir de fiyatı sekizli paletleri ile orantısız geldi bana. Üçlü paletler 14.50 sekizliler 19.50 yanılmıyorsam. O yüzden çok beğendiğim bir renk olmadığı sürece sekizli almayı yeğlerim. 

Siz Wet n Wild'ın ülkemize gelmesi hakkında heyecanlı mısınız? Neler almak istiyorsunuz?


22 yorum :

  1. tam benim tonlarım çok güzelmiş gerçekten. bir de tozutmasa daha güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tozutsa da güzel ama öyle aşırı değil :)

      Sil
  2. Ben 3lü paletlerden almak istiyoruum ,indirime girer umarım anneler gününde :)
    Güle güle kullan *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım kavuşursun sen de :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Çok sevindim ülkemize gelmesine ama fiyatları iyi şişirmişler sanki :D ve bu renkler tam benlikmiş çok güzel, güle güle kullan Alice (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence gibi çok az şişirilmiş ama yine de bence gayet iyi fiyatlar :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  4. Benim de bu palette gözüm var ama Ankara'da daha satışa başlamadı :) Bulduğum gibi üstüne atlayacağım paletlerden biri kendisi :) Renkler de çok güzel, swacth için teşekkürler. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bulursun da hemen kavuşursun bu güzelliğe Başak ^_^ Ben teşekkür ederim okuduğun için asıl. Sevgiler :)

      Sil
  5. ankaraya hala gelmedi eskişehir antalya hepsine gitti neredeyse :/
    rengi çok güzelmiş günlük makaja çok uygun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yakında gelir bence Ankara'ya da :)
      Evet tam günlük makyaja göre :)

      Sil
  6. Aklımda bir tane mutlaka almalıyım dediğim 3lü paleti var ama dediğin gibi fiyatları biraz orantısız olmuş =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazık ki. Ama Amerika fiyatı da öyle orantısız. Napalım :)

      Sil
  7. Canım renkleri cok hos. Benim alınacaklar listemin basnda Walking on Eggshells ve sweet as candy var. İkisini de buldugum gibi alacagım :) Gerisini yavas yavas alırım. Guzel gunlerde kullan bebegim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim memnun kalırsın sen de çünkü renkleri de yapıları da çok güzel. Kaçmıyor ya zaten alırız zamanla :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  8. Renkleri çok güzel, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Renkler harika canım güzel günlerde kullan :) Ben hala hiç bir ürün alamadım wet n wild markasından maleseff..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Umarım sen de kavuşursun yakında :)

      Sil
  10. Wet n whild far paletlerini arastırırken rastladım bloguna güzel anlatmıssın canım :) bende üçlü paletinden alıcam mor kahverengi rengi falan vardı.Öyle şey mi olur yaa 4 lüsü 20 lira 3 lüsü 15 vay anasını :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için :) Umarım sen de beğenirsin :) Evet, fiyatları pek orantısız :/

      Sil
  11. Rica ederim canım inşallah beğenirim :) Bu arada 4 lü yazmısım 8 li olacaktı sen beni anlamıssındır diye düşünüyorum canım :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...