Bobblehead Bunny

1 Mayıs 2014

Wet n Wild Megalast Ruj- Rose-bud


Artık ömür boyu Wet n Wild ürünlerine hasret yaşayıp istediğim ürünleri alamayacağımı düşünüyordum ki Gratis Wet n Wild ile bizleri kavuşturdu. Standı görünce salyalarım akmış olabilir, itiraf ediyorum :D  Dün ufak bir alışveriş yapmıştım ve Instagram'da paylaştım. Bakmak isterseniz tıktık. Rujunu birkaç kere kullandım ve çok beğendiğim için ondan başlayayım dedim. 


Ürünün ambalajı biraz kalitesiz. Ruj da şu bir kısmı dışarıda olan rujlardan o yüzden biraz sinir oldum aslında.


Bendeki rengi Rose-bud. 


Rujun bu kadarı dışarıda işte. Ne yapalım ama çok sevdim katlanacağım :)


 Rengi de gül kurusu gibi ama pembemsi de. 


Dudağımda ise böyle duruyor. Tabii her ten ve dudakta farklı durabilir.


Mat görünmediği söylendiği için bir resim daha ekledim. Daha iyi oldu sanki ama yine de gerçekte olduğu kadar mat gösteremedim :D


Peki ben bu rujun neyini sevdim?

Ben mat rujları severim. Tamam dudakları biraz kurutuyor ama mat rujlar kesinlikle daha kalıcı. Bu rujun da mat duruşunu, rengini ve kalıcılığını çok beğendim. Dudağımda ruj kolay kolay durmaz. Saatlerce olduğu yerde kaldı bu ama. Açıkçası Rimmel London'ın Kate serisinden daha başarılı buldum. Hem onlar kadar kurutmuyor hem de çok daha kalıcı gibi geldi bana. Hemen hemen herkeste Rimmel London ruju olduğu için  onunla karşılaştırma gereği duydum :)

Seride çok güzel renkler var. Fiyatı ise 9.75. Bu fiyata alınabilecek en güzel mat rujlardan (bu fiyata mat ruj var mı bilemedim ama çok iddialı konuşmayayım) desem yalan söylemiş olmam sanırım. Ben çok beğendim. Buldukça alacağım birkaç rengi daha var :) 

Gördüğünüz yerde beğendiğiniz renginden bir tane deneyin derim. Bana da bırakın ama hepsini almayın :) 

Siz bu rujları denediniz mi? Denemeyi düşünüyor musunuz?




22 yorum :

  1. Denemeyi dusunuyorum tabiki ah neler alicam bi tamamen gelsin her gratise iste ozaman kendimi kaybedebilirim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim kendini kaybedeceğine :) Hem buruşmadan bütün farları sürmemiz lazım :D

      Sil
  2. Gülegüle kullan canım çok yakışmış. Bende yarın gidip bi kurcuklayayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Varsa standı mutlaka kurcala :)

      Sil
  3. Çok merak ediyordum bu rujları rengi ve duruşu çok hoş gözüküyor. En kısa sürede bende deneyeceğiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aklıma siz soktunuz zaten şu rujları :D Mutlaka bak, beğeneceğini düşünüyorum :)

      Sil
  4. Ben de mat ruj seviyorum. Ama sanki matlığı tam belli olmamış mı dudakta bana mı öyle geliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında mat bir ruj ama ben belli edememişim. O yüzden yeni bir resim ekledim. Yine de masmat durduramadım ama aslında gayet mat :)

      Sil
  5. Duruşu çok güzelmiş, ve rengi de! Ankara'ya gelmek üzere Wet'n Wild; gelsin, atlaaycağım üstüne :)))) Güle güle kullan... Öperim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Başak ^_^ Umarım bir an önce gelir de sizler de kavuşursunuz :) Teşekkür ederim. Ben de öpüyorum :)

      Sil
  6. Buraya da bir gelsee aah sabırsızlanıyorum :)) Güle güle kullan Alice ciğim ^_^ rengini çok beğendim, çok doğal:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım çabucak gelir :) Beğenmene sevindim. Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Güle güle kullan renk sende çoook güzel durmuş =)

    YanıtlaSil
  8. Sana da söylediğim gibi ilk istediğim renk bu sana da çok yakışmış bakalım bende nasıl duracak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de alırsın yakın zamanda. Eminim yakışır sana da :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Standi deviricem birazdan gidip :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Standı kucaklayıp eve getirmek lazım :D

      Sil
  10. Ben de Cherry Bomb rengini deneyip memnun kaldım. Bu seri sırf renkleri için bile alınır bence. Kalıcılık ise ekstrası olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o rengini merak ediyorum ^_^ Aynen dediğin gibi. Kalıcı olması da harika olmuş :)

      Sil
  11. bende ki rengi CORAL-İNE imiş instagramda yazmıştım sana :) bencede 9 küsura alınabilecek en güzel ruj . aynı şekilde rimmel london sürdüğüm gün dudağım kupkuru geziyorum bunu kalıcılığını rneklerini herşeyni çok sevdim. bir cherry bide en açık şeftalimsi bir rengini daha alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coraline rengini ben de beğendim alabilirim :) Rimmel London da böyle kurutuyor evet. Mat rujların özelliği bu :) Cherry Bomb benim de aklımda. Açık şeftali olanın adı da Just Peachy ama onu dün Instagram hesabımda da yazdığım üzere tavsiye etmiyorum. Çizgilere dolma yaptı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...