Bobblehead Bunny

23 Mayıs 2014

Watsons Miffy Çilekli Dudak Balmı


Farklı dudak balmlarını denemeyi seviyorum. Bugün ise konuğum Watsons'larda yeni satılmaya başlayan Miffy çilekli dudak balmı. 

Watsons Miffy Çilekli Dudak Balmı

Miffy'yi çok sevimli buluyorum. Beyaz tavşanlara karşı bir ilgim var zaten dış ambalaj da, kutusu da tam benlik olmuş :)

Watsons Miffy Çilekli Dudak Balmı

İçeriği ne yazık ki pek iyi değil. 

Watsons Miffy Çilekli Dudak Balmı

Ambalajına bayıldım. Tam da çantaya atmalık ayrıca. 

Watsons Miffy Çilekli Dudak Balmı

Beyaz renkte, renk vermeyen bir dudak balmı. Kokusu ise tatlı bir çilek kokusu. Dudakları güzel nemlendiriyor sanki ama bu nemlendirme çok da kalıcı olmuyor. 

Fiyatından ise tam olarak emin değilim ama 3-5 lira arasında olduğunu tahmin ediyorum. 

Ambalajı, kokusu güzel olan çantaya atmalık bir dudak balmı arıyorsanız tavsiye edebilirim. 

Miffy ürünlerini Watsons'larda bulabilirsiniz. 



7 yorum :

  1. aaa Miffy :) bunu kızıma almam lazım ^^ Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim bayılır Ecrin. Ecrin'di değil mi, yanlış hatırlamıyorum ^_^ Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Ya sırf ambalajı için bile alınır buu (:

    YanıtlaSil
  3. Elmalı ve şeftalili olanı denemenizi tavsiye ederim mükemmel. Bloğunuzu çok beğendim, çok güzel. Ne makyaj ne de kremlere ilgili duyarım ama çok bilinçli ve objektif yazılar olduğu için bayıldım bu bloğa. Kawaii ≧ω≦

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...