Bobblehead Bunny

8 Mayıs 2014

Sleek Blush By 3 Allık Paleti- Lace


Sleek ürünlerine baktıkça iç geçiriyordum. Neyse ki Esin sayesinde istediğim ürünlerinin bir kıskına erişme şansım oldu. Üçlü allık paletlerine bayılıyordum. Esin de kaliteli olduklarını söyledi, ben de aldım tabii ki :)


Dış kutusu çok güzel. Atmaya kıyamadım :D


Ambalajı da çok şık. Mat gibi bir paketi var ve Sleek yazısı parlak yazılmış.


Renklerine ise bayılıyorum. Çok canlı göründüğünü biliyorum ama doğru miktarda uygulanınca çok hoş duruyorlar. Allıkların isimleri de sırayla Crochet, Guipure, Chantilly.


Crochet tam bir turuncu. Guipure içinde altın simler barındıran ışıltılı bir pembe. Chantilly ise benim favorim. Hafif mercana dönük bir pembe mi desem ne desem bilemedim :) Üçü de yanakta çok hoş duruyor. Yapıları da oldukça güzel. Fazla tozutmuyorlar ve pigmentasyonları gayet iyi.


İçeriği de pek güzel değil ama rezalet de değil. 

Bu paleti 35 lira gibi bir fiyata almıştım ve iyi ki almışım diyorum. Hem oldukça kaliteliler hem de renkleri çok kullanışlı. Alma şansınız varsa kaçırmayın derim Sleek allık paletlerini. 

Siz Sleek ürünlerini denediniz mi? Sizce de Türkiye'ye gelseler harika olmaz mı?





14 yorum :

  1. Bende bayılıyorum sleek paletlerine ama alacak uygun bir yer bulamadım. Yurt dışından alışveriş riskli, instagram hesaplarında da 60tl gibi fiyatlara satılıyor. Ülkemize de gelse keşke Sleek birde Revlon.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke gelseler de rahat rahat alsak. Hem gümrük derdinden hem Ig satıcılarınınfahiş fiyatlarından kurtulsak :/

      Sil
  2. Beğenmene çok sevindim ^__^ Benim favorim Flame allık paleti, kırmızı kırmızı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar teşekkür ederim :) O da güzel bir palete benziyor <3

      Sil
  3. Bütün renkler bir harika, ben de alayım dedim ama çok sıkıntı yaşayan olmuş online alırken cesaret edemedim :( bir gün gider de alırım belki kim bilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım gönderiye kozmetik yazıyorlar o yüzden sıkıntı oluyor. Gözümü karartıp ben de almak isterim valla aklımda çok ürünleri var daha :/

      Sil
  4. Bende tekli allıklarından var bir tane keşke bir tane de 3lü allıklardan sipariş verseydim kaliteleri yapıları muhteşem! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öyleler :) Teşekkür ederim canım ^_^

      Sil
  5. Chantilly'i Frat Boy'a benzettim birazcık. Çok kullanışlı bir renk. ben Sleek'in ürünlerini de çok merak ediyorum aslında o da gelse keşke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Frat Boy çok daha yumuşak bir renge sahip. Chantilly biraz Instain Toile'yi andırıyor aslında :) Keşke gelseler :)

      Sil
  6. Bu paleti çok merak etmiştim; ancak renkleri fazla mı açık olur diye düşünüp almamıştım; hata etmişim! Muhteşemmiş! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç de açık değil renkleri. Eminim ki sana çok yakışır :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. daha yeni allık aldım keşke almadan görseydim hem böyle daha hesaplı olurdu :( güle güle kullan çok güzel bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böylesi daha hesaplı oluyor tabii ama yurt dışından alma mevzusu var :/ Çok teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...