Bobblehead Bunny

27 Mayıs 2014

Oriflame The One Colour Unlimited Ruj- Always Cranberry


Geçtiğimiz haftalarda Oriflame'den çok cici bir paket almıştım. Yeni çıkan The One serilerinden pek çok ürünü denemem için yollamışlardı. Bugün sizlere serinin içerisindeki rujdan bahsedeceğim. 

Oriflame The One Colour Unlimited Ruj- Always Cranberry

İnce, uzun bir ambalajı var. 

Oriflame The One Colour Unlimited Ruj- Always Cranberry

Rujun kendisi de incecik. Sürümünü de gayet kolay buldum o yüzden. Bendeki rengin ismi ise Always Cranberry.

Oriflame The One Colour Unlimited Ruj- Always Cranberry

Kolay sürülüyor ve dudakları nemlendiriyor. Ben bu ruju daha çok rengini oldukça iyi veren bir dudak balmına benzettim. Kalıcılığı ise idare eder. Mat olmayan rujlardan çok fazla kalıcılık beklememek lazım ama. O yüzden sorun etmedim. 

Oriflame The One Colour Unlimited Ruj- Always Cranberry

Dudaklarımda ise böyle duruyor. Benim dudaklarımda çok tatlı bir pembeye dönüştü. Herkeste farklı sonuç verebilir ama tabii.

Kısacası Oriflame'in The One serisi rujunu beğendim. Dudakları nemlendiren, parlak bitişli bir ruj arayışındaysanız önerebilirim.

Oriflame kataloğunda normal satış fiyatı 26.90. Ama bu ay 12.90 gibi çok uygun bir fiyata edinebilirsiniz.

Siz The One serisini denediniz mi? Düşünceleriniz neler?




2 yorum :

  1. Katalogda mat yazıyor ama burada biraz daha parlak duruyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...