Bobblehead Bunny

2 Mayıs 2014

NYX Doll Eye Maskara


Nyx ürünlerini çok merak ediyordum ki ilk Nyx ürünümü sevgili Gonca hediye etmişti. Ben de hemen kullandım tabii ki merakıma yenilip. Bakalım hakkında neler düşünüyorum?


Çok kaliteli olmayan bir ambalajı var. 


Fırçası benim sevmediğim fırçalardan. Nedense tombul ve kıvrık fırçalar favorim. Sanırım kullanması daha kolay geliyor. Onun dışında kirpikleri belirginleştiren, idare eder bir maskara. Sevmediğim yönü ise bir süre kullandıktan sonra siyah siyah dökülme yapması oldu.

Nyx ürünlerini bazı Rossmann mağazalarında ve Lila Kutu'da bulabilirsiniz. Bu ürünün fiyatı 44.90.

Siz de benim gibi tombul fırçalı maskaraları mı seviyorsunuz? Favori maskaranız hangisi?




7 yorum :

  1. Ben essence l love extreme crayz kullanıyorum, çok memnunum. Ama fırçası tombul değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım pembe olanı o :) Ben de siyahından çok memnun kalmıştım :)

      Sil
  2. bende tombul fırçaları seviyorum ki :) ama fiyatı piyasadaki drugstore rimellere göre bu kadar pahalıyken başarısız olması da üzücü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tombul fırça candır <3 Evet fiyatına oranla başarısızlığı kabul edilemez bence :)

      Sil
  3. maybelline rocket volume çok sevdim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yedekte var benim o rimelden. Açıp kullansam mı ^_^

      Sil
  4. Maybelline rocket volume gerçekten kullandığım en iyi rimel diyebilirim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...