Bobblehead Bunny

5 Mayıs 2014

Makyaj Düzeni Serisi-43- Büşra ve Düzenlemesi


"43. haftamıza gelmişiz bile. Geçtiğimiz hafta sevgili Edanur konuğumdu. Yazısını kaçırdıysanız ve okumak isterseniz tıktık. Bu hafta ise konuğum sevgili Büsra Genç. Bakalım onun düzeni nasılmış?"

Herkese merhabalar
Ben Büşra. Busra Genc bloğunun yazarıyım.


Öncelikle Sevgili Alice'e beni konuk yazar olarak kabul ettiği için teşekkür ederim. Bu seriyi çok severek takip ediyorum. Çekmecelerinizi kurcalamak çok zevkli oluyor. Bugün de benim çekmecelerimi kurcalayalım o zaman.


Birkaç resimde ışığın azizliğine uğradım şimdiden kusura bakmayın diyorum ve başlıyorum.



4 çekmeceli 1 yandan kapaklı iki bölümlü şifonyerim benim herşeyim. Bütün malzemelerime kolayca ulaşabiliyorum şimdilik yetiyor.

Bursa'da belli kozmetik markalarının olmamasından dolayı istediğim çoğu ürüne sahip olamadım. Bu yaz makyaj koleksiyonumu genişlettiğimde yeniden konuk olup daha güzel bir yazı hazırlamak istiyorum.


 Şifonyerin üstünü özel alanım ilan ettim ve zevkime göre düzenledim.
Ikea'dan aldığım mumlar bitince simle kaplayıp organizer olarak kullandım.
Ayrıntılı anlatımına buradan ulaşabilirsiniz.



Fırçalıkların hemen yanında en sevdiğim vücut losyonlarım ve parfümlerim yer alıyor.
 Hemen sağa kaydığımız da Watsons'dan aldığım küçük aynalı takı kutum var.
En çok kullandığım elimin altında olsun istediklerimi bunu içine koyuyorum.


Hoop biraz daha kaydığımızda makyaj malzemelerimin olduğu üçlü çekmece ve oda kokusu var.
Altındaki dergileri bu şekilde kullanmayı çok seviyorum hoş duruyor.
Bu bir parfümün kutusu atmaya kıyamadım değerlendirmek istedim.
Yine elimin altında olmasını istediğim ürünleri koydum.


Üçlü çekmenin üst kısmına Golden Rose ruj serisini yerleştirdim.
Alt kısımdaki ne diye soranlar olacaktır.
İnanmayacaksınız ama Watsons'tan almıştım onu baktım boşalmış ürünler bunu alabilir miyim diye sordum görevliye alabilirsiniz dedi.
Böyle pratik bir çözüm geldi aklıma.


Baş köşeye tekrar dönüp göz kalemlerim ve kalem rujlarımı inceleyelim.
Young Blood göz çevresi aydınlatıcı kalemi bu aralar çok kullanıyorum hep elimin altında.
Diğer bir sık kullandığım makyaj malzemem kabuki fırçam en önde hazır bekler hep.


Hemen çekmeceye dönelim ve kurcalamaya başlayalım.
İlk göze krem farları ve elimin altında olmasını istediğim malzemeleri koydum.


İkinci çekmecede rujlarım var.
Hatırı sayılır derecede oldukları için hepsine şöyle bir göz atalım.


Rujların isimleri ve numaralarını öğrenmek isterseniz mail atmaktan çekinmeyin kızlar zevkle yanıtlarım.


Üçüncü çekmecede dudak koruyucularım ve lip balmlarım var.
Lip balm sevmeyen yoktur herhalde. 
İşte benim bebeklerim çok ama çok seviyorum lip balmları.


En sevdiğim iki lip balm.
The Body Shop Born Lippy Watermelon.
Watsons vanilla üçlü olarak çıkarmışlardı artık satışta yok.


İlk çekmeceye makyaj malzemelerimi yerleştirdim.
Şimdi diyeceksiniz neden bu kadar az çünkü Bursa'da ne Gratis ne Sephora var.
Açıldıklarında bu çekmecelere sığamayacağım kesin.


Ikea'dan aldığım bu organizer çok işime yaradı dağınıklığa hiç tahammülü olmayan bir insanımdır.
Herşey elimin altında düzenli şekilde olmalıdır.
Fondöten, kapatıcı, bb ve cc kremleri en soldaki göze koydum.
Sağ taraftaki göze farlarımı ve Maybelline makyaj kitini koydum.
Onun hemen altında allıklarım duruyor.
Sığmayan ve sık kullanmadığım fondötenleri de ayrı bir bölüme koydum.

Orta bölüme göz farlarımın devamını yerleştirdim.


Sağ tarafta rimellerim ve büyük far paletim var.
Arka kısımdaki boşluğa atmaya kıyamadığım kutuları koydum.
Yaz tatili dönüşü çok daha fazla makyaj malzemeleri ekleneceği için çekmenin iç kısmını değiştirmeyi düşünüyorum.


İkinci çekmecede ojelerim ve tırnak bakım ürünlerim yer alıyor.


Manikür pedikür aletleri.
Tırnak yapıştırmaları, takma tırnaklar, oje silme pedleri.


Elime geçen herşeyi değerlendirmeyi çok severim ojelerim için stand buldum.
İlk resimde gördükleriniz nail art disklerim üzerine oje sürüp şekli tırnağınıza basıyorsunuz.
Sığmayan ojelermi yan tarafa yerleştirdiğim kutuya koydum.
Aldığım ürünlerin kutularını hiçbir zaman atmam ne zaman işe yarayacakları belli olmuyor.

Bunlar da favori ojelerim.
Hiçbir şeyin fazlasını almayı sevmiyorum.
Alıp alıp kenarda duracağına bittikçe almayı tercih edenlerdenim.


Diğer 2 çekmecede iç çamaşırlarım ve çoraplarım var.
Sağ tarafta ki yandan açılır kapaklı bölüme bakalım.
Üst kısım da saç bakım ürünlerim var.
Alt kısımda ise stokladığım ürünlerim, pamuklarım, makyaj düzeltme çubuklarım var.


Saç bakımım da kullandığım favori ürünlerim ise bunlar:
Nashi argan yağı
Hc Hair Care komplex yağ
Elidor kuru şampuan
Morfose çok işlevli mavi su
Hc Hair Care Ovex saç maskesi


Kapının yan tarafında bulunan bölüme ise cilt bakımı ürünlerimi ve vücut bakım ürünlerimi yerleştirdim.


Şu sıralar en çok kullandığım ürünler bunlar:
The Body Shop White Musk vücut losyonu
Oriflame Sparkle In Paris Vücut Losyonu
Organique'in Shea Butter Body Balmı ve vücut kreması
Cyrene ve Garnier'in Makyaj Temizleme Suları


Bir alt gözde Ikea'dan aldığım kutuların içine cüzdanlarımı diğer bir kutuya ise saç maşası, düzleştirici ve taraklarımı yerleştirdim.
Onun altında ki gözde ise saatlerimi ve diğer takılarımı koydum.
En alttaki bölüme sevdiğim topuklu ayakkabılarımı koydum.


Bilgisayar masasının sağ köşesine takı organizerımı yerleştirdim.
Üst kısım da saç bantlarım ve taçlarım var.
Organizerın üst bölümün de saç aksesuarlarım var.
Bu arada mumları ve güzel kokulu herşeyi çok severim her köşe de mutlaka bir mum vardır.
Yanında ki oyuncak fare ise kedimden hatıra.
Diğer iki bölümde ise bileklikler, takılar ve kolye uçları var.


Dolabın sağ tarafında bulunan kapağı açalım.
İki bölümden oluşuyor alt kısımda parfümlerim var.
Alt kısımda ise koyacak yer bulamadığım eşyalarım var.


Şifonyerin yanına koyucak yer bulamadığım çantalarımı yerleştirdim.
Ikea'dan aldığım kutunun içine küçük çantalarımı koydum.
Bunları fikir olur diye paylaşıyorum yazının biraz dışına çıktık.


Ve şu sıralar favori olan ürünlerime gelirsek:
Pure Beauty CC krem
Rimmel Wake Me Up kapatıcı
Max Factor Excess Volume rimel
Forever 21 Love & Beauty simli göz paleti
Rimmel Sun Shimmer bronzer

Umarım yazıyı beğenmişsinizdir.
Okuyan herkese teşekkür ederim.
Sevgili Alice'e beni konuk olarak kabul ettiği tekrar çok teşekkür ederim.
Bu hafta benim çekmecelerimi kurcaladık. Haftaya bakalım kimin çekmecelerini kurcalayacağız?

Hepinize güzel günler diliyorum.


Sevgiler

XOXO


10 yorum :

  1. çok güzel bir yazı olmuş gerçekten ilgiyle okudum. çok düzenlisiniz maşallah o kadar ürünüm olsa düzenli tutamazdım :)) ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum beğendiğiniz için çok teşekkürler :))

      Sil
  2. Düzenini çok ama çok sevdim Büşra, harikasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkür ederim çok mutlu oldum :))

      Sil
  3. Büşraaa düzenini çok sevdim ayy ordaymış gibi karıştırıp heyecanlandım resmen, harikasın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canımm odamdaymış hissi yaşatabildiysem ne mutlu bana :))

      Sil
  4. cok guzel çok begendım ::))))

    YanıtlaSil
  5. o kadar malzemenin içerisinden bu düzenle çıkmak herkesin harcı değil gerçektende süpersin ;)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum :):)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Büşra güzel bi yazı olmuş tek tek inceledim :) bu arada müjde ! Gratis Bursa'ya açılıyor bugün zafer plazada gördüm haberin vardır belki söylemek istedim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...