Bobblehead Bunny

26 Mayıs 2014

Makyaj Düzeni Serisi-45- MissOwlCat ve Düzeni

"45. yazımıza gelmiş bulunuyoruz. Geçtiğimiz hafta Soma'da yaşamlarını yitiren vatandaşlarımıza saygımdan makyaj düzeni yazımızı yayınlamadım. Hala cenazesi olan vatandaşlarımız varken yeri olmadığını düşündüm. Benim için ulusal yasın kaç gün olduğu değildi çünkü önemli olan. Aslında acımız hala soğumadı ama bir yerlerden başlamak lazım yeniden hayata. O yüzden bu hafta bloğa yazmaya devam ediyorum. Ölenlere tekrar Allah'tan rahmet yakınlarına da sabır diliyorum . 

44. yazımızı sevgili Gizem yazmıştı. Kaçırdıysanız tıktık. Bu hafta ise konuğum sevgili MissOwlCat. Bakalım onun düzeni nasılmış?"


Herkese Merhabalar ^^ İsmim Tutku. MissOwlCat blogunun yazarıyım.


Blogger Kervanına yeni katılanlardanım ben de. Alice ise benim ilk tanıdığım bloggerlardan biri. Kendisini bir blog yazım sayesinde tanımıştım. Ben daha nedir ne değildir öğrenmeye çalışırken çok tatlı bir şekilde bir yazıma yorum bırakmıştı. Açtım bloguna girdim vee hayran kaldım. O ne tatlı ismine yakışır bir blog öyle ^^ Kendisini takibe aldım hemen ve makyaj düzeni serisini keşfettim. Kızlar hepiniz çok şeker düzenlere sahipsiniz ve çekmecelerinizi karıştırmak çok eğlenceli hihi. Bu sevimli yazı serisinde benim de yazım olsun istedim ve Alice de beni kırmadı. Kendi küçük çaplı düzenimle karşınızdayım. Elimden geldiğince bol fotoğraflı bir yazı hazırlamaya çalıştım.
Keyifli okumalar ^^


Serinin bu yazısında ne yazık ki çekmece karıştıramayacaksınız kızlar üzgünüm.. Aslında benim de çekmecelerim var ancak şimdi evimden çok çok uzaklarda olunca bu küçük rafla yetiniyorum. Belki sonra onlara da göz atabiliriz.. ^^



Viva Cappio! Hayatımın vazgeçilmezleri arasındadır. Ortaokulda annemin tavsiyesi ile kullanmaya başladığım bu deodoranttan vazgeçmem mümkün değil. Evet farklı deodorantları da kullanıyorum özellikle de Nivea ürünlerini de çok severim. Ancak Vivanın yeri her zaman başkadır bende Siyah kupa (iskambil) Hoş bir kokusu var tavsiye ederim.


Sun! Ortaokulda hediye olarak aldığım ve kullandıktan sonra bırakamadığım alışkanlıklarımdan biri de Sun. Hakkımda küçük bir ipucu; Ben parfüm delisiyimdir ^^ Ama her zaman enlerim bellidir. Ve dediğim gibi vazgeçilmezlerim Viva Cappio ve Sun Kalın siyah kalp️


Makyaj konusunda çok da abartıya kaçmaktan hoşlanmıyorum. Hatta çoğu zaman aşırı bir doğallıkla dışarı çıkabilirim :D Günlük makyajımda gözlerime bir kalem ve rimel hafif de bir ruj benim için yeterli oluyor. Son iki yıldır MaxFaktor rimel serisinin bu ürününü severek kullanıyorum. Şubat ayında da kuzenimle keşfettiğim Maybelline Jade Colossal Volum Express Mascara! Bu ürünü çantamdan ayırmamaya başladımm.


Saçlar! Bir bayan için saçların sağlığının ve görüntüsünün ne demek olduğunu iyi bilirim. Yıllarca kuaför olan insanlarla iç içe yaşamış olmamın bilinci ve bilinçsizliğiyle de saçlarımın rengini sık sık değiştiririm :D Bu nedenle sağlıklı görünebilmesi için Argan yağı vazgeçilmezlerim arasındadır. Hem harika bir kokusu var. Bazen bakım amaçlı değil de kokusu için bile saçlarıma kullanıyorum hihi. Ve Totex!! Kızlar kesinlikle tavsiye ederim. Bundan 10 yıl önce kendi kuaför salonumuzda müşterilerin saçlarına sıktıkça kokusu ile beni büyüleyen ve kolay taranması için bir sihir görevini üstlenen bu ürün o zamanlardan beri benim herşeyim!! Aslında yıllarca mavisini kullanmıştım. Ancak son iki yıldır pembesini kullanıyorum. 


Cildiniz! Cildinizi nasıl temiziyorsunuz? Siyah noktalar, makyaj temizleme sonrası cildi yumuşatma işlemleri vb. Clean & Clear ürünleri içerisinde bu ürün vazgeçilmezim. Ve bu yıl keşfettiğim Nivea!! Sen ne harika bir kokuya ve yumuşatıcı etkiye sahipsin öyle! Ke-sin-lik-le tavsiye ederim.


Kremler.. Evet tüm kremleri özellikle de çikolata kokulu olanları kullanmaya hayranım. Ancak kendimi bildim bileli buz gibi ellerim ve kollarım her zaman çatladığı için nivea, arkonun küçük tüp kremi ve balea benim için ilaç gibidir.


Gül suyu, gül kokulu kremler, kolonyalar. Türk'üz ama ya vazgeçemiyoruz ki^^ Cilt lekelerine de birebir.


Şimdi bu yumurta kutusunun ne işi var diyeceksiniz. Hemmen açıklıyım içerisine dünyaları sığdırabildiğim kıymetli kutum :D Aslında rengini değiştirecektim ama böyle kaldı ^^ Aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi küpeler, yüzükler, bazen kolye bile ^^ ve nailart için birkaç materyal. 


Evet biz bayanlar istersek küçücük şeylerin dahi içerisine dünyaları sığdırabiliriz. Bu kutu da bunun için en güzel kanıtımdır her zaman :D


Nailart demişken. Blogunda bununla ilgili de önerilerde bulunan birisinin ilgilenmesi de kaçınılmazdır pek tabii. Ürünlerimi internette buradan almıştım geçen yaz. Çok da memnunum. Küçük küçük materyaller olunca annemle birlikte nailart işini evciliğe çeviriyoruz :D Ürünlerin büyük kısmını yanımda getirmek yerine evimizde anneme bıraktığım için sizlerle sadece bu resimleri paylaşabiliyorum :))


Bu sevimli iki kutuyu yıllardır kullanıyorum. Öyle ki yıpranmaları kaçınılmaz bir hal almış. Birinin içerisinde kolye zincirlerim diğerinin içerisinde ise kolye uçlarım yer alıyor.


Far değince durun orda lütfen ^^ Elime bir far seti ve bir de fırça verirseniz beni bu işin başından almanız mümkün değil. Çok seviyorum göz makyajı yapmayı. Farklı efektleri (efekt mi :)) denemekten keyif alıyorum. Umarım blogumun konularını biraz daha yerine oturttuktan sonra sizlerle bu çalışmalarımı da paylaşacağım. Bu da benim küçük gökkuşağım ^^

Gelelim raflardaki mavi ve pembe kalpli kutulara ^^


Mavi kutu içerisinde kolyelerim yer alıyor. Pembe kutu içerisinde de bilekliklerim var.
Ve evet farkettiğiniz gibi tarzım her tarza uyum sağlayabilir. Kimi zaman çok çılgın takılar kullanabilir kimi zaman da tam bir iş kadını edasında klasik bir görünüme bürünebilirim. Ne diyim kendimi kısıtlamayı sevmediğimden sanırım ^^ Bir de çevremdeki insanlar bana sürekli takı hediye ederler. Bu özelliğim de onların hediye seçimlerinde zorlanmamaları için yeterli sebep sanırım ya da beni onlar bu kadar farklı tarzlara kolay uyum sağlamam konusunda alıştırdı hihi. Teşekkür ederim hepsine ^^

Aşağıda çalışma masam üzerinde de bu sarı ve mavi kutular var. Sarı kutu içerisinde de küpelerim, diğerinde de tokalar ve diğer eşyalarım var. Evet çok farklı olduklarının farkındayım ^^ Seviyorum N'aaaaapiyim hihi.


Umarım keyifle okumuşsunuzdur. Sevgili Alice, beni konuk ettiğin için tekrar teşekkür ediyorum. Resimlerde elimden geldiğince kullandığım ürünleri açıklamaya çalıştım. Bu konularda merak ettiğiniz birşeyler olursa çekinmeden sorabilirsiniz. Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu eder. 
Mutlu Günler ^^

6 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...