Bobblehead Bunny

29 Mayıs 2014

H&M Kalem Ruj- Pembe


H&M kozmetik ürünleri Türkiye'ye geldiklerinde çok heyecanlanmıştım. Çünkü bende farı vardı ve çok beğenmiştim. Ama denedikçe bazı ürünleri bende hayal kırıklığı yarattı. O yüzden bazı ürünlerine artık şüpheyle yaklaşıyorum. Bakalım kalem rujunu beğenmiş miyim?

H&M Kalem Ruj- Pembe

Ürünün ambalajı gayet güzel. Kalemi çevirerek açabiliyorsunuz ayrıca. 

H&M Kalem Ruj- Pembe

Rengi ise soğuk bir pembe. Renk kodunu unuttum ama fazla çeşit yok zaten görseniz tanırsınız :)

H&M Kalem Ruj- Pembe

Elimde duruşu bu şekilde. Kolayca sürülüyor. Fazla renk vermiyor. Kalıcılığı da pek iyi değil. Kötü bir ürün değil aslında ama hem rengini kendime yakıştıramadığımdan hem de onlarca rujumdan sürmek aklıma gelmediğinden kullanacak birisine verdim.

Fazla dudak ürününüz yoksa ve hafif renk veren bir ruj arayışındaysanız önerebilirim ama elinizde çok sevdiğiniz yeterli miktarda ruj varsa macera aramaya gerek yok bence :)

H&M'lerde bulabilirsiniz(Bulabilirseniz tabii). Fiyatı ise 8 liraydı yanılmıyorsam.

Siz H&M kozmetik ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz?


10 yorum :

  1. Rengi keşke dışındaki gibi dursa :/ Ben de çok yakıştırmıyorum bu rengi kendime o yüzden hafifçe dokundurarak kullanmaya çalışıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazık ki öyle olmuyor :/ Herkese yakışacak bir renk değil maalesef :(

      Sil
  2. aynen ben de dışına aldanıp aldım. ama çok soğuk ve mavi alt tonlu çok açık bir pembe çıktı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mavi alt tonlu, Barbie pembesi gibi :/

      Sil
  3. Bende bordo bir rengi var, çok memnun kalmıştım herhalde bu renk açık diye pek renk vermemiş :/

    YanıtlaSil
  4. Ben cok kozmetik urununu kullanmadım ama fırcaları basarılı. Ah dudak urunum o kadar az ki normal zamanda surmeyı bile unutuyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemek lazım o zaman fırçalarını :) En güzeli valla canım, benim bir sürü var da noluyor :)

      Sil
  5. bende papaya punch (çok tatlı bir şeftali)ve honeysuckle(fuşya sanırım :D) renkleri var ve ıslak bitişini seviyorum bu kalem rujun :) papaya punchı sık kullandım.bunun dışında H&M'in Liptintlerine baktın mı bilmem ama inanılmaz pigmentli ve 12.5gr oldukları için çok bereketli tahminimce.onun da tangerine(parlak mercan),raspberry red(çingene pembesi) ve bubblegum pink(tam barbie bebek pembesi) renklerini aldım :) renkleri çok güzel şeffaf tüpte olduğu için rengini kestirebiliyorsun-ancaak sürmeden önce dudakları çok iyi nemlendirmeli kanaatindeyim,kurutan bir ürün değil ama kusurları azıcık gösteriyor gibime geldi,eğer denersen yorum yap lütfen.lip titntler fiyat bakımından başarılı,diğer H&M ürünlerini kullanmayı düşünmüyorum,ilgimi çeken başka ürün olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin renklerini hiç kullanmadım canım. Bu rengi pek beğenmediğim için bakmadım da aslında. Demek ki memnun kalanı da bol :) Lip tint denersem yazarım tabii :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...