Bobblehead Bunny

13 Mayıs 2014

Dirty Works Body Trio- Üçlü Vücut Bakım Seti


Dirty Works ürünleri Gratis'lere geleli epey oldu. O ilk heyecanla ben de pek çok ürününü aldım. Aldıklarımdan biri de bu üçlü vücut bakım setiydi. 

Dirty Works Body Trio- Üçlü Vücut Bakım Seti

Set çok cici bir kutunun içinde satılıyor. İçinde bir body butter, bir duş jeli bir de vücut peelingi var. Her biri 200 ml yani oldukça büyükler. 

Dirty Works Body Trio- Üçlü Vücut Bakım Seti

İçerikleri ise bu şekilde. Beni hayal kırıklığına uğrattı çünkü içinde yok yok. 

Dirty Works Body Trio

Buff Your Stuff bir vücut peelingi. Banyoda ölü derilerinizden kurtulmak için kullanabilirsiniz. Açıkçası ben çok gerekli görmüyorum. İyi içerikli olmadığı sürece yerine kese kullanırım. Daha fazla kimyasal almanın gereği yok.

Dirty Works Body Trio

Supreme Cream ise yoğun kıvamlı bir body butter. Az miktarı yeterli geliyor. Nemlendirmesi de gayet iyi. Tüpte olmasını pratik bulmadım bir tek çünkü kıvamı oldukça koyu.

Dirty Works Body Trio

All of a Lather ise mavimsi renkli, kıvamı tuhaf bir duş jeli. Güzel köpürüyor. Serinin diğer ürünleri ile aynı kokuyor. Bu arada kokuları meşhur Soap and Glory ürünleri ile hemen hemen aynı. Temizlemesi de güzel. Ama dediğim gibi kıvamı jöle gibi bir değişik. Çok sorun değil ama değişik buldum :)

Dirty Works Body Trio

Yapılarını ise bu resimde detaylıca görebilirsiniz. Duş jeli benim dediğim gibi çıkmamış. Ama duşta miyop gözlerimle baktığım kadarıyla anlattığım gibiydi :D

Bu seti yanılmıyorsam 25 liraya Gratis'lerde bulabilirsiniz. İndirimlerde çok daha uygun bir fiyata da sahip olabilirsiniz. İçeriği önemsemiyorsanız gayet güzel bir set. Ama ben içeriğini beğenmediğim için tekrar almayacağım. O kadar kimyasalı bütün vücuduma yedirmek istemiyorum.

Siz Dirty Works ürünlerini denediniz mi? Düşünceleriniz neler?



14 yorum :

  1. Selam Alice ^.^
    Açıkçası içerikleri pek masum değil... Bende bir tane büyük boy mor renkli body butterından ve üçlü seyahat seti olan body butterlarından iki paket aldım birini kuzenime verdim (çok beğenmişti ambalajını ^.^) diğerini ise bir hediye olarak vermeyi düşündüm..
    Uzun zamandır iyi bir body scrub arayışındaydım ama bu da biraz hayal kırıklığı oldu yazından sonra :( Açıkçası bunun gibi tüp şeklinde body scrub ı nerede bulurum bilmiyorum :(
    Yazın için teşekkür ederim ^.^
    sevgiler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam,
      Ben body scrub sevmiyorum fazla ama onu da göz önüne al :)
      Ne demek ^_^
      Sevgiler :)

      Sil
  2. Özellikle kremlerde ben de içeriğine bakıyorum. Dirty Works'ün hindistan cevizli bir vücur peelingini aldım meraktan. Ben de kese varken gereksiz ve yetersiz buldum. Keşke Soap and Glory'ye de ulaşabilsek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakmak lazım zaten her yerimize sürüyoruz sonuçta. Demek aynı düşünüyoruz :) Bence çok da üzülmeye gerek yok Dirty Works de aynı kokuyor :)

      Sil
    2. Evet ama içeriği daha düzgün, paraben içermeyen ürünleri var :)

      Sil
    3. Bendeki el kreminin düzgün değil, ondan dedim :)

      Sil
  3. deneyince yorum bekliyorum. Seni izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    http://www.bakbuharika.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedim zaten, bu yazı da yorumlarımı içeriyor :)

      Sil
  4. Tatlim dogal icerikli vucut peelingi ariyorsan blogumda gecen gun yazdigim tarife bakmani oneririm. Hem peeling olarak harika hem de icerigi tamamen dogal. Bakmani oneririm :)

    YanıtlaSil
  5. Canim gratiste ssatiln sevdigin urunler nelerdir acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu yazıma bakabilirsin :)
      http://alicemakyajdiyarinda.blogspot.com.tr/2013/10/gratis-indiriminden-neler-alnmal.html

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...