Bobblehead Bunny

27 Mayıs 2014

Cyrene Biomimetic Keratin Saç Bakım Maskesi


Saçlarını boyayan birisi olarak saç maskelerine pek düşkünüm. Hatta saç kremi olarak kullanıyorum maskeleri desem yalan olmaz. Çünkü o kadar çabuk kuruyan yıpranmış saçlarım var ki saçlarıma bakım yapmak benim için bir nevi zorunluluk. Bugün sizlere katıldığım etkinlikte hediye edilen Cyrene Keratin Saç Bakım Maskesi'ni tanıtacağım. 

Cyrene Biomimetic Keratin Saç Bakım Maskesi

Bu üründe hücre yapısında bulunan keratin ve aminoasit bulunuyor. Biomimetric teknolojiye sahip. Biomimetric insanda meydana gelen bazı problemleri çözmek amacıyla doğanın modellerinden, sistemlerinden ve işlemlerinden ilham alan bir teknolojiymiş.  



Cyrene Biomimetic Keratin Saç Bakım Maskesi

Bendeki ürünün deneme boyu. Ama saç uçlarıma 4 kere uyguladım bu kutuyu çünkü oldukça yoğun bir maske. Ben haftada iki kere yaptım.

Duşta saç uçlarıma maskeyi uyguladım. İyice işlemesi için masaj yaptım. 5-7 dakika beklettim ve bol suyla duruladım. Yapısı oldukça yoğun. Kokusu çok güzel. Saçları güzel nemlendiriyor. Kuru ve yıpranmış saçlar için önerebilirim.

Kutuda maskenin içeriği yoktu internet sitelerinden buldum. Ne güzel olmuş içerik de koymaları sitelerine, kendilerini tebrik ediyorum.

Aqua, Coconut (Cocos Nucifera) Oil, Shea Butter (Butyrospermum Parkii), Cetyl Stearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Methosulfate, Amodimethicone, Cetrimonium Chloride, Cyclopentasiloxane, Cetyl alcohol, Beeswax (Cera Alba), PEG 40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-6, Butylene glycol, Fragrance, Phenoxyethanol, Benzoic  Acid, Dehydroacetic Acid, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed KeratinPanthenol (Vitamin B), Polysaorbate 20, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice

İçeriğindeki bir iki madde olmasa daha iyi olurmuş ama pek çok saç maskesinden masum olduğunu da belirtmeden geçemeyeceğim. 

Cyrene ürünlerini kendi internet sitelerinden ya da Lilakutu'dan edinebilirsiniz. Sitelerine gitmek için tıktık.

Siz Cyrene ürünlerini denediniz mi?



4 yorum :

  1. Begenmene sevindim tatlim. Daha hic denemeye firsatim olmadi ama cok merak ediyorim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım denersen sen de memnun kalırsın canım ^_^

      Sil
  2. Bu maskeyi ben de denedim ve beğendim yumuşacık oldu ve güzel de kokuyo=)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...