Bobblehead Bunny

7 Mayıs 2014

Boutique Blogger Event



4 Mayıs'ta yani geçtiğimiz Pazar günü 7 blogger bir blogger buluşması düzenledik. Buluşmaya her birimizin katkısı oldu. Hepimiz küçüklü büyüklü buluşmanın bir bölümünü üstlenip ortaya güzel bir etkinlik çıkardık. Sanırım bir grubun düzenlediği ilk blogger etkinliğine imza attık ^_^ Küçük grubumuz dışına çıksak hepimizin çok fazla blogger arkadaşı vardı. O yüzden grubumuz dışına çıkmadık davetli listesinde ki kimsecikler kırılmasın ^_^


Etkinliğin tasarım işlerinden ben kendimi sorumlu tuttum :) Kendim anladığımdan değil ama erkek arkadaşıma güvendim biraz :) O istediğim gibi tasarladı tabak altlıkları ve isim kartlarını. Bana da çıkarmak ve kesmek düştü sadece :) Okuyacağını sanmıyorum ama teşekkür ederim yine de ona. Tasarımla ilgili ne işim olsa el atıyor, hep destek oluyor bana ^_^ Keçeden süslemeleri ve minik bonibonları da hep beraber eğlenelim diye ve tatlı yiyip tatlı konuşalım diye yaptım :) Alice Tasarım Atölyesi diye uğraşıyor kızlar benimle :D 

Konuşma balonları ise bana ait değil. Art of Mat'ın sahibi sevgili Gizem Hanım bizler için yaptı. Çok teşekkür ederiz :)


Kendi isim kartımla beraber çektim. Kartları da hatıra olarak sakladık ^_^


Etkinliğe bol sohbetle başladık. Sonradan sevgili Nevra da aramıza katıldı. Aslında kendisi sponsorumuz ama ürün bırakmaya kendisi gelmek iştemiş :) Hem sosyal medya paylaşımları yaptık hem de arada bayağı kaynattık. Zaten sürekli sohbet ediyoruz yabancılık çekmedik :) Sol kısım sırayla Seregon's World, Yar Bana Bir Eğlence, Marstan Düşen Kadın. Sağda ise Ece Güçel ve Pink Black Beauty Care'in sahibi sevgili Nevra :) Resimde Tuğçe'nin Kaleminden ve ben yokuz. Resim çekilmiyoruz biz çünkü :) Nilesi ise etkinliğimize katılamadı ne yazık ki :(

Bu arada Ceren bıyıkla bütünleşti etkinlik boyunca. Cidden Mars'tan düşmemiş mi ^_^


Yemeklerimizi de yedik sonra. Ben kızları olabildiğince doğal ortamında çekmeye çalıştım :)


Değerli sponsorlarımız bizlere pek çok hediye yollamıştı. Sonra onları kurcaladık ve çekiliş yaptık bazı firmalar için :)


Yar Bana Bir Eğlence ve Marstan Düşen Kadın. Etkinlikte bile test kitabını önüne çekmiş Ceren :D


Art of Mat'ın konuşma balonları ile bir poz. Çok şeker olmamışlar mı ^_^

Kısacası çok eğlendiğimiz, inanılmaz sıcak, emeğimize sonuna kadar değen bir etkinlik oldu. İnsanın sevdikleri ile güzel bir gün geçirmesi gibisi yok. Şimdiden özledim kızları. Umarım yakında etkinlik telaşı olmadan da bir araya geliriz ^_^ Zaten pazar gezmesi, Avm gezmesi, çay kurabiyesi derken sık sık buluşuyoruz :) Ama her gün görsem sıkılmam öyle eğlenceliler :)

Sponsorlarımızı ayrı bir yazıya toplayacağım çok uzun bir yazı olmasın diye. Umarım bu yazıyı severek okumuşsunuzdur ^_^


Katılan Bloggerlar





2 yorum :

  1. Merhaba,

    Çok güzel bir etkinlik olmuş. Katılan kişilerin bloglarını gezdim ve yazanların yazılarını keyifle okudum. Ortak hobileri olan arkadaşlarla buluşmak ve derin sohbetlere dalmak benim için pahabiçilemez. ^^

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :)

    Beğenmene sevindim. Gerçekten de çok güzel bir şey insanın kendi ile aynı zevklere sahip insanlarla olması ve sohbet etmesi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...