Bobblehead Bunny

9 Mayıs 2014

Boutique Blogger Event Sponsorlarımız


Geçtiğimiz günlerde düzenlediğimiz Boutique Blogger Event'ten bahsetmiştim. Bugün ise etkinlik sponsorlarımızdan bahsedeceğim. 


Nail Trick pek işlevli soyulan ojelerinden yolladı bize. Oje temizlemeyi çok zahmetli bulan biri olarak denemeyi sabırsızlıkla bekliyorum :)


Raen bizlere gül toniklerinden ve minik yüz keselerinden yolladı :)


Organique bize vücut peelingi, kil, sabun ve minik testerlar içeren birer paket yolladı. Hepsini çok merak ediyorum :)


Watsons bize çoğunlukla en yeni çıkan ürünlerinden oluşan güzel bir paket yolladı. Denemek için sabırsızlanıyorum :)


Doa Kozmetik zamanında severek kullandığım Hindistan Cevizi Yağlarından ve çok merak ettiğim keratin maskesi ile jojoba yağlarından yolladı bizlere.


Pink Black Beauty Care bizlere çok cici poşetiyle hediyeler ve bol bol tester hazırlamıştı ^_^


Dermo Eczanem bizlere oldukça cömert bir paket yolladı. Bazıları kullandığım, bazıları da çok merak ettiğim ürünlerdi. Denemeye başladım bile :)


Flormar bizlere çekilişle farklı ürünler hediye etti. 


Cyrene bizlere misel solüsyonlarından ve minik saç maskelerinden hediye etti. Ben sakarlığım sağ olsun yerleştirirken çatlattım şişeyi ama kurtardım bantlayıp :)


Dove bize bir çanta dolusu en güzel ürünlerinden yollamış. Deodorant da vardı ama annem sahip çıktı ben kullanmıyorum diyince :D


Kozmospot ise bizlere Touch Beauty ürünleri yollamış. Çekilişle bana otomatik manikür seti çıktı.



Art of Mat bizlere çok cici konuşma balonları hazırlamıştı. Fikir bizlerden ama uygulama şahane olmuş :)

Sponsorlarımıza etkinliğimize destek verdikleri için çok teşekkür ediyorum. En yakın zamanda deneyimlerimi bloğumda paylaşacağım :)


4 yorum :

  1. Okuyunca yazmak için sabırsızlandım:) Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz da okuyalım :) Güle güle kullanalım ^_^

      Sil
  2. Çok tatlı çıkmışım :D Şaka bir yana çok güzel ve keyifli bir gündü. Sponsorlarımıza teşekkür ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şekersin <3 Çok güzel bir gündü gerçekten ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...