Bobblehead Bunny

30 Mayıs 2014

Avon Colortrend Dudak Parlatıcısı- Sunset


Bugün sizlere Avon'dan minicik, pek sevimli bir parlatıcıyı tanıtacağım. 

Avon Colortrend Dudak Parlatıcısı- Sunset

Color Trend serisinden Sunset isimli bu parlatıcı güzel bir mercan rengi. 

Avon Colortrend Dudak Parlatıcısı- Sunset

Aplikatörü bu şekilde. 

Avon Colortrend Dudak Parlatıcısı- Sunset

Tenimde duruşu ise bu şekilde. İçerisinde hafif ışıltılar var. Dudakları çok yapışkan bırakmıyor. Güzel bir kokusu var. Fazla kalıcı değil.

Bu ay katalogda indirimli fiyatları ise 6.90. Alıp çantaya atılabilecek bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Siz Avon hakkında ne düşünüyorsunuz? Sevdiğiniz ürünleri neler?


4 yorum :

  1. Color Trend'in asansörlü rujlarından aldım ben de. Ruju çıkardıktan sonra tekrar geri sokamıyosun o ayrı. Ama tedbirli davrandım,bloglarda bu sorunun olduğunu görünce :D Dudakları da kurutuyor biraz ama lip balm ile sürünce şahane oluyor (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, öyle bir sorunu mu varmış o rujların. Dikkat etmek lazım dediğin gibi o zaman. Dudakları biraz kurutması iyidir, daha kalıcı oluyor :)

      Sil
  2. ben bu seriyi çok seviyorum.Start Up Pink ve Watermelon Ice renkleri var bende.Dudaklarım koyu renk olduğu için nude ruj ve parlatıcılar pek hoş durmuyor bende,o yüzden wateremelon ice ı hep dağıtarak kullanıyorum ama ikisi de yapışkan değil ve tadları çok güzel :D kokularına zaten bir şey demiyorum çünkü vanilya ve şeker karışımı gibi kokuyorlar ve bana göre mükemmel bi kokusu var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğin renklere de bir bakayım :) Evet, kokusu bir harika :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...