Bobblehead Bunny

11 Mayıs 2014

Alice Instagram Diyarında 24-25


Öncelikle Anneler Gününüz kutlu olsun! 

İki haftadır Instagram yazısı yazamamıştım. Bu hafta da bir baktım öyle bir birikmiş ki bazı resimleri çıkardım:)


Okumadığım kitapları bir yere topladım ki aklıma gelsin okumak. 


#ensevdigim3kitap tagini başlattım. Çok katılım olmadı ama eğlenceliydi :)


Seregon ile gezmeye çıktık. Bunlar aldığımız ojeler :)


Bunlar da benim aldıklarım. 


Golden Rose Color Expert ojeyi denedim ve bayıldım! Renkleri alınacak. 


Düzenlediğimiz etkinliğin zamanı geldi ve heyecan başladı. 


Çileğe bayılıyorum! Bol bol yedim ^_^


Etkinlik günü geldi çattı. Masalarımızı güzelce düzenledik :)


Sponsorlarımız :)


Ceren <3 Bıyıkla bütünleşti :D


Hediyelerimiz :) Sponsorlarımıza tekrar teşekkürler :)


Etkinlikten bir kolaj daha :)



Wet n Wild ojeyi denedim ve bu rengini oldukça beğendim. 


Tüm rujlarımı swatchladım. Durum vahim. O yüzden biraz ayıklama yaptım hepsini seviyor olsam da. 


Sufle yedim. Bu da yiyip yiyebileceğim son kötü şey oldu bu arada. Reflüsün sen bunlar şunlar yenilmeyecek diye sevdiğim yemeklerin listesini verdiler çünkü elime resmen :/

Bu iki hafta da böyle geçti gitti. Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere :)

İyi Pazarlar!



4 yorum :

  1. reflü çok fena bir şey :/ iki yıldır çekiyorum. stresten uzak durmaya çalışın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun. Uzak durmaya çalışıyorum ama ne kadar mümkün ki :)

      Sil
  2. Ovv ruj swatch'larına baak :D
    Sufle canım çekti bu saatte sakıncalı da olsa :/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...