Bobblehead Bunny

28 Mayıs 2014

10 Liraya 10 Güzel Drugstore Ürünü


Merhaba ^_^ Bugün blog tarihimin en faydalı yazılarından birini yazacağım sanırım. 10 liraya bulabileceğiniz 10 harika drugstore ürünü! Pek çoğu indirimsiz fiyatı ile on lira veya altında. Ama bazılarını indirim ile on lira saydım çünkü on liraya da almak mümkün ^_^


10 ürünümüz bunlar. Hepsine tek tek bakalım.

Rimmel London Stay Matte Pudra. Kendisi ile çok geç tanıştım. Kazandığım çekilişte geldi ve çok mutluyum bu ürüne sahip olmaktan! Transparan bir pudra. Verdiği matlık çok güzel. Yağlı ve karma ciltlerin çok seveceğini düşünüyorum. Fiyatı normalde 14 lira falan yanılmıyorsam ama indirimde on lira altına alınabilir. 


Pastel Pretty Cheeks allıklar. 10 liraya alınabilecek en güzel allıklardan olduğunu düşünüyorum. Çok sevimliler. Renk seçeneği biraz az ama yine de güzel renkleri var.


Rimmel London Match Perfection Kapatıcı. Aydınlatıcı özelliği olan bir kapatıcı. Ben hem göz altlarıma, hem de aydınlatma amaçlı burnuma, çeneme falan uyguluyorum. Çok kapatıcı değil ama çok pratik. Fiyatı da yanılmıyorsam normalde 13 lira falan. İndirimde on lira altına alınabilir :)


Essence I <3 Stage Far Bazı. En kötü farlarınızın bile pigmentasyon sorununu büyük ölçüde düzeltebilirsiniz bu ürünle. Hem de farınız uzun dayanır, çizgilenme yapmaz. Fiyatı 8.5 liraydı en son.


Essence Quattro göz farları. Özellikle bu kahverengi olanı herkese lazım bence. İnanılmaz kullanışlı bir far. Gölgeli göz makyajını yapabilirsiniz içindeki renklerle. Şampanya rengi olan farı aydınlatıcı niyetine de kullanabilirsiniz zor durumlarda. Koyu kahverengi olan far da tam kaş doldurmalık. 10 liraya edinebilirsiniz.


Essence tekli farlar. O kadar çok seçenek var ki. Renk vermeleri de çok iyi. Ama bazı renklerinde pigmentasyon sorunu olduğunu duymuştum. Deneyip almak lazım. 6.5 liraydı bu farlar da en son baktığımda.


Rimmel London Scandal Eyes Kalem Göz Farı- Bu kalem için tam bir kurtarıcı desem yalan olmaz. Aceleyle makyaj yapmanız gerektiğinde çok pratik oluyor. Yumuşacık. Rengini çok güzel veriyor. Normalde 12 lira sanırım ama indirimde çok daha uyguna almak mümkün.


Wet'n Wild Megalast rujlar. Beğenmeyeni, sürümü zor diyeni olmuş. Ama dudağında ruj dayanmayan biri olarak sürümü zor olsa da aşık oldum ben bu rujlara. Çünkü saatlerce kalıyor dudağımda :) Fiyatı ise 10 lira.


Essence Long Lasting rujlar. Bende birkaç rengi var. Sürümleri yumuşacık. Dudakları nemlendiriyor. Kalıcılığı çok iyi değil ama 8 liraya alınabilecek en güzel nemlendirici rujlardan bence. 


Rimmel London Apocalips'ler. Bende bir sürü rengi var. Sürümlerine, pigmentasyonlarına bayılıyorum. Favori renklerim celestial ve eclipse. Fiyatı ise 14 lira sanırım ama indirimde yakalayınca 10 lira altına alınabilir.

Benim 10 liraya alınabilecek 10 güzel ürün tavsiyelerim bunlardı. Umarım yazıyı beğenmişsinizdir ve yararlı olmuştur. Bunun benzeri yazılar istiyorsanız ve önerileriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler ^_^

22 yorum :

  1. Galiba drugtore ürünlerde Rimmel fiyat-performans oranıyla önde olan marka. Bu yazıdan onu anladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim zamanında evet ama normal fiyatlarını vermeye gerek görmüyorum ben :) Yüzde yirmi beş bile olsa sürekli indirimi oluyor. Bende de sevdiğim çok ürünleri varmış demek ki :)

      Sil
  2. Stay Matte ve Essence ruju ben de çok severek kullanıyorum.Essence'in far bazını da çok merak ediyorum ama Bursa'ya yeni Gratis açıldığı için stoklar hemen tükeniyor :/ Denk gelirsem mutlaka alacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda stoklara girer de kavuşursunuz. Beğeneceğinizi düşünüyorum ^_^

      Sil
  3. Çok güzel bir konu olmuş ellerinize sağlık..


    merveylemakyajvemoda.blogspot.com bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Harika bir yazı tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  5. To die for ve wet'n wild rose-bud favorim!!! ^_^

    YanıtlaSil
  6. Harika, rimmel london kapaticiyi ilk firsatta alacaktim zaten fiyati da supermis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde fiyatı bir harika diyebilirim :)

      Sil
  7. Harika bir yazi olmuş özellikle bu aralar high end markalar aşırı patladı ve işin gerçeği şuki alan var alamayan var.bu tarz yazıları aralarda bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) High end ürünüm benim de çok yok, o yüzden elimdeki güzel drugstore ürünleri ile bir derleme yapayım dedim. 5 liralık ve 15 liralık versiyonlarını da yapmayı planlıyorum :)

      Sil
  8. Bayıldım ben ya bu yazıya.harika olmuş.high end markalara herkesin her zaman gücü yetmeyebilir ve de her high end marka ürün maalesefki iyi çıkmıyor.ellerine sağlık..ben de bu gruptanessence far bazi,rimmel stay matte ve scandaleyes tan cok memnunum.wetnwild ruj da sanirim hep alinacaklatdan olacak.ayrica essence in ikili krem kapaticisini da gayet iyi buluyorum ben ek olarak bunlara.(of ne uzun oldu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarından birini silmeye kıyamadım :)
      Bazı drugstore ürünler high endlere taş çıkarır bence :) O yüzden deneyimlerimizi paylaşmamız önemli.
      Hemen hemen aynı şeylerden memnunmuşuz sanırım :) O ikili kapatıcıyı gördüm ama güzel değildir belki diye bakmadım. Sanırım inceleyebilirim :)

      Sil
  9. Tatlim cok hos bir yazi olmus. Benim de boyle bir yazi hazirlayasim geldi senden gorunce :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım. Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  10. Selam :)
    Yeni bir etkinlik başlattım. Aslında tam olarak etkinlik denemez. Yine de katılmak istersen beklerim. :)
    http://deepoftheocean.blogspot.com.tr/2014/05/yeni-bir-etkinlik-kardes-bloglara-hazr.html

    YanıtlaSil
  11. Essence far bazini merak ediyorum. Ama ben far kullanmiyorum. Ust goz kapagima kirpik diplerine siyah kalem cekiyorum. Onun icin ise yarar mi acaba?? Bazen de siyah farla eyeliner gibi cekiyorum. Asil onun icin istiyorum ama geneld kalem kullandigim icin aslinda oni destekleyecek bir urune daha cok ihtiyacim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz kapağının rengini eşitlemek için de gayet güzel bir ürün. Kalemin kalıcılığını artırır mı emin değilim ama, denemem lazım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...