Bobblehead Bunny

22 Nisan 2014

Yves Rocher Hydra Vegetal Tonik


Yves Rocher'i çok seviyorum. Çünkü o kadar güzel indirimleri var ki insan gerçekten karlı alışveriş yapmış gibi hissediyor. O karlı alışverişlerden biri de bu toniğin hediye edildiği Yves Rocher Online alışverişimdi.


Hydra Vegetal isimli bu tonik normal ve nemsiz ciltler için üretilmiş. Benim cildim karma ve hassas ama bende bir soruna yol açmadı. Birinden ise onda sivilce yaptığını duymuştum. Kısacası tamamen cilt yapınıza bağlı işinize yarayıp yaramaması ya da sorun yaratıp yaratmaması. 

Ben yüzümü jel ile yıkadıktan sonra kullanıyorum. Nemli ama temizlenmiş bir his veriyor bana. O yüzden sevdiğim bir tonik oldu. 


Pek görünmüyor biliyorum ama net yakalaması imkansıza yakındı sanırım, kaç poz çektiysem olmadı. İçeriğindeki Propylene Glycol ve paraben hoşuma gitmedi. Alkollü olmasını da sevmedim çünkü alkolsüz tonikleri seviyorum daha çok. O yüzden memnun kalmama rağmen yenilemeyeceğim bir ürün oldu kendisi. 

Ürünün fiyatı 24.90. Şu an indirimde. 19.90'a edinebilirsiniz. Siteden incelemek için tıktık.

Siz nasıl tonikleri tercih ediyorsunuz? Sizce de Yves Rocher'in zaman zaman yaptığı indirimler çok hesaplı olmuyor mu?


18 yorum :

  1. Gerçekten indirimleri ve kampanyaları şahane :) %30 indirim yapıp yanına da hediye veren bi Yves Rocher var sanırım :)
    Bu seri sana uygun değil demişti çalışan kadın, halbuki cildim normal-karma, gidip inceleyeceğim bir daha :\
    sevgiler Aliceciğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem indirim yapmak hem hediye vermek Yves Rocher'de var :) Umarım sana da uyar ama sanırım çalışan kadınlar daha bilgilidir bu konuda. Yves Rocher çalışanlarını o konuda yeterli buluyorum :)
      Sevgiler Gizem ^_^

      Sil
  2. Hydra Vagetal serisinin hem jelinden hemde toniğinden oldukça memnun kaldım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizleme jeli de güzelse deneyebilirim aslında :)

      Sil
  3. Yves Rocher Çalışanlarının samimyeti de benim en sevdiğim özelliği bu markanın...

    YanıtlaSil
  4. Yves Rocher'in fırsatlarını, ürün çeşitliliğini ben de çok seviyorum ama doğallığı ile bilinip de bu kadar çok ürününde paraben, alkol, mineral yağ kullanmasından hoşlanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynı durumdan ben de şikayetçiyim ne yazık ki. Bir tek Bio serisi ürünleri temiz içerikli.

      Sil
  5. bu seri benim de çok merak ettiğim bi seri aslında ama toniğin alkollü olması benim de pek hoşuma gitmiyor :(

    YanıtlaSil
  6. Jelini ve toniğini bir arada almıştım. Alırken dikkat etmemişim alkollü olduğunu. Dedim ki 'yahu boşuna mı çıkarmışlar nemsiz ciltler için demek ki kurutmuyor.' ama çok kuruttu ne yazık ki. Temizleme jelinden memnun kaldım kullanıp bitirdim o ayrı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet nemsiz ciltler için olup da alkollü olması biraz ilginç olmuş. Kuru ciltlilerin memnun kalacağını sanmıyorum o yüzden. Temizleme jelinden de memnun kalınmış hep :)

      Sil
  7. yarın bir yves rochera ugrayacagım mutlaka ince telli saclar icin olan sampuanını denemek istiyorum umarım indirime denk gelirimde tavsiyeniz olan urunlerdende alabilirim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an kart sahipleri için çok güzel bir indirim var. Hem %30 var tüm ürünlerde hem de maske veya tonik hediye ediyorlar. Kartınız varsa mutlaka yararlanın :)

      Sil
  8. Yüz yıkama jelini tavsiye ederim. Benim cildimi yumuşacık yaptı ve cildim karma olmasına rağmen sıkıntı yaratmadı. Güzelce temizleyip mis gibi kokması aklımda yer etti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma yazdım o zaman. Temizleme jeli ihtiyacım olduğunda deneyebilirim :)

      Sil
  9. Yves Rocher ürünlerinin ambalajları çok çekici. İçeriği kaliteli değil. Benim hoşlanmadığım bitkisel kozmetik markasıyız ayağına bi sürü paraben kullanmaları. İndirim kelimesi bize hoş geliyo yoksa bence indirimli fiyatları ürün kalitesine göre normal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçerik konusunda size katılıyorum. Bitkisel kozmetik diyerek pazarlamaları konusunda da katılıyorum :) Bence de indirimli fiyatları normal fiyatları olmalı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...