Bobblehead Bunny

8 Nisan 2014

The Balm Time Balm Yüz Bazı


Havalar ısınmaya başladı. Makyajımızın sıcaktan akma zamanı da gelmek üzere. Böyle zamanlarda kurtarıcılarımız ise yüz bazları. 


Ürünün aslında bir de kutusu var ama bende yok :) Şişesinin rengine ve tasarımına ise bayılıyorum. 


Ürün 30 ml. İçeriği ise resimdeki gibi. Çok güzel bir içeriği yok. 


Yapısı ise bu şekilde. Yüzünüze sürdüğünüzde yüzünüz pürüzsüz oluyor. Cildinizi makyaja hazırlıyor. En güzel yanı ise yüz makyajınızı gerçekten kalıcı yapması. Ben bu ürünü mezuniyetimde de kullandım ve saatlerce koşturmama, cüppem içinde terlememe rağmen akşam eve geldiğimde bile makyajım yerinde duruyordu. O yüzden özellikle özel günleriniz için önerebileceğim bir ürün. Günlük olarak kullanıp da cildi yormamak gerektiğini düşünüyorum çünkü yanılmıyorsam içinde silikon var.  Ama yine de bu benim düşüncem tabii. 

The Balm ürünlerini Gratislerde bulabilirsiniz. Yüz bazının fiyatı da yanılmıyorsam 32 lira. İndirime denk getirirseniz çok daha uyguna alabilirsiniz. 

Siz bu yüz bazını kullandınız mı? Sizce yüz bazları günlük kullanıma uygun mu?


10 yorum :

  1. gözenekleri gizleyebiliyor mu pekii yoksa sadece kalıcılık mı vadediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gözeneklerim çok büyük değil. Ama görünümünü hafifletiyor :)

      Sil
  2. Bende çok beğeniyorum canım fiyatı da uygun güzel günlerde kullan tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyatı da gayet uygun oluyor indirimlerde :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. İçinde silikon olduğu için kullandıktan sonra pudrayla üstünden geçip fondotenimi öyle sürüyorum yoksa çok kötü oluyor makyajım. Bence vasat bir ürün, ben pek sevmedim daha iyileri var piyasada :/ Mesela Benefit Porefessional'dan çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek deneyimli değilim makyaj bazları konusunda. Sanırım o yüzden beğendim ^_^

      Sil
  4. Çekmecede durması gereken bir ürün sanırım :) Özel günlerde büyük kurtarıcı olabilir ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel günler için bulundurması çok iyi olacak bir ürün ^_^

      Sil
  5. Bazı bloglarda balmshelter ile ilgili olumsuz yorumlar okudum ve aylarca beklettim,gittim geldim, inceledim, evirdim çevirdim almadım. En son Kadınlar Günü indiriminde dayanamadım aldım ve keşke bu kadar beklemeseymişim dedim. Yapılan hiçbir olmumsuz yorumu haketmiyor. Gerçi bu cilt tipiyle alakalı. Benim cildimle çok iyi uyum sağladı. Şimdi benzer yorumları bu ürün için okuyorum ve bunu da bekletiyorum. Ama bir sonraki indirimde sanırım bunu alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama herkese iyi gelmeyebilir. Mesela ben de Balm Sherter'ı bekledikçe rengi koyulaştığı söylendiği için almıyorum :) Umarım bunu da alırsan beğenirsin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...