Bobblehead Bunny

1 Nisan 2014

Rimmel London Kate 107 Numara Ruj


Rimmel London'un Kate serisindeki rujları pek çok kişi gibi ben de beğeniyorum. 107 numarası ise son zamanlardaki favorim. 


Ambalajını gayet şık buluyorum. Kırmızı seri siyah seriden daha güzel gibi geliyor bana.

Numarası 107. Sanırım bordo seven hemen hemen herkeste olan, serinin en meşhur rengi bu. 


Rengi ise çok güzel. Açık tene de koyu tene de yakışan bir renk bu. Çevremdeki esmerlere de yakıştırıyorum ben :)


Elimde duruşu ise bu şekilde. Gördüğünüz gibi tam kışlık, mat bir bordo. 

Rimmel London Kate rujlar ne yazık ki biraz dudağımı kurutuyor ama duruşlarına bayılıyorum. O yüzden beğendiğim rengi oldukça da alıyorum.Sizler de mat rujları seviyorsanız özellikle de indirim dönemlerinde Watsons'a bakmanızı öneririm. Fiyatı ise yanılmıyorsam 14 lira. 

Siz Rimmel London'ın Kate serisi hakkında ne düşünüyorsunuz? Favori renginiz hangisi?

12 yorum :

  1. bu rujlara bayılıyorum bu rengide cok hosmus kesinlikle alacagım canım :)

    YanıtlaSil
  2. Benim favorim 104 ve 07 bir de mor seriden 150 ve 330:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 07'yi ben de çok seviyorum :) Ama diğerleri bende yok bir bakayım :)

      Sil
  3. Bu rengini yakın zamanda ben de edindim, çok güzel ^__^

    YanıtlaSil
  4. bende 104 numarayı kullanıyorum, tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 104 numaraya bir bakayım ben en iyisi :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Bendede bu renk var cnm çok güzel bir renk gule gule kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sen de güle güle kullan :)

      Sil
  6. kate serılerden 104 107 aldım yalnız 107 nolu ruj yazın ve gunduz kullanılır mı ya karar veremedim ? :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz akşamlarında belki kullanılabilir ama yazın ve gündüz kullanılacak bir renk değil bence :) Kışın her daim kullanıyorum ama genelde :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...