Bobblehead Bunny

17 Nisan 2014

Rimmel London Kate 101 Numara Ruj


Rimmel London'ın Kate rujlarını sevdiğimi sanırım hep söylüyorum. Bugün de serinin 101 numaralı rengi bizlerle ^_^


Kırmızı seriden bir ruj. Ambalajını çok seviyorum ^_^


Çok tatlı, hafif soğuk ama güzel bir pembesi var. 


Numarası 101 söylediğim gibi ^_^


Kolumda duruşu ise bu şekilde. Ne kadar tatlı bir pembe değil mi? Sevgili Aysel bu ruju Mac'in Snob rujuna dupe göstermişti. Ben de merak edip almıştım. Hiç pişman olmadım. Çünkü hem rengini sevdim, hem de yapısından memnunum. Dudakları biraz kurutuyor ama mat olmasını seviyorum :)

Rimmel London ürünlerini Watsons'lardan edinebilirsiniz. Bu rujların fiyatı yanılmıyorsam 14.99.

Siz Kate rujlar hakkında ne düşünüyorsunuz?


14 yorum :

  1. Renk çok tatlıymış Alice :)

    YanıtlaSil
  2. bu renge.. 103'e 104'e ve 107'ye ba-yı-lı-yo-rum... kime önerdiysem de çok memnun kaldılar... hele 104 çok hoş bir gül kurumsu pembe... yanımda olaydı da süreydim.. öyle canım çekti.. :D
    113'e bayılmasam da seviyorum... tam olarak benim ten rengim olduğundan dudaklarımı tamamen siliyor ve koyu renk gözlerle çok hoş duruyor... benden (yaklaşık kireç beyazı :P) koyu tenlilerde korkunç durabilir ama..

    genel olarak kırmızı seriyi seviyorum sanırım :D siyah seriden de 06'yı kullanıyorum.. diğer renklerine bakmamıştım bile.. favori nude rujum oldu..

    tutamadım kendimi... "bana ne ya" denecek kadar yazdım.. ama öyle memnunum kii... söylemesem çatlar idim.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel içini dökmüşsün :) 107'ye ben de bayılıyorum. 103 ve 104'ü merak ettim şimdi :) 113 bende de var, yapısı bunun kadar güzel değil ama rengi güzel :)

      Siyah seriden de 07 var bende ve çok güzel bir nude o da :)

      Sil
  3. Çok tatlı bir renk bence de:) İlk indirimde bunu, bir de siyah serisinin 16 numarasını almak istiyorum:) Dudağımda umarım çok açık ve silik durmazlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 16 numara da var. O da çok tatlı bir pembe şeftali. 101 biraz daha soğuk bir renk sadece. Umarım istediğin gibi dururlar :)

      Sil
  4. Rengını cok sevıyorum bunun ahh bıde kusurları bellı etmese :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz belli ediyor ne yazık ki ama yine de çok seviyorum ben ^_^

      Sil
  5. Gerçekten rengi Snob gibi ve çoğu insana yakışır tonlarda, sen de iyi ki almışsın canııım, öperim! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim önerin ve yorumun için. Ben de öpüyorum ^_^

      Sil
  6. Merhaba
    Bende 19'u kullanıyorum. Ruj pek kullanmam ama rengimi buldum diye düşünüyorum.
    Bu renkte güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      19'un rengi de pek bir güzelmiş :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...