Bobblehead Bunny

24 Nisan 2014

Nivea Lip Butter Raspberry Rose


Nivea'nın Lip Butter'ları ülkemize getirmedikleri ürünlerinden. Sanırım sahip olamadığımız için daha çok istiyoruz. Ben Esin sağ olsun deneyebilme şansına eriştim. Bakalım düşüncelerim nelermiş?


Ürün metal bir kutuda. 


16.7 gram ve içeriği bu şekilde. Pek de iç açıcı olduğu söylenemez. Parrainum Liquidum, BHT gibi maddeler hiç de masum değil.


Tatlı mı tatlı bir rengi var. Bendeki Raspberry Rose, yani ahududulu olan çeşidi. Tatlı bir ahududu kokusu var. Benim hoşuma gidiyor. Dudaklarımı nemlendiriyor ama nemlendirmesi bana çok kalıcı gelmedi.

Gelelim genel olarak yorumuma. Evet, çok tatlı kabı da kendisi de. Nemlendirmesi de eh işte. Ama yurt dışından getirmeye değer miydi derseniz hayır derim. Çok özelliği olan bir ürün değil, olmasa da olurmuş. Bu yüzden yurt dışında satılan her şeyi istemenin anlamı yokmuş, onu bir kere daha anladım :) Yine de Türkiye'ye gelirse kokusu için edinilebilecek bir şey. 

Fiyatını ise tam hatırlamıyorum ama sanırım 2 sterlin yani 7 lira falandı. 

Sizin de benim gibi yurt dışında olan ürünleri çok istediğiniz oluyor mu? Hiç bu konuda hayal kırıklığına uğradığınız oldu mu?


20 yorum :

  1. Güzel günlerde kullan :)
    Benimde bazen Aa bu mu yani dediğim oldu, yalnız değilsin Alice

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Evet çünkü beklentilerimizi yüksek tutuyoruz ulaşamayınca :)

      Sil
  2. Kokusu için çok ürün aldım artık uzak durmaya çalışıyorum ama bu butter gelse gene de alırdım galiba =) Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan kendisini tutamıyor güzel kokulara karşı işte. Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. Maalesef katı formdaki dudak ürünlerinin çoğunda bu kimyasallar var.
    Yurtdışından istediğim çok şey var, mesela Stila farlar, Alverde el kremi veya Juicy Beauty bakım ürünleri... ama bunları önceden kullanıp memnun kaldığım için biri bana bunlardan getirse hiç hayal kırıklığına uğramam :) Yalnız haklısın insan ulaşamayınca aklında kalıyor, daha bir istiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki :(
      Zaten sevdiğin ürünlerse uğramazsın tabii ki :) Ulaşamadığımız şeyleri isteye isteye bir hal olduk :)

      Sil
  4. sahip olamadığımız için istiyoruz fikrine kesinlikle katılıyorum=)

    http://memyself-makeup.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. işte Türkiye de olmayan her şeyi canımız çekince böyle oluyor :) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, öyle oluyor sonra almak istiyoruz. Alınca da böyle beğenmeyip deli oluyoruz bazen :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  6. Ah tatlım ne cok istedigim sey var. En basta EOS'lar gelmeli. Ben nemlendirmelerini basarılı buldum. Onun dısında Maybelline Color Tattooların gelmeyen renklerini ve Loreal Infallible farların gelmeyen renkleri gelmeli. Daha cook uzar bu liste aslında ama alıp memnun kaladıgım olması. Loreal far bazını merak ediyorum. Elimde cok oldugu icin acmadım daha ama umarım memnun kalırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Liste kabarık desene :) Benim de istediğim çok şey var. Saysam bitmez sanırım :) Umarım memnun kalırsın canım :)

      Sil
  7. rosense aldim içinde patrolatum var:-(:-(kullanip kullanmama konusunda kararsizim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Petrolateum zararlı bir madde kullanılmasa çok daha iyi. Ama bildiğim kadarıyla Rosense dudak balmları minicik. Kullanıp tekrar almamayı, ya da direkt çöpe atmayı tercih edebilirsiniz, karar sizin :)

      Sil
  8. Benimde çoook uzun bir listem var :) Ama dediğin gibi Alicem her istediğimiz mükemmel sonuçlar çıkarmıyor, bazı yorumlar maalesef ki şişiriliyor o yüzden hayal kırıklığına uğrayabiliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O listeler bitmez zaten :) Evet,bazen şişirildiği de oluyor ne yazık ki :/

      Sil
  9. Benimde sheabutter´li olani var, benim dudaklarimda iyi nemlendirme yapti, cok kuru oluyorlar genelde, ama ben aksam yatmadan önce bol bol sürüyorum tabii, sanirim cabuk bitecek zaten ;) Kokusu cok güzel ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sheabutterlı olan bundan daha iyi nemlendirir sanırım :) Merak ettim kokusunu da :)

      Sil
  10. Bu ürünü çok merak ediyordum bende ama nemlendirmesi iyi değilse almanında pek anlamı kalmaz sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, zaten dudak balmından nemlendirme beklemeyeceksen ne bekleyeceğiz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...