Bobblehead Bunny

28 Nisan 2014

Makyaj Düzeni Serisi 42- Edanur ve Düzeni


"Serinin 42. yazısı ile herkese merhaba :) Geçtiğimiz hafta sevgili Kozmetik Kitap konuğum olmuştu. Yazısını kaçırdıysanız ve okumak isterseniz tıktık. Bu hafta ise konuğum Pollyanna's Make-up World  bloğunun yazarı sevgili Edanur. Düzenini çok merak ediyordum ben de zaten ^_^ Hep beraber bakalım mı?"


Merhaba Alice beni konuğu yaptığı için oldukça heyecanlıyım . Bu seride yazı yazdığım için de heyecanlıyım. Bayağı uzun bir seri ve konusu oldukça hoş. Ben de herkes gibi bu serinin sıkı bir takipçisiyim Alice'e çok teşekkür ederim :)

Masamın üstünde direk ilk anda lazım olabilecek bakım ürünlerim var. Sol tarafta parfümlerim ve deodorantlarım varken ortada neredeyse her bloggerın sahip olduğu Ikea saksısı var ki onun içinde de kremlerim var. Sağ tarafta ise el kremlerim yüz ve göz makyaj temizleyecilerim var bazen yüzümü yıkamaya üşenince bunları kullanıp direk uyuyorum :)

Sol taraftaki sepette ise ıvır zıvır ve takılarım var. 


Ikea saksımın içinde bulunan nemlendiricilerim de bunlar.


Crystal deodoranttan oldukça memnunum içinde alüminyum olmaması en büyük artısı.


Benri ıslak mendil ise canım ıslak mendilim o olmasa ne yaparım kalınlığı ve ıslaklığı yeterli her daim elimin altında. Zaten uygun bir fiyatı var, hele de indirimden alınca çok iyi oluyor.


Şok şok şok.

Evet bütün makyaj malzemelerim bunlar biliyorum çok çok daha büyük makyaj koleksiyonlarıyla tanıştınız lakin benimkiler bu kadar. Far ve oje kullanmadığım için de o 2 ürün benim koleksiyonumda birkaç parça ile sınırlı.

Sağ tarafta gördüğünüz 3'lü seti ise Gratis'ten aldım pembe olanda maskara ve eyelinerlarım; mavi olanda lip balm ve rujlarım en arkada bulunan yeşilde çok az kullandığım ürünlerim var.
Fırçalarım için ise Ikea'ya gittiğimde beyaz mumluklardan almaya düşünüyorum fırçalarım da toplamda 5 tane ama işimi görüyorlar.


Masamın altında ise böyle bir yardımcım var. Bunu bana komşumuz hediye etti ne kadar teşekkür etsem az çünkü bana çok yardımcı oluyor. Haftada 1 kere kullandığım ürünleri bu sepete atıyorum böylece her an karşıma çıkmıyorlar.


Favori 5 ürünüme geçecek olursak;

Bu ürünleri seçerken hiç zorlanmadım çünkü elim her zaman bu ürünlere gidiyor.

The Balm FratBoy Allık
The Balm Bahama Mama Bronzer 
Rimmel London Kate Moss Ruj 104 Numara
RT Expert Face Brush
RT Blush Brush 

çok çok öptüm









7 yorum :

  1. Elinize sağlık kızlar çok beğendim ^_^ Alice bu yaptığın konuk yazılarını çok seviyorum konukların da senin gibi zaten mutlu haftalar diliyorum herkesee ^^

    YanıtlaSil
  2. Bence makyaj malzemelerin gayet yeterli, çünkü benim de bu kadar hatta daha az :D Avene güneş kreminden memnun musun? Yağlı cildi parlatmadan koruyabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha yeni kullanmaya başladım bende ama bu ürün zaten karma ve yağlı ciltler için bende parlama yapmadı :)

      Sil
  3. bence çok güzel gratisten alınan minik sepetlere bayıldım
    yeni mi aldı acaba yeni aldıysa bende bakıyım çekmeceliğim siparişi verildi 3 haftaya gelir dediler gelsin yerleştiriyim bende konuk olurum inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben alalı 2 ay oluyor ama gördüm Gratislerde :)

      Sil
  4. Çok güzel ürünlerin ve düzenin var güle güle kullan :) Bir tek rival de loop'un çift fazlı makyaj temizleyicisini hiç sevmiyorum gözümü yakıyor malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende makyaj yaparken bir yerime bulaşırsa onları temizliyorum ; ama normal şekilde kullandığımda bende yanma yapmadı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...