Bobblehead Bunny

21 Nisan 2014

Makyaj Düzeni Serisi- 41- Kozmetik Kitap ve Düzeni

"41. yazımıza gelmiş bulunuyoruz. -Sinirli stresli bir paragraf okumak istemiyorsanız alt paragrafa geçiniz.- Bu yazı dizisi, bu hafta olduğu gibi sorumsuz insanlar yüzünden bazen bana sıkıntı yaratıyor olsa da, yazısını bir hafta öncesinden yani zamanında gönderen insanlar da var ki bugün bu yazıyı okuyabiliyorsunuz. Bugüne kadar benim hiç canımı sıkmadan yazısını zamanında yollayan herkese teşekkür ederim. Sorumluluğunu bilen insanları hep sevmişimdir ve her zaman kapım açık. Ben her hafta bu girizgahı yazıp, yollanan yazıları düzenleyip hemen hemen aynı saatte yayınlayarak elimden gelen özeni gösteriyorum. Konuk olan kişilerden de yazılarını zamanında yollamalarını bekleyerek çok şey mi istiyorum? Pazartesiye bir iki gün, bazen saatler kala beni yazı peşinde koşturmanız hoş bir şey mi? Bugün yarın diye oyalamayın bari hazırlayamayacağım diyin ki ben de başımın çaresine bakayım. Bu kadar zamandır ufak ufak şeyler oldu, strese girsem de halledildi ama bu seferki beni çileden çıkardı. İşiniz olmasını, biraz geciktirmenizi anlayışla karşılarım her zaman ama bunun suistimal edilmesi mi lazım? Rica ediyorum konuk yazarı olarak bir bloggerı sıkıntıya sokacaksanız kendi bloğunuzda yazmaya devam edin. 

İyi dolmuşum ben de yalnız. Toparlayıp konumuza geçersek... Geçtiğimiz hafta ben kendimi konuk ettim. Yazımı okumak için tıktık. Ondan önceki hafta da Lady Skully konuğum olmuştu. Onun yazısını okumak içinse tıktık. Bu hafta ise konuğum Kozmetik Kitap bloğunun sahibesi sevgili Kader. Bakalım onun düzeni nasılmış?"


Herkese Merhabalar,

Ben Kader Kozmetik & Kitap blogunun yazarıyım.

Bir akşam kendi kozmetik ürünlerimi düzenlemek için internette yeni fikirler ararken Alice'nin makyaj düzeni serisine denk geldim, o günden beri serinin sıkı bir takipçisiyim. Seride benimde yazım olsun istedim ve bugün makyaj düzenim ile karşınızdayım.


Kozmetik ürünlerimi iki raf ve iki çekmecede muhafaza ediyorum.
İlk olarak raflarımdan başlayacağım zira ürünlerimin büyük kısmı raflarda bulunuyor.

Üstteki rafta Makyaj fırçalarım, parfümlerim ve cilt bakım ürünlerim bulunuyor.



Alttaki rafta makyaj ürünlerim bulunuyor.


Makyaj ürünlerimi plastik makyaj organizeri ve minik çekmece ile düzenledim.


Plastik organizerimde; renkli nemlendirici, fondöten, pudra, makyaj bazı , ruj, allık, göz kalemi, eyeliner, maskara gibi far dışındaki tüm makyaj ürünlerim bulunuyor.

Far paletlerimin bir kısmı minik çekmecemin üzerinde, bir kısmı plastik organizerimin yanında bulunuyor.
Tekli farlarım ise minik çekmecemin ilk gözünde duruyor.




Minik çekmecenin ikinci gözünde  kapatıcı, göz bazı gibi ürünler bulunuyor.


Plastik çekmecenin son gözünde ise henüz açılmamış kullanılmayı bekleyen makyaj ürünlerim bulunuyor.


       Sıra geldi dolabımın içinde bulunan iki çekmeceye,


Dört bölümden oluşan bu çekmecede sol ön tarafta ojelerim, sağ ön tarafta cımbız, manikür seti, aseton, oje kurutucu gibi malzemeler yer alıyor.

Arka sırada ise kullanılmayı bekleyen henüz açılmamış cilt bakım ürünlerim, tester ürünler vs. bulunuyor.


Son çekmecemde ise stokladığım makyaj pamukları, ıslak mendiller, kağıt mendiller vs. bulunuyor.
Benim makyaj düzenim bundan ibaret.

Gelelim Favori ürünlerime,


Uygun fiyatlı beş favori ürünüm
The Balm Voyage Palet
Maybelline Rocket Maskara
The Balm Renkli Nemlendirici
Pastel 17 Numara Allık
Loreal Likit Ruj


Favori beş high-end  ürünüm
Mac Sable Far
Mac Hot Tahiti Ruj
Benefit Rockateur Allık
Benefit They' re Real Maskara
Clinıque BB Krem

Son olarak blogunda bizleri konuk edip, bu seriyi aylardır devam ettirdiği için teşekkür ediyorum.
Umarım benim yazımı da zevkle okursuz.
Sevgiler...

10 yorum :

  1. Beyaz tepri benzeri organizeri çok beğendim. Bir de şeffef akrilik çekmeceli organizerler var onlardan istiyorum ama hiçbir yerde bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradaki gibi bir organizer arıyorsanız yardımcı olabilirim. :)
      http://kizilcikserbetimm.blogspot.com.tr/2014/03/yaknda-yaynlayacagm-kozmetikler.html

      Sil
    2. Makyaj düzenini çok sevdim :) Ürünlerinin hepsi çok güzel. Favori ürünlerin arasından Maybelline Rocket Volum benim de favori rimelim :))

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çekmecelerine bakmak çok zevkli. Severek okudum ve inceledim. Ayrıca Nars'ın paletini almayı çok istedim ancak ulaşamayacağım bir ildeyim. Hep internetten imrenerek baktım. Şans değilmiş. Şanslı kişilerden birisin. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Nars' ın paletini alabilmek için 10 gün boyunca aralıksız sephoraya uğradım, alabildiğim için bende kendimi şanslı hissediyorum :) (kozmetikitap)

      Sil
  3. Severek okudum kızlar ellerinize sağlık ^^ Pastalarla ilgileniyorum da ellerinize sağlık uymamış olabilir :)) Ve bence de herkes sorumluluğunu bilmeli sıkma canını kuzum ♥

    YanıtlaSil
  4. valla bi raf anca böyle güzel dizayn edilir her şey yerli yerinde alan çok iyi kullanılmıs şu ikeanın organizerlerinden bana da kesinlikle lazımmm ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) ikeanın organizerleri hem çok kullanışlı hemde çok uygun fiyatlı tavsiye ederim :) (kozmetikitap)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...